Bekijk volle/desktop versie : getrouwd,gelukkig,gedumpt als een rot iemand



Pagina's : [1] 2 3 4

24-01-2007, 21:16
hoi allemaal
ik heb iets meegemaakt en is waargebeurd ik hoop dat jullie het leuk vinden maar dat vind ik niet want is waar gebeurd en ben 17 jaar en dit verhaal gebeurde toen ik 16 was dus een jaar terug ik sgrijf dit omdat ik het eruit wil laten en het niet in een klein plakje in mijn hart verstoppen en oh yah ben een Afghaan en geen Marokaan.


Getrouwd,gelukkig,gedumpt als een rot iemand!!

het was een hele koude dag ik zat met een hele dikke deken op de bank en zat een Hindische film te kijken want ben verslaafd eraan en die film was zonder ondertiteling maar gelukkig kan ik goed hindisch.
ik zat op de bank met een glas thee in mijn handen want had het namelijk egt koud.
mijn vader was op werk en mijn broer ook mijn moeder die zat in de keuken en mijn zus getrouwd en mijn andere zus naar werk het was weekend dus ik zat lekker.
over paar maanden was de trouwerij van mijn andere zus eentje is al getrouwd en is gelukkig maanden vlogen voorbij en was de trouweij van mij zus.
thuis was het druk druk druk en ook in de huis van mijn oudere zus.
mensen kwamen van amerika canada london en afghanistan sommige gingen zelfs in een hotel doordat er geen plek meer was hahahaha.
morgen was de trouwerij van mijn zus ik werd vroeg wakker om 6 uur mijn moeder oook mijn zus ook en mijn nigten want wij gingen dan naar de kapper om 7 uur.
toen we naar de kapper waren gaan lopen is maar 5 minutjees en
was best leuk hoor allemaal veel gelagen enzo
ik was egt mooi geworden zij iedereen ik vond me zelf ook heel mooi(geen eigendunk hoor)
toen we daar aankwamen was niemand er maar langzamer hand kwamen er mensen bij er waren egt veel mensen omgggggg.
ik mijn nigten en mijn oudere zus(die al getrouwd was) ooms mijn moeder vader broer en neven zaten te dansen dansvloer ws volllllllll.
maar er was een jongen die zat steeds naar mij te staren ik had het in de gaten maar trekkde er niks van aan want mag niet met een jongen heben enzo ben puurrrr muslim hahaha.
was egt leuk man die trouwerij die ouders van die jongen zatenn ook te staren die jongen heette shahid hij was wel lekker hoor gespierd en zo maar trekde er niks van aan.
de ouders van hem kwamen naar mijn ouders aan tafel zitten en ze zeiden
is dat u dogter mijn ouders yah
ze is best wel geschikt voor mijn jongen en ze wees hem aan.
mijn vader en moeder zeiden van ik ken jullie niet enzo kom maar eenkeertje naar onze huis en bespreken enzo elkaar ontmoeten enzo
paar dagen later kwamen ze die jongen ook.
ik kwam de thee enzo brengen shahid had een broertje die was egt sgattig hij kon egt goed omgaan met kids enzo.
zijn ouders en mijne waren aan het lachen grappen maken ze vonden elkaar best leuke family.
mijn moeder zei ik weet nog niet zo goed en ze vroeg aan mij what jij Naz(zo heet ik) ik zei ik ken hun niet zo goed ik ken hun maasr pas 1 dag ze zeiden ok is goed.
ze kwamen elke dag naar onze huiz en shahid zat steeds maar te staren egt vervelend hoor ik vond die family egt aarig enzo en shahid was heel lief hun ouders zeiden ga naar een kamer met elkaar praten wij d8ten van ok shahid was egt lief hij zei van keb nooit een vrindin gehad want ik wou niet enzo en hij zei van jou ouders zijn egt super aardig ik zei yah de jouwe ook enzo.
hij zei je bent egt mooi en een hele goeie meisje ik was opzoek naar zo iemand hij zei hele liefe dingen over en zei ik hoop dat ik je niet bang heb gemaakt op de trouwerij want zats steeds naar je te staren en zo we begonnne grappen te makene enal ik vond hem wel leuk.
toen ze weg gingen zei ik tegen mijn moeder hij is egt leuk ik wil wel misschien met hem trouwen mijn moeder egt blij van gelukkig want hij is een hele lieve jongen enzo





als jullie willen dat ik verder ga zeg het dan

25-01-2007, 19:19


ok als ik deze verhaal vertel denken jullie vast dat dit een grap is of nep enzo en dit kan niete allemaal in 1 jaartje gebeurd zijn maar ik loog een keertje tegen jullie ik ben nu niet 17 ben nu 21 ik wou niet zeggen hoe oud ik was maar moet wel anders zouden jullie deze verhaal niet geloven het gebeurde op mij 16e maar ben nu 21

