Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Cross geval..



24-01-2007, 11:52
Haay dames en heren

Euhh, k keek net naar tell sell ofso, mohim ze verkopen zo'n cross gevalletje voor je buikspieren..12x links 12x rechts

Heeft iemand hier ervaring mee,ik wil t wel halen maar k ga maar joggen denk ik



24-01-2007, 12:51


Ik ben nog getraumatiseerd... dacht meteen aan m'n crosscultural management van gisteren

Marre.. dat ding, nooit van gehoord (niet zo gek, kijk geen tv)


Als er een onsportief en lui als het maar kan zijn persoon bestaat; dan ben ik het wel!
Maar heb nu eindelijk iets gevonden wat me dus niet ging vervelen na 3x gaan.. kan het eigenlijk iedereen wel aanraden, de lessen van Les Mills, ik ga 2x per week (is dus 2 uur in de week)

1x naar BodyCombat
1x naar BodyJam

Meer kan ik eigenlijk ook niet, ben standaard half kreupel na uurtje combat
Je voelt in ieder geval gegarandeerd elk spiertje in je lijf!!

24-01-2007, 13:02

Citaat door JaKweenie:
Ik ben nog getraumatiseerd... dacht meteen aan m'n crosscultural management van gisteren

Marre.. dat ding, nooit van gehoord (niet zo gek, kijk geen tv)


Als er een onsportief en lui als het maar kan zijn persoon bestaat; dan ben ik het wel!
Maar heb nu eindelijk iets gevonden wat me dus niet ging vervelen na 3x gaan.. kan het eigenlijk iedereen wel aanraden, de lessen van Les Mills, ik ga 2x per week (is dus 2 uur in de week)

1x naar BodyCombat
1x naar BodyJam

Meer kan ik eigenlijk ook niet, ben standaard half kreupel na uurtje combat
Je voelt in ieder geval gegarandeerd elk spiertje in je lijf!!



de lessen van Les Mills zijn super

Bij ons in de fitness worden ze gegeven. Ik doe meestal Body Step, Body Pump en Body Sculpt. Je amuseert je en je traint

24-01-2007, 13:07

Citaat door Miss_ThUg_R:
de lessen van Les Mills zijn super

Bij ons in de fitness worden ze gegeven. Ik doe meestal Body Step, Body Pump en Body Sculpt. Je amuseert je en je traint



Helemaal mee eens

Ik heb me er iig helemaal in gevonden.. lucht meppen (zeikte al jaren over kickbox maar pa wil er nix van horen), en dansen natuurlijk

24-01-2007, 13:12



Citaat door JaKweenie:
Helemaal mee eens

Ik heb me er iig helemaal in gevonden.. lucht meppen (zeikte al jaren over kickbox maar pa wil er nix van horen), en dansen natuurlijk



ik doe 't al een jaar en ik hou er gewoon van

Ik wou ook buikdanslessen gaan volgen alleen heb ik niet zoveel tijd, met werk en sgool enzo dus ja

24-01-2007, 13:14

Citaat door Miss_ThUg_R:
ik doe 't al een jaar en ik hou er gewoon van

Ik wou ook buikdanslessen gaan volgen alleen heb ik niet zoveel tijd, met werk en sgool enzo dus ja



Dat BodyJam is echt hilarisch met alleen maar kaaskoppen... de stoel waar je nu op zit heeft waarschijnlijk nog betere moves

24-01-2007, 13:19

Citaat door JaKweenie:
Dat BodyJam is echt hilarisch met alleen maar kaaskoppen... de stoel waar je nu op zit heeft waarschijnlijk nog betere moves


woellah wel, ik heb dat ook een paar keer gedaan, naast hun zijn al die marokkaanse meiden gewoon the Bombs. je ziet die bleekscheten egt stijf, walou beweging