Bekijk volle/desktop versie : Abonnement...



26-01-2007, 15:57
Salaam,
ik had een vraagje ik wil abonnement nemen maare ik weet niej welke
ik had een keer gelezen telfort 450 belminten en 150 sms/mms voor 10 euro permaand krijg je dan een nieuwe mobiel bij....en ik had me buurmeisje gehoord dat orange een goeie was is dat zo 20 euro per maand en ze kreeg een nieuwe mobiel derbij maare ze heeft niet gezegt
hoeveel belminuten maare orange is toch heel erg duur of niej...
Weet iemand het...
Alvast Bedankt

27-01-2007, 17:11


je zei net 450 belmin en 150 smsjes voor €10,- ik denk dat dit te mooi voor woorden is, want dat kan niet!!
ik ben namelijk ook op zoek naar een lekkere abonnement met veel belmin

27-01-2007, 19:29
ik heb het hier op m.nl gelezen maare ik weet niej of het waar is
het is een telfort abbonement...

27-01-2007, 23:55
Debitel heeft 350 bel min of 700 smsjes voor 10 euro ofzo of 9

28-01-2007, 12:18


orange is slecht heb bij orange gewerkt en heeft hele slechte ontvangst en bereik en die mensen zijn ook flashers.

Ik denk dat bij telfort zoals jij omschreef zelfs al krijg je al1 450 belminuten je zeker voor een simonly 19.95 kwijt bent en een enkele keer is er een aktie van 10 euro dus geheel onmogelijk is het niet. Weet je waar men de fout maakt iedereen wil maar een abbonoment voor die nieuwe telefoon terwijl je daar gigantisch voor betaald nog meer uiteindelijk dan wanneer je hem los koopt. Ik zou lekker een sim only nemen en voor 100 euro heb je ook een high teck telefoon mischien niet de nieuwste maar dat bestaat ook niet op het moment dat er een nieuwe bijvoorbeeld samsung uitkomt is ie de volgende dag alweer oud.

In ieder geval als je er een telefoon bij wilt hebben met 450 bel minuten wat je wel nodig hebt want ze zijn zo weg ook al denk je van niet tenzij je echt nooit belt betaal je zeker minimaal 40 euro. Veel suc6 bij je keuzes ohjah kpn en vodafone zijn de duurste wel het beste en tmobile blijft mijn favo company maar dat is persoonlijk kan niet voor een ieder spreken uiteraard.

28-01-2007, 13:50
souksoukie bedankt voor je info!!

28-01-2007, 14:01

Citaat door Larache86:
Debitel heeft 350 bel min of 700 smsjes voor 10 euro ofzo of 9



Is best wel goedkoop maare ik denk dat ik die ga nemen

28-01-2007, 14:03

Citaat door soeksoekie:
orange is slecht heb bij orange gewerkt en heeft hele slechte ontvangst en bereik en die mensen zijn ook flashers.

Ik denk dat bij telfort zoals jij omschreef zelfs al krijg je al1 450 belminuten je zeker voor een simonly 19.95 kwijt bent en een enkele keer is er een aktie van 10 euro dus geheel onmogelijk is het niet. Weet je waar men de fout maakt iedereen wil maar een abbonoment voor die nieuwe telefoon terwijl je daar gigantisch voor betaald nog meer uiteindelijk dan wanneer je hem los koopt. Ik zou lekker een sim only nemen en voor 100 euro heb je ook een high teck telefoon mischien niet de nieuwste maar dat bestaat ook niet op het moment dat er een nieuwe bijvoorbeeld samsung uitkomt is ie de volgende dag alweer oud.

In ieder geval als je er een telefoon bij wilt hebben met 450 bel minuten wat je wel nodig hebt want ze zijn zo weg ook al denk je van niet tenzij je echt nooit belt betaal je zeker minimaal 40 euro. Veel suc6 bij je keuzes ohjah kpn en vodafone zijn de duurste wel het beste en tmobile blijft mijn favo company maar dat is persoonlijk kan niet voor een ieder spreken uiteraard.



Heel erg bedankt voor je info

01-04-2007, 12:25
er is nu een mooie aanbieding op http://www.studentmobiel.nl/ gratis samsung e900 of Nokia 6230i / Nokia 6021 met 330 min p/maand voor 12,95 p/maand (2 jarig debitel/kpn) meer info op de site http://www.studentmobiel.nl