Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel geld geven jullie per week uit aan boodschappen?



Pagina's : [1] 2 3 4

24-01-2007, 17:37
Vertel ik ben een nieuwsgierig aagje

24-01-2007, 17:38


shi 40 euro

24-01-2007, 17:49

Citaat door Moslima27:
shi 40 euro


Hoe doe je dat?

Wij zijn met 2 personen en geven gemiddeld €70 per week uit.

24-01-2007, 17:52
tussen de EUR 80,-- en EUR 120,--

24-01-2007, 17:54



Citaat door Niya_:

Hoe doe je dat?

Wij zijn met 2 personen en geven gemiddeld €70 per week uit.




kwestie van goed kijken wat JE wel ECHT nodig hebt
en soms is het wel es meer als we luiers en zo nodig hebben

24-01-2007, 18:10
zonder luiers en verzorgingsmiddelen, zonder slager en zonder de markt en zonder de aankopen die ik voor mijn moeder doe zit ik op maximaal 40 euro per week.

24-01-2007, 18:22
Als ik alleen boodschappen ga doen dan ben ik zo tussen de 80/100 euro kwijt.Maar ik ga dan wel meteen voor 1 week inslaan he,beter dan elke dag naar de winkel tegaan dan koop je veel meer dan eigenlijk nodig is.
Maar als me man meegaat om boodschappen te doen pfffffffff.....die laait dus echt alles in wat ie ziet he.
Vaak haal ik er dan stiekum van alles weer uit en dan komen we thuis en zegt ie: huh ik had toch dit en dat dan zeg ik:huh niet gezien hoor
Hij zegt altijd,met eten moet je niet bezuinigen....klopt,maar ik vind het ook niet nodig om dingen te kopen die een halfjaar later nog in me kelder liggen te rotten.


Adios

24-01-2007, 18:24
Zonder slager en wat we buiten eten doen wij wekelijks ruim 50 euro boodschappen.. (met zijn tweeen)

24-01-2007, 18:24
Zeker meer dan €100 per week.. ik weet nog steeds niet hoe mensen dat doen die €40 uitgeven per week.. wij kunnen dat gewoon niet.. we geven ook heel veel uit aan alleen rotzooi.. snoep enzo.. En het ergste is dat sommige voedingswaren gewoon zo de prullenbak ingaan.. zonder dat het open is
Op dat gebied zijn we echt beide heel slecht in.. ik vind het zoooo zonde om elke keer iets weg te gooien

24-01-2007, 18:25

Citaat door boug85:
Zeker meer dan €100 per week.. ik weet nog steeds niet hoe mensen dat doen die €40 uitgeven per week.. wij kunnen dat gewoon niet.. we geven ook heel veel uit aan alleen rotzooi.. snoep enzo.. En het ergste is dat sommige voedingswaren gewoon zo de prullenbak ingaan.. zonder dat het open is
Op dat gebied zijn we echt beide heel slecht in.. ik vind het zoooo zonde om elke keer iets weg te gooien


Same here..

24-01-2007, 18:29

Citaat door boug85:
Zeker meer dan €100 per week.. ik weet nog steeds niet hoe mensen dat doen die €40 uitgeven per week.. wij kunnen dat gewoon niet.. we geven ook heel veel uit aan alleen rotzooi.. snoep enzo.. En het ergste is dat sommige voedingswaren gewoon zo de prullenbak ingaan.. zonder dat het open is
Op dat gebied zijn we echt beide heel slecht in.. ik vind het zoooo zonde om elke keer iets weg te gooien


Het meeste geld gaat uit aan rotzooi, want als je alleen koopt wat je nodig hebt en wat gezond is dan ben je ruim de helft goedkoper uit.

Daarnaast eet ik vaak bij mijn moeder en dat scheelt echt heel veel boodschappen

24-01-2007, 18:31

Citaat door Leila1982:
Het meeste geld gaat uit aan rotzooi, want als je alleen koopt wat je nodig hebt en wat gezond is dan ben je ruim de helft goedkoper uit.

Daarnaast eet ik vaak bij mijn moeder en dat scheelt echt heel veel boodschappen

Ja dan ben je veel en veel goedkoper uit.. inderdaad!

Wat ik ook doe is vlees in de ochtend uithalen.. en dan komt mijn man terug van werk en dan wil hij liever uit eten gaan.. dan gooi ik het vlees weg want ik kan er dan niks mee doen..super zonde..

24-01-2007, 18:33


ik geef per week iets meer dan 200 aan boodschappen...we zijn met zn 6 thuis....de ene week iets meer de ander week weer wat minder...

24-01-2007, 18:33

Citaat door boug85:
Ja dan ben je veel en veel goedkoper uit.. inderdaad!

Wat ik ook doe is vlees in de ochtend uithalen.. en dan komt mijn man terug van werk en dan wil hij liever uit eten gaan.. dan gooi ik het vlees weg want ik kan er dan niks mee doen..super zonde..


Meen je dat nou? Gooi je het dan weg??? Ik snap wat je bedoelt, dat heb ik ook vaak, dan krijg ik wat mee van mijn moeder en dan hoef ik dus niet te koken, maar ik gebruik het wel gewoon de volgende dag hoor, je moet het wel in de koelkast laten ontdooien en niet op het aanrecht.

24-01-2007, 18:35

Citaat door Leila1982:
Meen je dat nou? Gooi je het dan weg??? Ik snap wat je bedoelt, dat heb ik ook vaak, dan krijg ik wat mee van mijn moeder en dan hoef ik dus niet te koken, maar ik gebruik het wel gewoon de volgende dag hoor, je moet het wel in de koelkast laten ontdooien en niet op het aanrecht.

Ik haal het s ochtend eruit en leg het in een kommetje op de aanrecht. Dan mag je het toch niet meer vriezen?

Pagina's : [1] 2 3 4