Bekijk volle/desktop versie : Dit Is Eigenlijk Ook Moeilijk!



30-01-2007, 23:51
kijk bij iemand je hartje opluchten waarbij je je goed voelt.. dat is makkelijk omdat je het vertrouwd voelt bijdiegene!
of raad geven!

maar af en toe.. vind ik het wel eens moeilijk mensen te troosten waarbij diegene

een lief of dierbaar persoon dood is gegaan of ernstig ziek is!

ook al ben ik er zelf in geweest!

ik vraag me af en toe af hoe men hier mee omgaat!

afz: soekran

30-01-2007, 23:53


Ik stuur ze een exemplaar van het boek: "wees niet bedroefd" of ik mail ze het artikel van Koranische psychologie van Linda Bogaert.

Tja, wat is de dood? Leven gaat door en dood gaan we allemaal.

30-01-2007, 23:54

Citaat door Dr0mer:
Ik stuur ze een exemplaar van het boek: "wees niet bedroefd" of ik mail ze het artikel van Koranische psychologie van Linda Bogaert.

Tja, wat is de dood? Leven gaat door en dood gaan we allemaal.



ja ik weet dat het leven doorgaat meid!

maar soms is het moeilijk om te gaan met iemand anders verdriet! je wilt zoveel voor die andere betekenen maar je kunt helaas de verdriet niet wegvegen

afz: soekran

30-01-2007, 23:56
jah ik weet zelf ook nooit wat ik moet doen, zeggen of gedragen...en jah troosten...doe ik wel...maar niet zo aantastelijk...

30-01-2007, 23:57


Jaa klopt Dat heb ik ook Ik vindt het ook heel moeilijk om met iemand te praten die heel veeel verdriet heeft omdat die eeen dierbare heeft verloren.

30-01-2007, 23:59

Citaat door soekran:
ja ik weet dat het leven doorgaat meid!

maar soms is het moeilijk om te gaan met iemand anders verdriet! je wilt zoveel voor die andere betekenen maar je kunt helaas de verdriet niet wegvegen

afz: soekran


Iedereen is sterk en Allah subhana wa taala geeft een mens nooit meer dan hij/zij aankan.

Het is best okay om soms verdrietig te zijn. Maar kom op, wat stelt dit leven nou helemaal voor?

"Wij leggen niemand meer op dan hij kan dragen" (Koran 6:152)

"Aan Gods bemoediging wanhopen slechts de ongelovigen." (Koran 12:87)

31-01-2007, 00:00

Citaat door soekran:
kijk bij iemand je hartje opluchten waarbij je je goed voelt.. dat is makkelijk omdat je het vertrouwd voelt bijdiegene!
of raad geven!

maar af en toe.. vind ik het wel eens moeilijk mensen te troosten waarbij diegene

een lief of dierbaar persoon dood is gegaan of ernstig ziek is!

ook al ben ik er zelf in geweest!

ik vraag me af en toe af hoe men hier mee omgaat!

afz: soekran


Shouf, nu heb je tenminste een leuke avater .

We zijn moslims hamdulillah, als we Allah vrezen en liefhebben, kunnen we rust en troost ook een klein beetje overbrengen naar degenen die met ziekte of overlijden worden getroffen. Je bent wie je bent en je weet wat je kunt, al is het maar een lang zwijgen tegenover zo'n persoon.
Het is wat jouw hart aan hem/haar overbrengt.

31-01-2007, 00:29

Citaat door Derezon:
Shouf, nu heb je tenminste een leuke avater .

We zijn moslims hamdulillah, als we Allah vrezen en liefhebben, kunnen we rust en troost ook een klein beetje overbrengen naar degenen die met ziekte of overlijden worden getroffen. Je bent wie je bent en je weet wat je kunt, al is het maar een lang zwijgen tegenover zo'n persoon.
Het is wat jouw hart aan hem/haar overbrengt.




31-01-2007, 00:31

Citaat door soekran:


Hee.


31-01-2007, 01:05

Citaat door Derezon:
Shouf, nu heb je tenminste een leuke avater .

We zijn moslims hamdulillah, als we Allah vrezen en liefhebben, kunnen we rust en troost ook een klein beetje overbrengen naar degenen die met ziekte of overlijden worden getroffen. Je bent wie je bent en je weet wat je kunt, al is het maar een lang zwijgen tegenover zo'n persoon.
Het is wat jouw hart aan hem/haar overbrengt.



juist

31-01-2007, 02:12

Citaat door soekran:
kijk bij iemand je hartje opluchten waarbij je je goed voelt.. dat is makkelijk omdat je het vertrouwd voelt bijdiegene!
of raad geven!

maar af en toe.. vind ik het wel eens moeilijk mensen te troosten waarbij diegene

een lief of dierbaar persoon dood is gegaan of ernstig ziek is!

ook al ben ik er zelf in geweest!

ik vraag me af en toe af hoe men hier mee omgaat!

afz: soekran



je hele imago is nu weer inene verandert,,,

ur terribel

31-01-2007, 02:43

Citaat door Matras:
je hele imago is nu weer inene verandert,,,

ur terribel



vrouwe ridder leeft in soekran altijd voort

als het je niet bevalt.. dan kom je niet meer online

afz: soekran