Bekijk volle/desktop versie : Daniel Pipes over Islam



30-01-2007, 15:08
http://www.danielpipes.org/comments/20975

Daniel Pipes (ook als die een jood) heeft wel gelijk, moslims nemen Europa inderdaad over. En ik denk dat dat voor een groot deel een uitvloeisel is van het feit dat het Christendom haar positie verliest.

Het enige wat het Westen echt bond was ras en geloof en de meeste jongeren kotsen tegenwoordig op hun geloof. Jezus zien ze maar als een vervelende, achterlijke man die afkeurend kijkt als ze “heerlijk” homoseksueel en vrij zijn en op feestjes met zijn tienen elkaar afneuqen, of zich als een verwijfde hond kleden. Daarom heeft men Jezus vervangen door Mammon, de “xxxx van Babylon” zo u wil, een xxxx die trouwens op de schouders van koosjere tv-producenten en media moguls is binnengedragen in christelijke huishoudens.

Moslims hebben nog elkaar en sterke familiebanden, want ze hebben hun geloof en hun afkeer van zionisten. Dat laatste helpt, want hierdoor hebben ze nooit hun verderfelijke media los kunnen laten op moslims (verwijzing naar de protocollen van Zion) . Zo gauw dat gebeurt, slaat daar ook het individualisme toe van de MTV generation.


Het individualisme heeft daar nog niet toegeslagen en dat maakt ze 10 keer zo sterk. Sla je op straat een Marokkaan, dan stopt de Turk/Irakees/Iranees/Algerijn om die Marokkaan te verdedigen. Sla je een Nederlander op straat, dan lopen de andere Nederlanders gauw door: “Niet mijn probleem.”
“Wat kan mij het schelen?”
“Hij slaat MIJ toch niet?”
“Ik heb wel wat beters te doen, ik ga naar mijn vriend en met hem homoseksualiteit bedrijven”

Dat is ook de reden dat ze als een even grote kracht als de autochtonen meedraaien in de maatschappij ondanks dat ze slechts 1/10 van het volk uitmaken.

En ik denk dat als wij onze positie terug willen, de weg bij de kerk begint. Zondag ochtend naar de kerk ipv de sportschool.

Na de val van de muur werd me dat heel duidelijk. De Oost Europeanen en Russen waren veel sterker, veel meer solidair en vee; socialer onderling dan wij. Zelfs vandaag ben je je leven niet veilig als je een Pool in elkaar timmert. Waarom? Hij is een katholiek. Alle andere Polen hier ook. Dus komen ze op voor hem.