Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Golvend haar



30-01-2007, 15:00
Assalamoe aleikoem,

Is het moslim mannen toegestaan om hun haar golvend te maken of er krullen in te laten zetten? Ik heb namelijk heel stijl haar en vind golvend haar beter passen bij een man.

Zoals James Caviezel het heeft op deze foto...


30-01-2007, 15:54


K vind lang haar bij jongens al so ie so vies en een egte afkanpper.. laat staan dat ie als gordon het gaat stylen of in jou geval krullen..

30-01-2007, 16:11

Citaat door N1ELS:
Assalamoe aleikoem,

Is het moslim mannen toegestaan om hun haar golvend te maken of er krullen in te laten zetten? Ik heb namelijk heel stijl haar en vind golvend haar beter passen bij een man.

Zoals James Caviezel het heeft op deze foto...




Alaikoem asalaam.


Het is niet toegestaan. Jezelf verfraaien om er mooier uit te zien is niet toegestaan. Zo trek je meer aandacht wat niet nodig is.



Ik zal zoeken wat de overleveringen hierover zijn.


Mha salama.

30-01-2007, 21:13
ish wel mooi hoor...


maar allahu a3lam.

30-01-2007, 21:23



Citaat door N1ELS:
Assalamoe aleikoem,

Is het moslim mannen toegestaan om hun haar golvend te maken of er krullen in te laten zetten? Ik heb namelijk heel stijl haar en vind golvend haar beter passen bij een man.

Zoals James Caviezel het heeft op deze foto...



beste Niels

Je kunt dit het beste vragen op forum islam en ik

31-01-2007, 00:28

Citaat door Colonya:
Alaikoem asalaam.


Het is niet toegestaan. Jezelf verfraaien om er mooier uit te zien is niet toegestaan. Zo trek je meer aandacht wat niet nodig is.



Ik zal zoeken wat de overleveringen hierover zijn.


Mha salama.


Dat zou leuk zijn, ik vind er namelijk zelf niks over.

31-01-2007, 00:28

Citaat door Ave_Maria:
beste Niels

Je kunt dit het beste vragen op forum islam en ik


Ik denk dat ik inderdaad op het verkeerde forum ben terecht gekomen, zal het daar ff posten...

31-01-2007, 10:18

Citaat door sweet_chilli:
K vind lang haar bij jongens al so ie so vies en een egte afkanpper.. laat staan dat ie als gordon het gaat stylen of in jou geval krullen..



tis wel beter dan een bloempot kapsel (Õ_o)