Bekijk volle/desktop versie : Aan alle moeders en toekomstige moeders......



25-01-2007, 09:01
Wie kan me vertellen wat ik tegen die xxxxx zwangerschapsmisselijkheid kan doen.
Ik word er gek van.
Eet ik wat word ik misselijk eet ik niks word ik misselijk drink ik water word ik misselijk........
Ik weet het niet meer.............

Hebben jullie tips, wat heeft bij jullie geholpen of is het gewoon maar volhouden......

Alvast bedankt!!

25-01-2007, 12:12


Je moet het gewoon volhouden, er is niet veel te doen hoor. Heb het ook gehad.
Zeker niet met een lege maag rondlopen, eet vaak kleinere porties

Membrok in ieder geval, het zal zeker de moeite zijn

25-01-2007, 12:22
Beschuit/crackers eten en meerdere malen per dag kleine porties eten.

27-01-2007, 11:12
vanille vla dat helpt echt bij mij teminste wel

28-01-2007, 14:34


Ikzelf had heel lang last van zwangerschapsmisselijkheid tot zeker mijn 6e maand. Gedurende die periode gebruikte ik zetpillen voor de misselijkheid en geloof me ze hielpen echt. Het is natuurlijk altijd beter zonder medicijnen maar deze zetpillen hebben geen affect op de kindjes en je kunt ze heel lang gebruiken. De arts schrijft ze alleen niet zo snel voor omdat veel vrouwen ze dan makkelijker willen gebruiken.

Het gaat om emasphine zetpillen en zijn echt effectief. Mochten deze met de tijd minder effect hebben dan zijn er wat sterkere. Ik heb die een tijd lang gebruikt. Dit omdat ik echt heel vaak last had van braken en misselijkheid. Ik braakte zeker vaker dan 6 keer per dag.

Hoop dat je hier wat aan hebt. En anders moet je inderdaad kleine hoeveelheden eten benutten. S'ochtends een crackertje met een glaasje thee inderdaad.

Veel sterkte en moge ALLAH Subhana je de kracht geven gedurende je zwangerschap.

Liefs Bent Bledi