Bekijk volle/desktop versie : mijn leven



24-01-2007, 16:44
het was 7 uur 's ochtend en mijn alarm ging af.. als vanzelfsprekend keek ik naast me, daar lag hij.. de persoon waarvoor iedereen me had gewaarschuwd, Souffian. Op dit moment ben ik dolgelukkig met Souffian maar daar heeft eerst heel wat aan vooraf moeten gaan.

Enkele jaren geleden ontmoette ik een jongen waar ik een relatie mee kreeg, met de tijd kwam ik er achter dat ik niet zijn enige vriendin was. Toen ik hierachter kwam heb ik nog dezelfde dag de relatie verbroken en wilde ik niet meer met jongens te maken hebben.

Tot ik Souffian ontmoette.. vanaf het moment dat ik hem zag wilde ik hem hebben. Honderden mensen hebben me gewaarschuwd dat hij bekend stond als een van de grootste players maar ik trok me er niks van aan. Ik was op slag verliefd op hem.

Ze zeggen altijd ware liefde overwint alles en dat is bij mij en Souf inderdaad het geval.
Vandaag ben ik al 5 jaar samen met Souffian, zijn player status is hij kwijt.
Als jullie willen weten hoe mijn leven met Souffian eruit heeft gezien die 5 jaar, alle gelukkige momenten maar ook alle momenten dat ik het niet meer zag zitten laat het me dan weten dan ga ik verder met m'n verhaal

Ik hoor het wel aan jullie reacties!




21-02-2007, 13:51


♥ Up! ♥