Bekijk volle/desktop versie : Onbewust verliefd zijn.



26-01-2007, 17:24
-








Hoe zou het kunnen komen als je onbewust verliefd bent? Het niet beseft tot het puntje bij het paaltje komt. Bizar toch? Zou het kunnen of juist niet, hoe kom je erachter? En wat is het nou, verliefd zijn.

26-01-2007, 17:27



Citaat door smaraagd:
-








Hoe zou het kunnen komen als je onbewust verliefd bent? Het niet beseft tot het puntje bij het paaltje komt. Bizar toch? Zou het kunnen of juist niet, hoe kom je erachter? En wat is het nou, verliefd zijn.



onbewust verliefd worden op iemand komt denk ik omdat je het ten eerste helemaal niet ziet aankomen..tuurlijk kan het, je komt er achter als je helemaal gek wordt als je haar of hem ziet waar je opeens dol verliefd op bent, waar je serieus de kriebels van krijgt..

26-01-2007, 17:28

Citaat door Houda16:
onbewust verliefd worden op iemand komt denk ik omdat je het ten eerste helemaal niet ziet aankomen..tuurlijk kan het, je komt er achter als je helemaal gek wordt als je haar of hem ziet waar je opeens dol verliefd op bent, waar je serieus de kriebels van krijgt..




hmm. Dat is iets wat jij zo ziet of interpeteert. Maar is het ook echt zo?

26-01-2007, 17:31

Citaat door smaraagd:
hmm. Dat is iets wat jij zo ziet of interpeteert. Maar is het ook echt zo?


dat is hoe ik het nog steeds ervaar...of het echt zo is durf ik niet te zeggen..
iedereen ziet het anders...

26-01-2007, 17:36


onbewust verliefd zijn is gwn je weet eigenlijk wel dat je iets voor hem of haar voelt maar je bent er niet zeker van dat je ok op diepersoon verliefd bent..ZOals die vorige reacties bijvoorbeeld je krijgt wel de kriebels enzoww
maar egtt onbewust vlieft zijn kn eignelijk niejj maahh jaahh
BeSlaMaa!!

26-01-2007, 17:39
kan dat wel onbewust verliefd worden

26-01-2007, 17:41
Verliefd zijn is een illusie die er enkel voor zorgt dat 2 mensen bij elkaar komen, om voor nageslacht te zorgen. Niets meer, niets minder.

26-01-2007, 17:41
onbewust is toch dat je het niet in de gaten hebt totdat je jezelf er op betrapt...dat je gevoelens voor iemand hebt.. of zie ik het verkeerd?

26-01-2007, 17:55

Citaat door yusuf1981:
kan dat wel onbewust verliefd worden



Dat is juist wat ik me ook afvraag. Het kan zelfs zo zijn, dat je het niet ziet. Maar het je uiteindelijk word aangepraat, waardoor je het zo gaat zien.