25-01-2007, 19:42
mijn moeder ging aan mijn vader vertellen mijn vader was ook blij mijn zussen en broer ook en natuurlijk wouden hun ook.
de trouwerij was ovre een paar maanden we gingen alles plannen.
eerst een jurk voor de verlovings feest en dan een trouwjurk ik kon niet wachten dus deed ik maar alles snel snel snel hahahaha.
we konden heel goed opschieten met elkaar enzo toen we een jurk voor de verlovingsfeest zaten te uitzoeken gingen aleen ik en shahid mee ik ging heel veel jurken passen totdat we een hele mooie zagen een groene eigenlijk was het een nikaah als jullie weten whathetis.
ik pakte die jurk en had het aan hem laten zien hij vond het prachtig zei hij ik ging hem passen hij zei van je ziet er egt mooi uit net als een engel en hij gaf me een zoen ik werd rood want we hadden nog nooit gezoen hahahahah dus werd wel verlegen hij ook een beetje wij allebij kregen een rood kopje hahahaha.
ik wou betalen maar hij zei laat mij het maar doen ik zei van nee geeft niet en zo maar hij betaalde tog hahahaha.
we gingen naar huis zijn ouders waren bij onze huis de vrouwen ginen naar een andere kamer ik had de jurk aan hun laten zien in die kamer ik ging het ff passen en ze vonden het heeeeeel mooiiii hahahahah.
nog een maand dan was de nikah ik en shahid wouden een eigen huisje nu al hahahaha we gingen overleggen met onze ouders en ze vonden het wel goed want we worden tog man en vrouw over een maandje( als je nikah viert word je man er vrouw in egt trouwerij met wite jurk is gewoon een feestje haha )




als jullie willen dat ik verder ga zeg het dan hahaah ok

26-01-2007, 16:04
1e fan meld zich aan ga snel verder

26-01-2007, 22:19


We gingen een huisje zoeken we zochten zochten en zochten nog eens en opeens vonden we een egt een mooie uis we gingen er in en het was super mooi het was niet te klein het was eggt een grootte huis man wij 2 gingen overleggen en we voonden alle 2 mooi we namen dat huisje maar we moesten van alles en zo regelen dus gingen we pas over een maandje in dat huis toen we in die huis gingen wonen waren we egt blij we gingen het heel mooi opmaken enzo was egt mooi geworden shahid ging eerst werken dan naar de winkels om what te kopen voor het huis was egt moi geworden die huis vond ik we warn alle 2 egt superblij we woonden.

als jullie willen dat ik verder ga zeg

26-01-2007, 22:21
ga gauw verder

26-01-2007, 22:46
over paar dagen was het al onze trouwerij we wren alle 2 egt zenuwachtig shahid had 3/5 weken vrij genomen van zijn werk want wij alle2 gingen alles regelen enzo ik had nog niet eens een trouwjurk stupid ik
wij 2 gingen meteen naar utrecht amsterdam denhaag en rotterdam en einedlijk vonden we eentje was egt bloot man ik trok hem aan en ging van de pashok eruit hij maakte meteen een foto op zijn mobiel ik werd egt kut verlegen man ik d8 SHYTTTTTTTTTTTTTTTT hahahahahahahah hij was egt lief.
we gingen naar huis was egt moe geworden van alles ik plofte meteen op bed neer hij kwam naast mij wij gingen praten van
ik: ben egt moe man en zenuwachtig door de trouwerij jij niet???
hij: je weet niet eens hoe zenuwachtig ik ben gek hahahah ik kan het niet meer aan
ik: hey kom we gaan helemaal niet trouwen dan als we alle 2 zo dood zenuwachtig zijn
hij: je maakt ene grapje zeker he want anders ga ik me dood maken hahahahha
ik: natuurlijk was het een grapje man en jou laat ik nooit dood gaan zolang er ben maar keb het egt kou man
hij: laat mij je opwarmen
(hij kwam boven op me) ik ging meteen weg ik wou niet voor de trouwerij zoenen ok maar niet anders hahaha
ik: ga weg man niet nu hahahahhahah
hij: is goedhaha
ik stond op en ging naar de keuekn what eten maken ik ging what simpels maken what spagettie enzo was egt heet we ginge aan tafel ik te veel peper in gedaan moest van hem hij houd van peper net als ik hahahahah maar eiegenlijk was het ietsjes te heet geworden hahahahaha maar we gingen een spel spelen als een van ons die spagettie helemaal op kon eten zonder water kreeg die 50 euro.
en ik kon het niet meer en ging gelijk whater drinken man aahhaha ik kon niet mer kad wel 5 glazen whater op hijmoest zig doodlagen man hahahah ik werd boos en gooide die 50 euro op zijn gezicht hahahahahha ik ging naar mijn kamer hij kwam weer terug en ging weer die 50 euro terug geven ik nam het niet aan wnat hij had eerlijk gewonne hij zei
hij: we wonen tog samen dus de geld is ook van ons samen dus
ik d8 hij had gelijk maar zei als het van ons alle2 is hiu jij het maar in je portomonee hij zei ok
hij ging mijn tas open maken en ging et in mijn portomonee doen was egt lief van hem

