Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gaaa naar kruidvat en ik ga vertellen wrm klik klik klik



26-01-2007, 15:54
heb net drie dingen gekocht voor maar 1euro ze waren zwaar zwaar maar dan ok egt zwaar in de aanbeiding



deze maar dan in een tube voor zeer droge huid dan

http://www.beaute-test.com/lift_rondeurs_-_body_perfect_diadermine.php



en deze precies de zelfde
http://teemix.aufeminin.com/beaute/beautemonde/imbeautemonde/2/1.jpg


en nog een Heot Protection spray speciaal voor de dames die stylen en fohne hij beschermd je haar die was trouwens niet eens een euro maar 60cent een grote fles van 200ML heb dr gelijk 2 meegenomen

ik weet niet of elke kruidvat deze hebben voor deze prijs want ik heb het uit gouda gehaald

26-01-2007, 16:06


jaaah seri wat leuk:P
k ga morgen wel naar de kruidvat kijken of die bij ons ook aanbiedingen heeft maar bedankt voor t vertellen

26-01-2007, 16:11
Geen dank


















wel groene puntje:P

26-01-2007, 16:13
hmmm een groen puntje yekk
ff denken orr......




















Ik weet t niet

























haahha grapje mais bien sur krijg je een puntje
heb je al gegeven meid

26-01-2007, 16:20



Citaat door x_Ikrame_x:
hmmm een groen puntje yekk
ff denken orr......
























Ik weet t niet

























haahha grapje mais bien sur krijg je een puntje
heb je al gegeven meid



THAT YOU VERRY MUCH DACHT AL WIL ZE MIJ NOU GEEN PUNTJE GEVEN NA ZO EEN MOOIE TIP DIE IK JULLIE HEB GEGEVEN

26-01-2007, 16:21

Citaat door prinses007:
THAT YOU VERRY MUCH DACHT AL WIL ZE MIJ NOU GEEN PUNTJE GEVEN NA ZO EEN MOOIE TIP DIE IK JULLIE HEB GEGEVEN


26-01-2007, 16:56

Citaat door prinses007:
heb net drie dingen gekocht voor maar 1euro ze waren zwaar zwaar maar dan ok egt zwaar in de aanbeiding



deze maar dan in een tube voor zeer droge huid dan

http://www.beaute-test.com/lift_rondeurs_-_body_perfect_diadermine.php



en deze precies de zelfde
http://teemix.aufeminin.com/beaute/beautemonde/imbeautemonde/2/1.jpg


en nog een Heot Protection spray speciaal voor de dames die stylen en fohne hij beschermd je haar die was trouwens niet eens een euro maar 60cent een grote fles van 200ML heb dr gelijk 2 meegenomen

ik weet niet of elke kruidvat deze hebben voor deze prijs want ik heb het uit gouda gehaald



3 van zulke producten bijelkaar voor maar 3 euro

die producten zijn normaal los al 5 euro of duurder, waarom nu dan zo goedkoop..of is het oude troep waar ze van af moeten...ik kom vaak in de kruidvat maar heb er nog niks van gezien van zo'n aanbieding..en elke kruidvat heeft dezelfde aanbiedingen uit zo'n krantje

26-01-2007, 17:01

Citaat door wipneusje:
3 van zulke producten bijelkaar voor maar 3 euro

die producten zijn normaal los al 5 euro of duurder, waarom nu dan zo goedkoop..of is het oude troep waar ze van af moeten...ik kom vaak in de kruidvat maar heb er nog niks van gezien van zo'n aanbieding..en elke kruidvat heeft dezelfde aanbiedingen uit zo'n krantje




NOU ZAL IK JE IETS VERTELLEN 1 VAN die drie kost normaal 12euro dus drie euro voor 3 dingen is spot goedkoop ik denk dat ze die uit het assortiment halen en het drm zo goed koop doen deze artikelen staan niet in de krantje paar weken geleden hadden ze ok zo een goeie aan bieding was een hele lekkere deo die normaal 2.50 kost 1 euro geworden daar heb ik ok sen 2 of drie gehaalt dus weet nie of elke kruidvat het heeft

26-01-2007, 17:08

Citaat door prinses007:
NOU ZAL IK JE IETS VERTELLEN 1 VAN die drie kost normaal 12euro dus drie euro voor 3 dingen is spot goedkoop ik denk dat ze die uit het assortiment halen en het drm zo goed koop doen deze artikelen staan niet in de krantje paar weken geleden hadden ze ok zo een goeie aan bieding was een hele lekkere deo die normaal 2.50 kost 1 euro geworden daar heb ik ok sen 2 of drie gehaalt dus weet nie of elke kruidvat het heeft



ik zal eens gaan kijken, want heb zelf ooit bij het kruidvat gewerkt..als iets bij de ene filliaal uit de handel gaat, dan is het bij alle kruidvaten hetzelfde..en de afprijs prijs is dan ook hetzelfde

26-01-2007, 17:11

Citaat door wipneusje:
ik zal eens gaan kijken, want heb zelf ooit bij het kruidvat gewerkt..als iets bij de ene filliaal uit de handel gaat, dan is het bij alle kruidvaten hetzelfde..en de afprijs prijs is dan ook hetzelfde




ewa sla je slag meid neem ze mee voor dat anderen je voor zijn