Bekijk volle/desktop versie : Wilders: Graus is unfair behandeld



29-01-2007, 23:03
Wilders: Graus is unfair behandeld

http://www.nu.nl/news/959881/11/Wilders%3A_Graus_is_unfair_behandeld.html

Uitgegeven: 29 januari 2007 17:08
Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 17:32

DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) houdt alle vertrouwen in zijn fractielid Dion Graus. Volgens Wilders heeft Graus het grootste deel van de beschuldigingen tegen hem kunnen weerleggen. En waar de bewijzen niet zwart op wit te leveren waren, gelooft Wilders Graus op zijn woord.

Graus kwam in opspraak doordat hij zich volgens krantenberichten had schuldig gemaakt aan mishandeling van een ex-echtgenote en een ex-vriendin. Hij is hiervoor echter nooit vervolgd. Ook zou Graus financiële malversaties hebben gepleegd. Betrokkenen spreken die echter voor een groot deel tegen.

Wilders wijst erop dat de aangiften over mishandeling van ex-partners wegens gebrek aan bewijs zijn geseponeerd. De vermeende slachtoffers hebben geen gebruikgemaakt van de mogelijkheid om in beroep te gaan bij het gerechtshof.


"En Graus zegt dat hij het niet heeft gedaan. Ik kan niet anders dan ervan uitgaan dat dat klopt'', aldus Wilders.

Rekeningen

Berichten dat Graus rekeningen niet zou hebben betaald of onjuiste declaraties zou hebben ingediend bij voormalige werkgevers, worden door de betreffende leveranciers en bedrijven in de meeste gevallen ontkend.

Wat Wilders betreft is de kous hiermee af. "Ik hoop dat men de PVV vanaf nu gaat beoordelen op wat we in de Tweede Kamer doen en dat insinuaties ons verder bespaard blijven.''

29-01-2007, 23:37


Ik dacht even dat dit over onze nationale tv-hond Martin Gaus ging.

30-01-2007, 01:19
Wilders