Bekijk volle/desktop versie : $$-j0den geweld in Palestina kan je alleen vergelijken met holocaust!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

11-01-2005, 19:10

Citaat door mohammedALI:
Het is een feit dat zeer veel homofielen sex willen en hebben met minderjarigen. Je mag dat ontkennen voor je homovriendjes die in jouw homo kerk zitten , maar dat veranderd de waarheid niet. Je geloof aanpassen aan de grillen van de homofielen net zo min. Ik heb liever 1 gewone man met een gezin naast me wonen dan 100 kindermisbruikers of wanabee's zoals jij wellicht bent.

De waarheid is confronterend , maar niet beledigend , omdat ik alleen maar zeg waar het op staat zonder te gaan schelden zoals sommige types hier doen
Kan je mij wijzen op bronnen die jouw conclusies bevestigen?

11-01-2005, 19:15



Citaat door HabibiZoef:
Kan je mij wijzen op bronnen die jouw conclusies bevestigen?
vast en zeker een of ander opscuur antisemitenblad

11-01-2005, 19:41
Deze mensen mag ik niet hiero :

MohammedALI
Dorian
Mordechai

Waarom Niet !!

MohammedALI omdat hij totaal geen hersens heeft en alleen maar dom loopt te doen !
Dorian omdat het een triest gevalletje is !! En er zijn beelden van de Holocaust dus hoezo bestaadt niet ?!!!

Mordechai Alhoewel ik zelf joods ben sta ik meestal 8er mijn eigen geloof zoals moslims 8er een moslim maar met deze vind ik je niet gelijk hebben dat marokkanen laagste van het laagste zijn onzin ook niet alle joden zijn slim en zijn lieverdjes en weetje pas wie Het laagste van het laagste is mensen die over andere mensen zeggen dat ze Het laagste van het laagste zijn B.V Jij !!!

greetz moi

12-01-2005, 17:51

Citaat door Jonathan ILI:
Ik heb in een andere topic waar hij reageerde hem op aangewezen dat zijn reactie verkeerd was. Hij beweerde dat de islam verboden zou moeten worden in het Beschaafde Nederland.

Ik reageerde daarop met het volgende : "waarop slaat dat nou? Elk persoon mag vrij zijn geloof belijden hoe hij/zij zelf wil zolang je de openbare orde niet verstoort"

IK heb zelfs twijfels of hij wel echt 'joods' is. Zelfs zijn andere reacties zijn onjoods zoals "kut" enzovoort.

Ik heb de indruk dat hij een Marokkaan/Nederlander is die zich voordoet als een jood om zo de joden belachelijk te maken en zodat de forumleden de joden meer gaan beginnen te haten. Dat is mijn indruk. Ik gun hem nog het voordeel van twijfel
Oke ff paar dingen recht zetten !! xKut = Onjoods
Openbare orde niet verstoren

Uh iemand met een hoofddoek is openbare verstoring iemand met een keppel is openbare verstoring !!

Kut is onjoods Als dat zo was dan bestond er geen 1 jood meer !

Maar goed in welke Onderwerp zegt hij het ?????? kan je het ff vertellen kan ik het ff lezen wat hij zegt !!!

Groetjes Shareef

12-01-2005, 18:06



Citaat door Jonathan ILI:
Met "openbare orde verstoren" bedoel ik wel iemand die zijn groep aanzet tot haat,terroristische aanslagen plegen in naam van een geloof,mensen lastigvallen,..... en ga zo verder Heeft echter niks te maken met een hoofddoekje dragen,kippa,.....


Kippa in dit geval gewoon Kepel

Jonathan ben jij Orthodox joods of liberaal ??

12-01-2005, 22:31

Citaat door mohammedALI:
Het is een feit dat zeer veel homofielen sex willen en hebben met minderjarigen. Je mag dat ontkennen voor je homovriendjes die in jouw homo kerk zitten , maar dat veranderd de waarheid niet. Je geloof aanpassen aan de grillen van de homofielen net zo min. Ik heb liever 1 gewone man met een gezin naast me wonen dan 100 kindermisbruikers of wanabee's zoals jij wellicht bent.