als jullie willen dat ik verder ga zeg het dan

21-02-2007, 19:38
NOU KEB NIET VEEL REACTIES DUS IK GA NIET VERDER TOTDAT JULLIE HET ZEGGEN snik, snik

21-02-2007, 19:46
jammer wou mij probleem niet als een klein pak in mijn hart laten zitten ik wou dat iedreen het weet zodat ze niet in de zelfde fout begaan als ik
ik zou het wel leuk vinden als ik verder ging want dan ben ik opgelucht

21-02-2007, 19:47
Egt Jammer

21-02-2007, 20:06
ga verdeer meid is egt hee;l leuk wolah

21-02-2007, 20:14
hey meid wat erg van je verleden


groetjes khadija


ps:schrijf snel verder

21-02-2007, 20:47


tnx sgatjes ik ga verder gelukkig kan ik mijn hart uitluchten


Naz: hey sgat what doe je nou
shahid: geeft tog niet als ik in jou protomonee doe
Naz: nee hahahaha
shahid: hey zullen we ergens heen gaan is een beetje saai
Naz: what saai je hebt mij tog dus er is niks saai!!!!! ahahaha nee sgat was maar geintje
shahid: oh gelukkig
naz: yah he ik willl geen minuut langermet jou in huis blijven:P:P
shahid: DAT HAD JE NIET MOETEN ZEGGEN
hij begon me achterna te rennen en ik rende zo hard als ik kon we rende rondjes om de tafel we zaten wel een kwartier te rennen tot dat ik niet meer kon en ging de trap op en ging naar mijn kamer en deed de deur dicht
maar inneen kwam shahid naar binnen OH SHIT KAD VERGETEN DE DEUR DICHT TE DOEN !!!!!! AHHHHHHHH IK BEGON TE GILLEN ZODAT HIJ GING STOPPEN
shahid: AWWWWWWWWWWWW HOU OP MET SGREEUWEN MAN IK KRIJG NOG OOR PIJN VAN JOUW!!!
naz: ALS JE ME NIET MEER ACHTERNA RENT STOP IK MET PLEZIER MAAR ALS JE NIET STOPT WORD HET ERGER
shahid: ik stop al ik stop al yarab jij kan egt hard krijsen!!!!
naz: lekker tog dat is mijn wapen!!!!!!!!!!!!!
shahid: yahyah yah yahyah zullen we gaan hahahaha met je gekrijs?
naz: ok kom yallah~!
paar minuten later
naz: sgat waar gaan we heen?
shahid: w8 maar is een verasing

..................

als jullie willen dat ik verder ga regeer dan plzzzzzzzz

21-02-2007, 21:01
Ga ma Verder!!!

21-02-2007, 21:27
rijs duurde egt lang ongeveer 1.30uur
shahid: hey sgat opstaan we zijn er
Naz: oh ok......... wowwwwwwwww waar zijn we!!!!
shahid: NOU WE GAAN IN EEN HOTEL LOGEREN VOOR 3 DAGEN
naz: wowwwwwww tnx sgat....... maareh we hebben geen kleren mee what nu??????
shahid: rustig maar toen jij zat te slapen had ik onze kleren heel langzaam in een koffer gedaan en in de auto in de 8erbak gelegd
naz:gekkkk hahahahahahahha
we gingen naar binnen en het was SUPERRRRRRR MOOIIIII
we gingen naar onze kamer en toen we naar binnen gingen deed ik alsof ik achterove viel en zopdat hij mij kon gaan vangen hahaha hij ging mijmeteen pakken hahahahah
naz: nou jij let heel goed op mij
shahid: DUHHHHHH OP JOUW ALTIJD SGAT!!!!!
naz: ik gaf een zachte kus op zijn wang
ik plofte op bed neer en shahid kwam naast mij hij begon mij te kussen maar wou ook nog andere dingen doen
naz: uhhhhhhhhhh shahid ben je hier voor uhmmmm je weet wel want ben er nog niet klaar voor
shahid: nee sgat natuurlijk niet sorry dat ik begon met kussen hahaha kon me niet meer tegen houden maar we zijn gewoon hier omdat uhhhhh ik wou je gewoon verwennen
naz: TNX SGATJE
shahid: voor jou altijd!!
en hij gaf me een zachte kus op mijn wang


nou als jullie willen dat ik verder ga zeg het maar

Pagina's : [1] 2 3 4