Bekijk volle/desktop versie : Gezocht: Jongens/Meiden, Dames/Heren die durven



30-01-2007, 18:42
Hallo,

Zijn er hier ook heren/dames die het gevoel hebben meer te kunnen maar de kans niet krijgen? Die ideeen hebben maar die niet kunnen uitvoeren.
Met andere woorden een eigen bedrijf willen starten maar niet weten waar ze moeten beginnen? En met wie? En geen geld hebben? Of misschien wel een beetje maar niet goed durven om daar iets mee te doen?
Als je Marokkaan bent tussen 25 en 35 jaar bent reageer dan ik wil graag brainstormen met mensen die willen, durven en ook doen!

30-01-2007, 18:52



Citaat door saifdien:
Hallo,

Zijn er hier ook heren/dames die het gevoel hebben meer te kunnen maar de kans niet krijgen? Die ideeen hebben maar die niet kunnen uitvoeren.
Met andere woorden een eigen bedrijf willen starten maar niet weten waar ze moeten beginnen? En met wie? En geen geld hebben? Of misschien wel een beetje maar niet goed durven om daar iets mee te doen?
Als je Marokkaan bent tussen 25 en 35 jaar bent reageer dan ik wil graag brainstormen met mensen die willen, durven en ook doen!

In irak kun je gekken vinden?die niet willen niet durven,maar het doen boeeeeeeeem

30-01-2007, 19:01

Citaat door saifdien:
Hallo,

Zijn er hier ook heren/dames die het gevoel hebben meer te kunnen maar de kans niet krijgen? Die ideeen hebben maar die niet kunnen uitvoeren.
Met andere woorden een eigen bedrijf willen starten maar niet weten waar ze moeten beginnen? En met wie? En geen geld hebben? Of misschien wel een beetje maar niet goed durven om daar iets mee te doen?
Als je Marokkaan bent tussen 25 en 35 jaar bent reageer dan ik wil graag brainstormen met mensen die willen, durven en ook doen!

Ideeën jatten?

Wat schiet JIJ er mee op? Of ben je filantroop?

En als 55-jarige autochtone kaaskop kan ik je rug op?

31-01-2007, 16:32

Citaat door saifdien:
Hallo,

Zijn er hier ook heren/dames die het gevoel hebben meer te kunnen maar de kans niet krijgen? Die ideeen hebben maar die niet kunnen uitvoeren.
Met andere woorden een eigen bedrijf willen starten maar niet weten waar ze moeten beginnen? En met wie? En geen geld hebben? Of misschien wel een beetje maar niet goed durven om daar iets mee te doen?
Als je Marokkaan bent tussen 25 en 35 jaar bent reageer dan ik wil graag brainstormen met mensen die willen, durven en ook doen!


ik heb zeker een heleboel ideen, kom ik in aanmerking?

01-02-2007, 16:04



Citaat door Tat twam asi:
Ideeën jatten?

Wat schiet JIJ er mee op? Of ben je filantroop?

En als 55-jarige autochtone kaaskop kan ik je rug op?


Triest, als je daadwerkelijk 55 jaar bent heb je in al die jaren weinig tot niets geleerd. Als jij je houding aanpast is er ruimte om te leren.
En o ja ik ben zeker geen filantroop maar gewoon iemand die rustig wil leven. Mensen oplichten die ik niet en wens zelf ook niet opgelicht te worden.
Sterkte!!!

01-02-2007, 16:08

Citaat door sexy_slavin:
ik heb zeker een heleboel ideen, kom ik in aanmerking?

Hoi,

Als jij je idee niet zomaar wilt delen is dat heel goed. Je mag mij ook via prive benaderen zoals anderen dat hebben gedaan. Binnenkort heb ik met hun afspraken om te kijken als en wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Voor alle duidelijkheid geld heb ik niet nodig. Het is niet dat ik miljonair ben maar ik kan mij redden. Wil ik echter meer succes hebben dan heb ik iemand nodig die het samen wil doen.
Ik hoor/lees het wel.