Bekijk volle/desktop versie : ''Ook Ismaïl Aissati kiest voor Oranje!''



Pagina's : [1] 2

26-01-2007, 18:48
Ismaïl Aissati heeft na Ibrahim Affelay ook gekozen voor oranje. De 18 aanvallende middenvelder liet vrijdag in een verklaring op de website van PSV weten dat hij het Nederlands Elftal verkiest boven zijn vaderland Marokko. Om die reden ontbrak hij(en ook Affelay) in de voorlopige selectie van Oranje voor het oefenduel met Rusland.

'Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten', aldus Ismail.

'Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van FCTwente ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen.'

Bondscoach Marco van Basten reageerde verheugd. 'Ik ben blij dat na Ibrahim ook Ismail heeft aangegeven in de toekomst voor Nederland te willen uitkomen', aldus Van Basten. 'Het zijn 2 goede voetballers met veel kwaliteiten.'

Ismail deed met Oranje onder 20 mee aan het WK van 2005. Volgens de FIFA-regelgeving moest hij voor zijn 21ste verjaardag, op 2 april van dit jaar, een verzoek indienen om van voetbalnationaliteit te veranderen en voor Marokko uit te komen.

''Oranje''
Tijdens zijn jeugd is Aissati wel eens uitgekomen voor een Nederlands jeugd-elftal. Maar in november 2005 wordt hij voor het eerst voor Jong Oranje opgeroepen. De trainer, Foppe de Haan, roept Aissati op voor de barragewedstrijden tegen Slovenië (voor kwalificatie van het EK). In zowel de uit- als de thuiswedstrijd begint Aissati in de basis en weet een goede prestatie neer te zetten: Jong Oranje kwalificeert zich, en Aissati maakt indruk door zijn spel. Aissati is geboren in Nederland, maar heeft Marokkaanse ouders uit Al Hoceima. Op het EK 2006 is Jong Oranje Kampioen geworden met een winst van 3-0 in de finale tegen Oekraïne, ook Aisatti was hier aanwezig en speelde alle wedstrijden. Aissati is ook als jongste speler gekozen in het elftal van het toernooi.


Bron: Telegraaf/sport.

Veel succes Affelay en Aissati!

Wat moet ik anders zeggen, ik ga niet haten.

26-01-2007, 19:17


mooie verandert 2april dan is affelay jarig hahahaha goed geprobeerd

26-01-2007, 19:20
geen belangrijke spelers
veelste licht voor marokko

26-01-2007, 19:28
ewa jij ook dan de POT op

26-01-2007, 19:34


Dit heeft Afellay gezegd niet Aissati


Ismail wordt dit jaar trouwens 19 op 16 augustus.
Ibrahim wordt 21 op 2 april.


....

26-01-2007, 19:39
Als je wilt dat wij 't gaan geloven moet je 't ook goed doen he en gelijk alles wat met Afellay te maken heeft veranderen en niet alleen de naam een goeie tip voor de volgende keer!..

26-01-2007, 19:54
Probeer wat anders

ook nog moeite doen om trema op de i te zetten

26-01-2007, 19:59

Citaat door lidl:
Ismaïl Aissati heeft na Ibrahim Affelay ook gekozen voor oranje. De 18 aanvallende middenvelder liet vrijdag in een verklaring op de website van PSV weten dat hij het Nederlands Elftal verkiest boven zijn vaderland Marokko. Om die reden ontbrak hij(en ook Affelay) in de voorlopige selectie van Oranje voor het oefenduel met Rusland.

'Ik wil hierbij benadrukken dat deze beslissing een hele moeilijke is geweest. Enerzijds heeft gevoel een rol gespeeld, anderzijds ben ik in Nederland geboren en heb ik hier mijn voetbalopleiding genoten', aldus Ismail.

'Uitkomen voor Oranje of het Marokkaanse elftal is voor mij een eer. Echter het spelen voor het Nederlands elftal komt mijn ontwikkeling als speler van FCTwente ten goede, daar onder andere de Nederlandse competitie stilligt ten tijde van interlands van Oranje. Tot slot wil ik mijn diepste respect richting Marokko betuigen.'

Bondscoach Marco van Basten reageerde verheugd. 'Ik ben blij dat na Ibrahim ook Ismail heeft aangegeven in de toekomst voor Nederland te willen uitkomen', aldus Van Basten. 'Het zijn 2 goede voetballers met veel kwaliteiten.'

Ismail deed met Oranje onder 20 mee aan het WK van 2005. Volgens de FIFA-regelgeving moest hij voor zijn 21ste verjaardag, op 2 april van dit jaar, een verzoek indienen om van voetbalnationaliteit te veranderen en voor Marokko uit te komen.

''Oranje''
Tijdens zijn jeugd is Aissati wel eens uitgekomen voor een Nederlands jeugd-elftal. Maar in november 2005 wordt hij voor het eerst voor Jong Oranje opgeroepen. De trainer, Foppe de Haan, roept Aissati op voor de barragewedstrijden tegen Slovenië (voor kwalificatie van het EK). In zowel de uit- als de thuiswedstrijd begint Aissati in de basis en weet een goede prestatie neer te zetten: Jong Oranje kwalificeert zich, en Aissati maakt indruk door zijn spel. Aissati is geboren in Nederland, maar heeft Marokkaanse ouders uit Al Hoceima. Op het EK 2006 is Jong Oranje Kampioen geworden met een winst van 3-0 in de finale tegen Oekraïne, ook Aisatti was hier aanwezig en speelde alle wedstrijden. Aissati is ook als jongste speler gekozen in het elftal van het toernooi.


Bron: Telegraaf/sport.

Veel succes Affelay en Aissati!

Wat moet ik anders zeggen, ik ga niet haten.



Pff waar gaat dit over heb je nix tedoen ofzo zegmaar ons gek willen maken

26-01-2007, 23:49
Tazzz.
Ewa ja als je geen trots hebt en je niet echt een Marokkaan voelt in deze Nederlandse maatschappij waarin je toch als Marokkaan beoordeeld wordt dan verdien je het ook niet om voor Marokko uit te komen!

En ik irriteer me dood aan die idioten die beweren dat je beter voor Nederland kan kiezen omdat dat beter voor je carriere is???

Hoezo het ligt aan jezelf hoe je presteert bij je club en dan maakt het echt niet uit of je nou voor Marokko uitkomt of Nederland.

Kijk maar naar Boussoufa.

Maar aan de andere kant je hebt dan wel weer een Marokkaan erbij in het Nederlands elftal.

Maar voor een land uit komen doe je met je hart. En Ibbis hart ligt, volgens zijn eigen zeggen, bij Marokko. Dus dan heb je uiteindelijk de verkeerde keus gemaakt.

Maar goed zoals onze klote trainer al zei, graag of niet!

26-01-2007, 23:52
Boeit mij eerlijk gezegd helemaal niks ik heb nu nog maar 1 club in NL namelijk NAC

27-01-2007, 00:36

Citaat door OpblaasschaapV2:
Boeit mij eerlijk gezegd helemaal niks ik heb nu nog maar 1 club in NL namelijk NAC


Marokko boeit jou ook niet

27-01-2007, 00:48

Citaat door Mister_riffi:
Marokko boeit jou ook niet


ik denk het wel , alleen landverraders boeien hem niet meer...

gelijk heeft ie

27-01-2007, 08:44


Die aissati is een echt kontelikker van affelay

27-01-2007, 11:26
wie is ismail??

27-01-2007, 14:07

Citaat door RuneScapeNerd:
wie is ismail??

!

Pagina's : [1] 2