Bekijk volle/desktop versie : Vandaag mooie voetbaldag!! Arsenel - Bolton en Barca - Celta



28-01-2007, 16:24
Zo direct 17.00
Arsenal - Bolton Wanders

En direct daarna 19.00
FC Barcelona - Celta de Vigo

Mooie avond!!

28-01-2007, 16:29


M'n avond kan niet meer stuk. Prachtige comeback van ajax

28-01-2007, 16:32

Citaat door Maroc_4_ever:
M'n avond kan niet meer stuk. Prachtige comeback van ajax


Nou dat is begin van je mooie avond!! Als barca vanavond ook ff dik wint dan kan mij avond ook niet meer stuk!! Van ajax was wel hard in extra tijd ff die 2-3 eruit halen haha!! Groningen geeft een 2-1 voorsprong weg tja voetbal kan alles gebeuren!!

28-01-2007, 16:33
ik zal alleen de wedstrijd barcelona-celta volgen

28-01-2007, 16:34



Citaat door RonaldinhoXY:
Nou dat is begin van je mooie avond!! Als barca vanavond ook ff dik wint dan kan mij avond ook niet meer stuk!! Van ajax was wel hard in extra tijd ff die 2-3 eruit halen haha!! Groningen geeft een 2-1 voorsprong weg tja voetbal kan alles gebeuren!!


Manchester heeft gisteren gewonnen... Ajax net.. (was trouwens van een 2-0 achterstand teruggekomen ) en als Barca wint kan me avond helemaal niet meer stuk

28-01-2007, 16:37

Citaat door Maroc_4_ever:
Manchester heeft gisteren gewonnen... Ajax net.. (was trouwens van een 2-0 achterstand teruggekomen ) en als Barca wint kan me avond helemaal niet meer stuk


Precies Man United mijn favoriete engelse ploeg gewonnen van portsmouth dankzij de invalbeurt van rooney!! Wat een prachtige doelpunt die 2e!!! En ze speelde zonder C. ronaldo!! Alleen barca kan mijn weekend nog compleet maken vanavond!!

28-01-2007, 17:01

Citaat door RonaldinhoXY:
Precies Man United mijn favoriete engelse ploeg gewonnen van portsmouth dankzij de invalbeurt van rooney!! Wat een prachtige doelpunt die 2e!!! En ze speelde zonder C. ronaldo!! Alleen barca kan mijn weekend nog compleet maken vanavond!!


Die goal was prachtig

28-01-2007, 17:02

Citaat door Tangaoui89:
Lucky ajax


Is te vaak gebeurd om het geluk te noemen. Op een gegeven moment wordt het gewoon een kunst

28-01-2007, 17:48
Doe FF Rustig, Barca heeft alleen Puyol in de verdediging Thuram geblesseerd en zambrotta geschorst. Waarschijnlijk gaat edmilson centraal naast Puyol Celta heeft veel wedstrijden 8er elkaar niet gewonnen, ze zullen gretig gaan voetballen, ben bang dat Baiano vandaag die verdediging kapot gaat maken, Barca zal beter moeten spelen en kansen creeeren.

28-01-2007, 18:22
Arsenal staat achter