Bekijk volle/desktop versie : Uittreksels van de site studentsOnly!!!



27-01-2007, 20:59
stel je leert die voor een tentamen is dat dat voldoende

help me k weet niet nu namelijk niet of ik al mn boeken moet doorspitten of dat ik wat aan die uittreksels heb? weet iemand dit toevallig?

27-01-2007, 21:02


die uitreksels zijn goed heb ik begrepen ik heb ook 5 boekjes ervan moet ook maar ze doornemen, welke opleiding doe jij?

27-01-2007, 21:07

Citaat door VREUGDEHARTJE:
die uitreksels zijn goed heb ik begrepen ik heb ook 5 boekjes ervan moet ook maar ze doornemen, welke opleiding doe jij?


ja egt

nou dan ga k ze ook maar downloade (en maar hopen dat het betalen ervoor waard s

k doe hbo bedrijfskunde eerste jaars

27-01-2007, 21:09

Citaat door changed_man:
Tja, het ligt er wel aan. Waar haal jij het vandaan? Kan je een link geven zodat men je makkelijker kan helpen met dit vraagstuk. Het is namelijk erg onduidelijk welke bronne je precies gebruikt.

Gr.


bijv
http://www.studentsonly.nl/uittreksels/sv2.asp?boekid=48

het s een bekende site met samenvattingen van HBO/ WO boeken..tegen betaling kun je een uittreksel downloaden.

27-01-2007, 21:11


MWD eerste jaars, van de week had ik college en alles wat wij tijdens die les kregen op de sheets stond gewoon in het boekje. p.s ik heb de uitreksels niet via het downloaden besteld maar het in boekjes thuis laten bezorgen. Kreeg het nl. niet open aangezien ik niet over winzip ofzo beschik. Dat is die programma die het helemaal inpakt voordat het bij jouw aankomt. Vind de boekjes ook handiger kun je ze naast je boeken houden en ze waren maar 7 euro per stuk. nou maar hopen dat ik het haal heb maandag al tentamens

27-01-2007, 21:16

Citaat door VREUGDEHARTJE:
MWD eerste jaars, van de week had ik college en alles wat wij tijdens die les kregen op de sheets stond gewoon in het boekje. p.s ik heb de uitreksels niet via het downloaden besteld maar het in boekjes thuis laten bezorgen. Kreeg het nl. niet open aangezien ik niet over winzip ofzo beschik. Dat is die programma die het helemaal inpakt voordat het bij jouw aankomt. Vind de boekjes ook handiger kun je ze naast je boeken houden en ze waren maar 7 euro per stuk. nou maar hopen dat ik het haal heb maandag al tentamens


jah egt heeel veel success meid
ik de week erop en een toetsweek die over blok 1 en blok 2 gaat zo doen ze dat bij ons op school...en t ergste ik heb zaterdag en zondag een bruiloft in duitsland van mn nicht waar k heen ga dus zit nu alvast alles uit te zoeken wat ik moet leren enzo dus k d8 net wajo ik kan moeilijk in eeen week 6 boeken van elk 10 hoofdstukken of meer samenvatten (k kan alleen leren door te samenvatten) dus kwam k op die site...k ga dan denk ik ook maar die boekjes bestellen als het et waard is inshaallah
k heb net geprobeerd een te downloade maar lukte niet k kreeg n hele rare internetpagina met allemaal tekentjes etc
k heb die winzip denk k niet dan.
succes met je tentamens

27-01-2007, 21:21
dankje, hou er rekening mee dat het maximaal 7 dagen kan duren voordat je die boekjes in huis hebt. Ik heb deze week mijn herkansingen en volgende week toetsen. raar dat ze bij jullie 2 blokken tegelijk toetsen in ieder geval heeeeeeeel veel succes en ga ervoor je kan het halen als je maar in jezelf gelooft.

27-01-2007, 21:28

Citaat door VREUGDEHARTJE:
dankje, hou er rekening mee dat het maximaal 7 dagen kan duren voordat je die boekjes in huis hebt. Ik heb deze week mijn herkansingen en volgende week toetsen. raar dat ze bij jullie 2 blokken tegelijk toetsen in ieder geval heeeeeeeel veel succes en ga ervoor je kan het halen als je maar in jezelf gelooft.


jah egt ow dan wordt et tog maar downloade eerst aan die winzip komen..
jah volgens mij de enige school die zo werkt (is n particuliere school msgien vandaar)


inshaallah