Bekijk volle/desktop versie : dieet kilo perdag

19-08-2003, 14:09
hallo dames de vakansie is weer voor bij en de kilo zitten er weer aan
dus dat wort weer lijnen hier heb ik een dieet daar val je een kilo perdag van af maar je moet het niet een week vol houden dan ga je van je eigen af doe het drie dagen en stop dan en ga naar 2 dagen weer verder
smorgens
2 geroosterd brood
1 gekookt ei
1 sinasappel
bordje yogert zonder suiker

s´midags doe je het zelfde
en s´avons ook
drink heel veel water
als je echt gezond wilt lijnen eet dan op een dag alleen fruit de heele dag door en eet groente savons boj het avond eten drink heelde dag water en thee zonder suiker
als je een vol houder bent dan val je echt af dus geen tussen doortjes
nou dames ik hoor het wel wie nog een ander dieet heeft wil die het dan er bij zetten groetjes ahlam

19-08-2003, 17:08

hi, dank je wel voor de tip,

20-08-2003, 15:09
Ik ga m volgen na die van 7 dagen

nog bedankt hejj meiss

20-08-2003, 16:24
Eey wacht effe, wat bedoel je met:doe het drie dagen en stop dan en ga naar 2 dagen weer verder ????????????????????
K begrijp t nie echt en hoe moet je dan ete in die 2 dage, gewoon normaal dus 3 keer p dag normaal en 3 keer p dag tussendoortje en daarna weer verder met dieet???????? of wat??
Maar k wil t wel uitprobere, maar als k zoiets doe, dan kom k weer dubbele aan denk k?????????? Want vorig jaar, at k ook heel heel erg gezond en sporte k veel, en toen viel k af, maar toen ging k naar Marokko en ging weer normaal ete toen kwam k terug en k woog 68!!!!!!!!!! nu geluukig niet meer, maar voor k naar marokko ging woog 51/52!!!!!!!!!!! Dus dat was wel een schok!!!!!!!!!! K had dus soort dieet gedaan , maar als je ermee stopt kom je dan aan of nie????????

23-08-2003, 09:12

saaaaaaaaaaaai!!!!

ik ga wel proberen

23-08-2003, 16:16

Citaat:
Origineel gepost door ahlam22
dus dat wort weer lijnen hier heb ik een dieet daar val je een kilo perdag van af maar je moet het niet een week vol houden dan ga je van je eigen af doe het drie dagen en stop dan en ga naar 2 dagen weer verder
smorgens
2 geroosterd brood
1 gekookt ei
1 sinasappel

en s´avons ook
drink heel veel water
als je echt gezond wilt lijnen eet dan op een dag alleen fruit de heele dag door en eet groente savons boj het avond eten drink heelde dag water en thee zonder suiker
nou dames ik hoor het wel wie nog een ander dieet heeft wil die het dan er bij zetten groetjes ahlam
3la tamara...

28-08-2003, 11:32

Citaat:
smorgens
2 geroosterd brood
1 gekookt ei
1 sinasappel

en s´avons ook
drink heel veel water
elke dag een gekookte ei is niet goed voor je cholesterol-gehalte

maar voor diegene die willen afvallen, hou je aan 1000 kcl per dag, drink veel water en minstens 2 stuks fruit per dag

03-03-2004, 06:11
This NIET gelukt...... zal ik je vertellen waarom niet.....

CHOKOLADE blijft LEKKER!!!

03-03-2004, 12:27
vertel??????????????????????

03-03-2004, 12:33
This NIET gelukt...... zal ik je vertellen waarom niet.....

CHOKOLADE blijft LEKKER!!!

hahahah ik had niet verder gelzen maar woellah je hebt gelijkik iwl ook graag afvallen maar lukt niet en vooral nu het bijna zomer is en ik verslaafd ben aan chocolade

05-03-2004, 21:36

Citaat:
smorgens
2 geroosterd brood
1 gekookt ei
1 sinasappel

en s´avons ook
drink heel veel water
Hoe kom je aan dit dieet , je mag maximaal 2 á 3 keer in de week een eitje eten , dus ik snap het niet echt ,

05-03-2004, 21:39

Citaat:
Origineel gepost door marocgirl3253
Eey wacht effe, wat bedoel je met:doe het drie dagen en stop dan en ga naar 2 dagen weer verder ????????????????????
K begrijp t nie echt en hoe moet je dan ete in die 2 dage, gewoon normaal dus 3 keer p dag normaal en 3 keer p dag tussendoortje en daarna weer verder met dieet???????? of wat??
Maar k wil t wel uitprobere, maar als k zoiets doe, dan kom k weer dubbele aan denk k?????????? Want vorig jaar, at k ook heel heel erg gezond en sporte k veel, en toen viel k af, maar toen ging k naar Marokko en ging weer normaal ete toen kwam k terug en k woog 68!!!!!!!!!! nu geluukig niet meer, maar voor k naar marokko ging woog 51/52!!!!!!!!!!! Dus dat was wel een schok!!!!!!!!!! K had dus soort dieet gedaan , maar als je ermee stopt kom je dan aan of nie????????
Marocgirl , wat voor soort "dieet had je gedaan " wil je me alsjeblieft aan mij geven k ben vet wanhopig
volgensmij helpt dit dieet niet echt , dus help me Plzzzzzzzzz

05-03-2004, 22:23

ik weet dat het een ziekenhuis dieet is,ahlam hoe kom je daar aan we horen het wel ik ben in ieder geval wel lekkeer afgevallen !! tbarkallah alik a ghti

05-03-2004, 23:53
heeft het echt geholpen Fawzia ????

echt het is een serieuze vraag

05-03-2004, 23:55

Citaat:
Origineel gepost door Aardappel
elke dag een gekookte ei is niet goed voor je cholesterol-gehalte

maar voor diegene die willen afvallen, hou je aan 1000 kcl per dag, drink veel water en minstens 2 stuks fruit per dag
meschien een domme vraag maar wat houd 1000 kcl in