Bekijk volle/desktop versie : Alles is Mektaab



29-01-2007, 22:06
Alles is Mektaab
Ik ken meisjes die met een man zijn getrouwd van Marokko, die leven heel gelukkig...Maar iedereen is anders zowel die van hier al die van daar..Je hebt er altijd van die rotte appels tss..Die vandaar als je die neemt naar België Of Nederland die staan met een achterstand qua taal enz..Nederlands is nu niet het simpelste taal dat er is voor iemand die dat nooit heeft gehoord ofzo..Maar die van ginderachter die met nya kome vr een beter leven, die gaan werken vr hun leven, vr hun toekomst...Maar dan heb je er bij die denken dat het het paradijs is, die niet weten dat we heel hard moeten vechten vr eruit te geraken en alles doen wat je wilt doen, da kost ons soms zweet en tranen vr te bereiken wat we willen bereiken.Maar dan heb er hier die liever lui zijn dan moe. Die liever doppen en ophun luie kont ps 2 zitten te spele en als je dan iest vraagt dan is da "ja ik ben moe" awili jij hebt niks gedaan en jij zegt moe. Snap je..Dus Het draait niet vanwaar je komt maar hoe da je verstand inelkaar zit en hoe da je met het leven omgaat. Dus een meisje da zegt ik wil nooit niet trouwen met ene van ginderachter, die moet nooit nooit zeggen, want alles is Mektaab. Als God dat op u pad heeft gezet da jij met een Marokkaan van Marokko gaat trouwen dan is da zo. Dan mag je duizend keer zeggen, NOOIT.Als da komt dan komt da e. En ja aanpassen aan de leefomgeving. En iddWat NajimSri zei, wij marokkanen van hier zijn qua mentaliteit niet hetzelfde als die van ginderachter. Dus ja das was mijn mening...

Je mag er zeker op antwoorden of da je het nu eens bent of niet alles is welkom.