De waarheid is confronterend , maar niet beledigend , omdat ik alleen maar zeg waar het op staat zonder te gaan schelden zoals sommige types hier doen
Hallo MohammedAli,

Ik wil graag aannemen dat wat je zegt een vaststaand feit is dat wordt gestaafd door onderzoekscijfers. Zou je mij kunnen verwijzen naar de bron? Zo wil ik graag weten welk percentage van de homofielen hier in Nederland ook pedofiel is. Ook is handig om te weten welk percentage daarvan dan weer praktiserend pedofiel is.

DUS: BRON GRAAG.

Immanuel

19-04-2005, 16:30
Wat een onzin. Alhoewel de Palestijnen niet te benijden zijn verblijft een heel volk al even lang in vluchtelingenkampen naast Marokko. En dat roept ook geen protesten op. En zo zijn er zo veel. Wel eens van de Karen gehoord? Een volk dat door de Burmese overheid wordt uitgemoord. Nog veeeeel erger dan wat se IDF uitvoert. Maak je daar maar eens kwaad over. Of kun je werkelijk alleen wij/zij denken?

19-04-2005, 16:54

Citaat door Rizkki:
Het is ongelofelijk dat dit geen wereldwijde protesten uitlokt.!!!
Het haalt niet eens de publiciteit. Is het zo gewoon dat de $$-Israëliërs een holocaust veroorzaken onder Palestijns volk.

Wat er in de Palestijnse gebieden gebeurt kan alleen vergeleken worden met holocaust. De hele Palestijns bevolking stoppen in over bevolkt kampen al 55 jaar!!!, afschuwelijke moorden onder honderden kleine kinderen, huizen worden met de hele families opgeblazen worden

Hoeveel Joden bliezen kantoren met Palestijns mensen er in ?
Gingen alle steden om iedereen op te doden die hun huizen uit kwamen boodschappen te doen.

Hoeveel Joodse raketten werden afgevuurd op onschuldig burgers in hun auto, waardoor de hele gezin uitgemoord wordt?

Er is in Israël een oorlog aan de gang waarin een partij wapens (raketten, straaljagers, tanken en militairen etc. heeft en de ander niets behalf kleine hand wapens met beperkte munitie.
[SIZE=2ex" -->Lieverd, ik weet wel dat pubers erg begaan zijn met de Palestijen. Het zou fijn zijn geweest als de Palestijnen iets van die betrokkenheid hadden gemerkt. Geld, of stenen voor huizen, of hulp bij het puinruimen.

'Holocaust' betekent zoiets als brandoffer en in ons wereldbeeld: voorgenomen, berekende een gecontroleerde uitroeing.

Daar zit het verschil. Die joden lieten zich willoos en machteloos naar de gaskamer voeren, de Palestijnen hebben zich hevig verzet tegen hun tegenstander.

Van een systematische uitroeing van Palestijnen is geen sprake. In plaats dat de Palestijnen in aantal afnemen en uiteindelijk uitsterven door uitroeiing nemen zij juist in aantal toe.

Lees je overigens wel een Westerse krant? De Palestijnen en Israel zijn al een eind op weg naar vrede. Ik kan me vergissen, maar ik lees dat Israel zich al enige maanden onthoudt van aanvallen op de Palestijnen, behalve dan op de terroristen in kampen die die vrede willen tegenhouden.

Maak je niet ongerust, het gaat al een stuk beter met de Palestijnen, dankzij of ondanks die geweldige betrokkenheid van enkele Marokkaanse scholieren. Ik ben benieuwd wie je straks gaat haten, als de Palestijnen en Israeliers met elkaar weer samenwerken.

Scottie.

19-04-2005, 18:23
Vragen jullie jezelf niet af waarom Allah dit allemaal doet?
Dan heeft vechten hiertegen geen zin...kun je je er net zo goed bij neer leggen als moslim, lijkt me.

Latex.

19-04-2005, 21:47
Ik lees de grooste flauwekul en als iemand iets waars zegt valt iedereen over hem of haar heen. Ik wil niet claimen dat ik de waarheid weet. Maar weet wel dat de stelling slaat als een tang op een varken.

De ideologie om een heel volk op een stelselmatige manier te willen vernietigen is iets heel ergs. Het stelselmatig decennia vernederen van een volk op bepaalde manieren terroriseren is ook heel erg.

Maar enige vergelijking tussen deze twee enorme misdaden zie ik totaal niet.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]