Bekijk volle/desktop versie : Hoe vaak gaan jullie uit eten???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

24-01-2007, 18:38
Ik las net dat de man van boug wel eens uit eten wilt gaan en dat ze dan niet hoeft te koken

Voor zover ik mij kan herinneren ben ik maar 2x uit eten gegaan met mijn man... en dat waren niet eens heel dure restaurants ofzo.

Hij neemt me hooguit mee naar de McDonalds.. of als we in Belgie zijn gaan we naar die goedkope restaurantjes waar je je voor 10 euro per persoon kunt voleten.

Dus dames... hoe vaak gaan jullie uit eten

Ik voel me een beetje achtergesteld....

24-01-2007, 18:40


Teveel


Weet je wat het is bij ons.. er is een restaurant hier in breda.. super chique van binnen echt luxe.. je betaald daar 15 euro per persoon en je mag zoveel eten (salade, koude gerechten, vis, rijst, alle soorten fruit en ijs) eten als je wilt.. het is gewoon zoooo verslavend.. ze hebben zoo lekker eten daar daar gaan we echt heel vaak naartoe.. personeel begint zowat vrienden te worden
mac is voor mij meer een tussendoortje.. vult me buik echt niet als ik een hele dag niet heb warm gegeten.. 10 minuten na een mac menu heb je alweer honger.. althans ik

24-01-2007, 18:42
Wij gaan bijna wekelijks uit eten! Ik kook nooit in het weekend.
Ik ga langs bij schoonouders, ouders en ik eet buiten!
Soms gaan we chique uit eten en soms gewoon een snelle hap!

24-01-2007, 18:42
Zowiezo kook ik niet altijd.. hij vind koken echt heel leuk.. hij kookt dan ook meestal.. ook al heeft hij gewerkt.. hij heeft super veel kookboeken hij vind het nog leuk ook

24-01-2007, 18:43



Citaat door boug85:
Teveel


Weet je wat het is bij ons.. er is een restaurant hier in breda.. super chique van binnen echt luxe.. je betaald daar 15 euro per persoon en je mag zoveel eten (salade, koude gerechten, vis, rijst, alle soorten fruit en ijs) eten als je wilt.. het is gewoon zoooo verslavend.. ze hebben zoo lekker eten daar daar gaan we echt heel vaak naartoe.. personeel begint zowat vrienden te worden
mac is voor mij meer een tussendoortje.. vult me buik echt niet als ik een hele dag niet heb warm gegeten.. 10 minuten na een mac menu heb je alweer honger.. althans ik



Jah mac vult zeker niet en ik vind dat meer een snack dan echt avondeten!

24-01-2007, 18:43
zondags hoef ik nooit te koken....zondag is echt een dagje van mijn man en de kinderen samen....
als het lekker weertje is eten we altijd buiten de deur....regent het of het is te koud blijven we thuis en bestellen we meestal wat...

soms vind ik het echt zonde van het geld en kook dan gewoon iets kleins..

24-01-2007, 18:44

Citaat door Ghatar_tangawia:
Jah mac vult zeker niet en ik vind dat meer een snack dan echt avondeten!

ja toch...

Een dönerschotel vind ik wel weer vullend

24-01-2007, 18:44
zucht

uit eten?? wat is dat??

24-01-2007, 18:45

Citaat door boug85:
ja toch...

Een dönerschotel vind ik wel weer vullend


Heerlijk! Dat had ik zondag op in Beverwijk..

24-01-2007, 18:47

Citaat door boug85:
Zowiezo kook ik niet altijd.. hij vind koken echt heel leuk.. hij kookt dan ook meestal.. ook al heeft hij gewerkt.. hij heeft super veel kookboeken hij vind het nog leuk ook




de ideale man xzuchtx

24-01-2007, 18:48

Citaat door Mudjahida:
zucht

uit eten?? wat is dat??


Sleep je man mee en ga lekker buiten ergens eten!

Maar ff eerlijk teveel buiten eten vind ik ook niets! In het begin van ons huwelijk aten we echt veel buiten.. tot ik het zat was! Nu gewoon met mate..

24-01-2007, 18:48

Citaat door boug85:
Teveel


Weet je wat het is bij ons.. er is een restaurant hier in breda.. super chique van binnen echt luxe.. je betaald daar 15 euro per persoon en je mag zoveel eten (salade, koude gerechten, vis, rijst, alle soorten fruit en ijs) eten als je wilt.. het is gewoon zoooo verslavend.. ze hebben zoo lekker eten daar daar gaan we echt heel vaak naartoe.. personeel begint zowat vrienden te worden
mac is voor mij meer een tussendoortje.. vult me buik echt niet als ik een hele dag niet heb warm gegeten.. 10 minuten na een mac menu heb je alweer honger.. althans ik


So 15 euro per persoon?? Dat is wel lekker goedkoop. Bij restaurants denk ik gelijk aan een rekening van 100 honderd euro... dat verdient mijn man niet eens per dag

Eh... waar in breda??? Mijn man werkt daar in de buurt, dus misschien kunnen we een keer zijn werkplaats gaan bezichtigen(zehma) en daarna naar het restaurant

24-01-2007, 18:49



Citaat door imaane911:
de ideale man xzuchtx

Je wilt niet weten wat voor troep hij achterlaat in de keuken die ik dan altijd mag opruimen..zegt ie ik heb gekookt jij moet afwassen

24-01-2007, 18:49
Maandelijks toch wel een paar x per maand, en inderdaad de Mac vult niet, als je aan het eten bent dan is het heerlijk maar als het op is dan voel je je schuldig en daarna gelijk honger

24-01-2007, 18:49

Citaat door Ghatar_tangawia:
Wij gaan bijna wekelijks uit eten! Ik kook nooit in het weekend.
Ik ga langs bij schoonouders, ouders en ik eet buiten!
Soms gaan we chique uit eten en soms gewoon een snelle hap!


Ik zie het al voor me... ik en mijn man in een chique restaurant... Mijn man is een echte fan van Marokkaans eten. Misschien moet ik maar op zoek gaan naar een Marokkaans (goedkoop) restaurant... Want als het duur is kan ik het wel vergeten wat ik ook wel kan begrijpen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28