Bekijk volle/desktop versie : Liefde wordt gekozen met het verstand niet met het hart..



29-01-2007, 20:06
Tenminste wel in het geval van niet-westerse dames. De meeste niet-westere dames kiezen de man op basis van wat hij hen kan bieden... financiele zekerheid, status etc. is hier zeer belangerijk, terwijl de westerse vrouwen kiezen met hun hart, zij vinden het veel belangrijker dat er liefde is in een relatie.
Zo heeft een collega van mij haar stinkend rijke man verlaten voor een man die 10 jaar jonger is en ook nog eens geen cent heeft. Ze leven al een paar jaar samen in een 2 kamer appartement, van voornamelijk haar salaris . Ze heeft een villa, om de 2 maanden op vakantie, en 1000 euro zakgeld per week op gegeven om samen te zijn met deze jongen.
Ik vraag me dan serieus af wie haar dat na zou kunnen doen. De meeste vrouwen zouden gewoon in dat huwelijk blijven zitten, alleen maar om het geld.

Wees eens eerlijk, kies jij met je hart of met je verstand..Ja we kiezen het liefst met een combinatie van die twee, maar in sommige gevallen is dat niet mogelijk. Wat heeft dan bij jou de voorkeur.. je hart of je verstand..

29-01-2007, 20:33


Had ik dan toch gewoon jip en janneke taal moeten gebruiken?