Bekijk volle/desktop versie : even een vraagje aan de dames



28-01-2007, 16:54
ik heb even een vraagje
ik ben een dag over tijd ik heb hele erg zere tepels en in me onderbuik heb ik ook heel erg pijn. ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongestelt moet worden maar daar komt niets kan het zijn dat ik zwanger ben.alvast bedankt

28-01-2007, 16:58


het is vandaag zondag ik wordt echt gek
alvast bedank

28-01-2007, 17:08
ja ik wel ook heel graag maar ik ben bang dat de test negativ aan heeft

28-01-2007, 17:11

Citaat door nora25:
ik heb even een vraagje
ik ben een dag over tijd ik heb hele erg zere telpels en in me onderbuik heb ik ook heel erg pijn. ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongestelt moet worden maar daar komt niets kan het zijn dat ik zwanger ben.alvast bedankt




Wat zijn dit...

Meid,gewoon een test doen...

28-01-2007, 18:11



Citaat door nora25:
het is vandaag zondag ik wordt echt gek
alvast bedank



gewoon een testje halen en InshaAllah krijg je posititef antwoord .

Ookal is het zondag effe naar de dienstdoende apotheek en daar een zwangerschaptest kopen

veel succes meid

28-01-2007, 20:39
Dat waren wel de verschijnselen bij mij toen ik zwanger was, maar niet te vroeg juichen. Ik heb al meerdere mensen gezien die echt dachten dat ze zwanger waren en die dan een test doen en het blijkt negatief te zijn. Maar succes en vergeet niet koelsie mekteb!!

28-01-2007, 20:50

Citaat door nora25:
ik heb even een vraagje
ik ben een dag over tijd ik heb hele erg zere tepels en in me onderbuik heb ik ook heel erg pijn. ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongestelt moet worden maar daar komt niets kan het zijn dat ik zwanger ben.alvast bedankt



Het kan zijn dat je zwanger bent maar misschien zijn het ook voortekens dat je ongi gaat worden. De enige manier om daar achter te komen is om een zwangerschapstest te doen. Succes Inschallah ben je zwanger!

28-01-2007, 23:31
Het kan ook zijn dat je schijnzwanger bent, dus je lichaam denkt dat je zwanger bent.
Maar inshAllah is de test positief