Bekijk volle/desktop versie : moet ik ja zeggen of nee



24-01-2007, 13:14
ze komen zaterdag hij is echt sweet en hij heeft nog een top inkomen ook een koophuis en een vette wagen..



maar ik hebgeen gevoelens voor hem.. me ma zegt dat houden van kan komen


maar ik twijfel

24-01-2007, 13:15


Is het een goede moslim?

24-01-2007, 13:16
Je hoeft toch niet gelijk ja te zeggen?? Ik adviseer je om hem eerst wat beter proberen te leren kennen, telefoneren bijvoorbeeld of op een andere manier. Een huwelijk is niet zomaar iets, besef wel dat je je hele leven met hem moet doorbrengen.

24-01-2007, 13:17

Citaat door sweet89:
Is het een goede moslim?



allahoea3lam, daar kan ik niet over oordelen maar hij bid, vast, rookt niet, drinkt niet

24-01-2007, 13:17


Hij heeft een vette wagen koophuis..dat zijn niet de eerste dingen waar ik naar zou kijken..maar naar zijn imaan taqoua en verstand....kijk eerst naar dat en maak dan je beslissing ..

Allhikamel bigier inshallah

24-01-2007, 13:18

Citaat door sweetysiham:
Je hoeft toch niet gelijk ja te zeggen?? Ik adviseer je om hem eerst wat beter proberen te leren kennen, telefoneren bijvoorbeeld of op een andere manier. Een huwelijk is niet zomaar iets, besef wel dat je je hele leven met hem moet doorbrengen.



nee ik moet gelijk ja of nee zeggen mag hem niet aan het lijntje houden en ik mag alleen met hem afspreken als iemand met mij is dus echt leren kennen kan toch niet

24-01-2007, 13:18
Je zegt het zelf al, als je weet dat hij goed voor je zal zijn als persoon waarom dan nog twijfelen? Je kunt trouwens ook salaat al istigara verrichten.

24-01-2007, 13:19

Citaat door Niya:
Je zegt het zelf al, als je weet dat hij goed voor je zal zijn als persoon waarom dan nog twijfelen? Je kunt trouwens ook salaat al istigara verrichten.



das waar

24-01-2007, 13:19

Citaat door Real_fiefy:
ze komen zaterdag hij is echt sweet en hij heeft nog een top inkomen ook een koophuis en een vette wagen..



maar ik hebgeen gevoelens voor hem.. me ma zegt dat houden van kan komen


maar ik twijfel



Je hebt geen woord getypd over zijn dien. Volgt hij het of niet? Zoja; dan zal je de gelukkigste vrouw zijn.

24-01-2007, 13:20

Citaat door AbaHoeCh:
Je hebt geen woord getypd over zijn dien.



is vanzelf sprekend dat hij okey is ook qua dien anders mocht ie niet mijn hand komen vragen..

24-01-2007, 13:25

Citaat door berbergirl21:
Is best moeilijk meid, aan de ene kant zou ik zeggen gevoel kan nog komen. Kijk maar naar onze ouders die zijn getrouwd zonder elkaar te kennen dus ook geen gevoel.

Aan de andere kant, vind ik een beetje gevoel wel belangrijk want je moet tenslotte toch de rest van je leven met hem delen inchallah


Succes




thanx

24-01-2007, 14:31

Citaat door berbergirl21:
Even een vraagje tussen door aan jou, als je zo anti marokkanen bent wat doe je dan nota bene op MAROKKO.NL!?!?!?



Omdat ik langs de andere kant toch soms het gevoel heb (als ik geen nare ervaringen heb meegemaakt) dat alleen men landgenoten me begrijpen.