Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet vandaag heb ik je bedrogen

vraagteken1
11-07-2002, 00:01

Ik voel me moedeloos en verwart, mijn denken is volledig geblokeerd Ik heb geen beweging meer in mijn vingers. Hoezeer ik het ook heb geprobeerd. Ik begin maar met eenvoudige woorden: "mijn liefste..." Nee dit kan ik nu niet meer schrijven, kan het niet meer aan mijn geweten verantwoorden om haar met deze woorden te benoemen Hevig zoeken doe ik nu, naar woorden die overblijven Ik weet het niet meer Ik zie het aan mezelf, zonder in een spiegel te hoeven kijken, een spiegel die slechts mijn verwarring doet verraden. Hoe moet ik nu mezelf nu begrijpen en dan ook nog ervan uitgaan dat zij mij begrijpt? Moet ik niets zeggen, gewoon alles negeren, alles laten doodbloeden. Moet ik mezelf de spijt vergeven en jou het verdriet besparen? Maar hoe lang kan ik met dit leven Hoe lang kan een mens in een leugen leven, opstaan met de gedachte , gaan slapen met dezelfde gedachte, Deze viecieuze cirkel is niet te ontkrachten Ik ben een gevangenen geworden van mijn daden, heb geen benul van de consequenties Voel mezelf maar vooral jou verraden. Vandaag mijn liefste, vandaag heb ik... Nee, ik moet stoppen met dit schrijven, het is niet aan mij, maar aan haar te wijten. Ze heeft onze relatie verwaarloosd, heeft zicht nooit volledig willen geven Ze beloofde van alles, woorden over liefde voor het leven. Nee, ik ben het slachtoffer van de gestolen liefde. "Het was haar keuze om weg te gaan en niet die van mij" Pleit ik nog voor mijn onschuld Waarom verwijt ik mezelf dan dat ik iemand heb ontmoet? Niets is er gebeurd, daarvoor hadden we beiden geen moed. Waarom blijft het dan aan me knagen, dat ik niet met iemand anders mag zijn Waarom blijf jij steeds voor mijn ogen dagen? Wanneer wordt ik verlost van jou, de vrouw waar ik misschien nog van hou Wanneer raak ik de vervloekte gedachten kwijt dat ik je bedrieg zonder iets te doen. Vandaag heb ik je bedrogen, maar alleen in mijn gedachten

Hooda
11-07-2002, 11:06
Ik heb je nooit bedrogen Mijn woorden waren echt Ik heb ook niet gelogen Dat ik voor de toekomst vecht Ik heb niet tegen je gelogen Mijn tranen waren echt Het is nu voorbij gevlogen Waar ik voor vecht. Ik heb niet gelogen Dat moet je geloven Anders gaf ik je mijn hart niet Ik heb nog steeds verdriet Liefste, ik heb nooit tegen je gelogen Ach laat maar..... Want wat ik heb gelogen is over mijn gebroken hart Wat jij niet ziet.................

vraagteken1
11-07-2002, 18:24
Woorden die je nu zegt klinken als muziek in de oren, maar zijn ze ook echt? Je hebt me met vragen laten zitten, dingen onthouden, dromen tenniet gedaan Ik ben moe geworden van deze situatie en zal je laten gaan Vandaag heb ik geprobeerd om je te verbannen uit mij hoofd je te vergeten, uit te laten gaan net alsof je een kaarsje dooft Maar schijnbaar was de lont niet uitgebrand en heb ik nog steeds die wond die ik dacht te hebben verband Hoe lang zal deze lont zijn? en wanneer doet mijn wond niet meer pijn, Wanneer verandert hij in een liteken, slechts een weefsel die met de tijd, zal verbleken Wanneer???

Hooda
11-07-2002, 18:28
huil niet, maar lach... haal die traan van je wang weg liefste we zullen elkaar weer snel zien.. ik zal snel bij je zijn.. ik beloof het je... ik kom je snel weer groete.n.. hier heb je je laatste kusje.. mijn laatste lach... we zullen elkaar weer snel zien... ik beloof het je... liefs,

vraagteken1
11-07-2002, 21:36

Huilen kan ik niet meer, Heb eenvoudig geen tranen meer over Het laatste buideltje waar ze uit komen is gisteren opgedroogd, verfrommeld als een oud stukje droog papier, dat eens doordrenkt geweest is van vocht Huilen kan ik niet meer Heb eenvoudig geen kracht De laatste zucht heb ik gelaten De kracht ermee laten wegvloeien uit mijn al futloze lichaam Nu neergestreken op de grond en slechts door de muur overeind gehouden Huilen kan ik niet meer Heb eenvoudig geen gedachten meer Vergeten zou ik je, Alles proberen om dit te bereiken Afspraken maken, dromen over een nieuwe liefde. Elke kamer sluiten, dichtmetselen met het zwaarste beton Huilen kan ik niet meer Wil je nooit meer zien nooit meer horen nooit meer spreken nooit meer kussen, nooit meer, nooit meer iets weten van jou nooit meer, nooit meer Maar iets zegt me dat ik nog van je h..

Hooda
12-07-2002, 10:20
.................want wij houden van elkaar Nog steeds aftastend zijn wij opzoek, opzoek naar elkaar. onze liefde staat nog wankel, maar niet voor lang. want wij houden van elkaar ................

vraagteken1
12-07-2002, 18:59
Duisternis om me heen ik ben op weg maar waarheen? Drempels doen me struikelen rivieren duikelen, langzaam ga ik door open een deur, luister of ik al iets hoor, volgende deur misschien of heb ik die al gezien volgende dan nu volledig in de ban van mijn eigen gedrag doe alles zonder enig beklag Zoek, zoek, Verwijder eindelijk die verdomde vloek zoek zoek Duisternis omarmt me nog steeds voel een woede in me opkomen woede als van een wild beest schreeuwen zal ik, je zult me horen Waar ben je, waar ben je red me uit deze duisternis Kun je me al horen? Haal me weg voor het te laat is weet je het dan nog niet: wij zijn voor elkaar geboren

Hooda
07-11-2002, 19:20
ik hoor dat je wat zegt maar kan je woorden niet verstaan het zachte gemompel vergaat in het geruis van de bomen en het druppen van de regen in een emmer ik wil je in je ogen kijken maar je wendt je af wil je over je haren strelen maar je rukt je los kijkt met verwilderde ogen voor je je in mijn armen werpt en je tranen laat lopen ik fluister zachte woorden en hou je enkel vast de storm buiten is gaan liggen terwijl die in je hart maar door raast je geen moment met rust laat.. ...zijn we echt voor elkaar geboren...?

vraagteken1
07-11-2002, 22:16
Geboren als twee personen langzaam naar elkaar toegegroeid de liefde ons hart laten bewonen Geboren ver van elkaar vandaan door toeval tot elkaar gekomen maar niet verder gegaan Geboren met twee persoonlijkheden twee willen en twee harten maar elkaar toegestaan dat deze elkaar kneden Geboren zijn we voor elkaar maar wie doet de eerste zet zeg jij het alsjeblieft dit keer maar!

Hooda
09-11-2002, 19:52
Wat ik van jou moet zeggen. Valt niet uit te legen. Wat ik nu voel. Alleen jij weet waar ik op doel. Wat jij daar schrijft is het bewijs. Wat je voelt dat stel ik op prijs. Waarom moet het in het leven zo zijn. Dat we verdriet hebben of pijn. Als dat er nou niet zou zijn. Hadden we het samen heerlijk en fijn. Daarom vraag ik aan Allah laat het voor ons zo zijn. Neem die pijn weg en geef ons de kans gelukkig te zijn.