Bekijk volle/desktop versie : SeksRelatie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

11-07-2002, 01:16
vind het heerlijk om te vrijen met marokkaanse meiden, via deze weg zoek ik seksrelatie..graag een serieuze reactie!

11-07-2002, 01:26


awilie


allah ie sget 3liek


tfoee



allah ie glie marka

11-07-2002, 01:44

Citaat:
Origineel gepost door Anas23
vind het heerlijk om te vrijen met marokkaanse meiden, via deze weg zoek ik seksrelatie..graag een serieuze reactie!
What a waste...verwacht je echt serieuze reacties? Hahaha...ik zou er maar niet te fel op rekenen als ik jou was.

Yasmina is een dating-forum...geen s e x-forum.

11-07-2002, 09:37
Zahmaaaaaaaaaaaaa..... zeker niets te doen ik denk niet dat je serieuse reacties krijgt, volgens mij heb jij geen eens sex gehad met een marokaans meisje maar loopje hier gewoon te zieken MESKIEN!!!! :hammer:

11-07-2002, 10:01


hahhahahaha gozertje gozertje toch.......
volgens mij is dit echt een grap.. maar mocht je het menen dan heb ik medelijden met je.. je moet wel erg laag gezonken zijn om zoiets hier te kunnen vragen haha........
maar ja keep on dreaming.... en wie weet reageert er wel eentje op je

11-07-2002, 10:03

Citaat:
Origineel gepost door Anas23
vind het heerlijk om te vrijen met marokkaanse meiden, via deze weg zoek ik seksrelatie..graag een serieuze reactie!
Dit kan je toch zeker niet menen he??

Dus als ik het goed begrijp zoek je een marokaanse meisje die je kan bellen als je seks nodig hebt . En als je er genoeg van hebt dump je haar.

Eerlijk waar dit is toch niet meer te geloven..........

Veel liefst Shenya

11-07-2002, 10:10
Volgens mij is deze jongen op zoek naar een beetje ACTIE op deze site!!!!

Gooi er een schokkend topic-je door heen en we zien wel wat er gebeurd....

Je kan dit toch serieus bedoelen?????. En dan verwachten dat hierop serieus al worden gereageerd......

11-07-2002, 10:13

Citaat:
Origineel gepost door Anas23
vind het heerlijk om te vrijen met marokkaanse meiden, via deze weg zoek ik seksrelatie..graag een serieuze reactie!
Hay hay ya tvervier........

Mezian tbarkellah..... ewa kom maar naar mij toe dan zal ik jou wel effe verwennen........

Ik zal je het gevoel geven die niemand jou nog hiervoor heeft gegeven.....



[/SIZE]

11-07-2002, 10:14

Citaat:
Origineel gepost door Sarahsalima
awilie


allah ie sget 3liek


tfoee



allah ie glie marka
narie wallah jij bent erg jongen doe normaal ga een leven zoeken en haal de marokaanse meiden toch niet naar beneden met je ik hou van sex met marokaanse meisjes ze3ma wij zijn zo laag ofzo??? jehoek ga ga alsjeblieft ik moet kotsen van dit soort waarom zo dom doen joh ganezzzzzzz

groetjesssssss ainzohra

11-07-2002, 10:19

Citaat:
Origineel gepost door soussiasaida


[B" -->Hay hay ya tvervier........

Mezian tbarkellah..... ewa kom maar naar mij toe dan zal ik jou wel effe verwennen........

Ik zal je het gevoel geven die niemand jou nog hiervoor heeft gegeven.....



[/B]
GELDT DAT OOK VOOR ANDEREN SAIDA??

hahahahhahaha

11-07-2002, 10:27

Citaat:
Origineel gepost door DintelOx


GELDT DAT OOK VOOR ANDEREN SAIDA??

hahahahhahaha

11-07-2002, 10:28
DintelOx waarrom moest je dat weten of ik dat was???????

11-07-2002, 10:37


O dit is erg voor woorden...gewoon.. En dan vraagd men zich af waarom hebben de jongeren van tegenwoordig geen respect voor elkaar...
Dit vind ik walgelijk...Bah..............Je moet eerst kijken wat je hoe zusje behandelt wilt hebben....En zo moet je de meiden om je heen ook behandelenn....Koe! Heb respect voor je zelf en voor alle meisjes...

11-07-2002, 10:41
hahahha saida...............
jou kennende zal dat wel een hele pijnlijke ervaring zijn haha
dus andere keer oke haha,
en sheyna just asking..............

11-07-2002, 10:47

Citaat:
Origineel gepost door DintelOx
hahahha saida...............
jou kennende zal dat wel een hele pijnlijke ervaring zijn haha
dus andere keer oke haha,
en sheyna just asking..............

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12