Bekijk volle/desktop versie : Meid Je Bent Niet Alleen!!!



Pagina's : [1] 2

24-01-2007, 11:40
Salaam wa alikoum wa rahmatoelah,


er zullen ongetwijfeld meiden zijn die problemen hebben zowel kleine als grote. treur niet meiden er zijn oegtie's die je kan helpen.
en schaam je niet over je probleem al is het moeilijk.

Als je ergens over wilt praten en het maakt echt niet uit wat het is dan ben ik voor je pm me en insha-allah met hulp van allah swt zal ik je helpen of alleen om te luisteren ik ben er voor je.!!!

maak niet uit hoe oud je bent of hoe jong je bent.
en denk niet nee mij probleem kan niemand oplossen. al zou niemand voor je kunnen oplossen dan is allah swt die voor je kan oplossen.

Misschien komen we samen uit.
heb sbar (geduld)

je bent niet alleen al lijkt het zo.

walikoum salaam wa rahmatoelah

24-01-2007, 13:43


Datgene wat in uw harten leeft kunt u geheim houden of openbaar maken Allah weet het toch Q3:29

Hadith: Niemand van jullie gelooft werkelijk totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst

Hadith: Degene die zijn broeder helpt met iets wat hij wil Allah zal met hem zijn bij wat hij nodig heeft.

Hadith: Er is geen goedheid in een persoon die niet vriendelijk of aardig is.

Hadith: De wereld is slechts een voorziening en de beste voorziening van de wereld is een goede vrouw


24-01-2007, 14:05
Salaam A3leikoem,

Ik vind het heel lief van je dat je dit doet.. Ik heb dat ook altijd dat ik andere mensen graag wil helpen, naar ze luisteren en met ze praten, zoeken naar een oplossing, maar ik weet ook als geen ander dat het moeilijk is om die stap te zetten. Maar het is zeker zo fijn om te weten dat er mensen zijn die wel naar je willen luisteren.
Dus daarom vind k dit echt wel goed van je,

wasalaam

24-01-2007, 14:13
Dank u, heel lief van je .

24-01-2007, 20:31



Citaat door asmae88:
Salaam A3leikoem,

Ik vind het heel lief van je dat je dit doet.. Ik heb dat ook altijd dat ik andere mensen graag wil helpen, naar ze luisteren en met ze praten, zoeken naar een oplossing, maar ik weet ook als geen ander dat het moeilijk is om die stap te zetten. Maar het is zeker zo fijn om te weten dat er mensen zijn die wel naar je willen luisteren.
Dus daarom vind k dit echt wel goed van je,

wasalaam



daarom we moeten gewoon meer voor elkaar zijn en minder rug naar elkaar toekeren van ja dat is jouw probleem.

24-01-2007, 20:44
je hebt gelijk maar niemand gaat zijn hart op het net luchten war iedereen het kan lezen maar toch heel lief van je


24-01-2007, 21:06
nee het hoeft niet op deze topic gewoon mij pm en dan kunnen verder praten het is tussen 2 personen niet tussen 2 personen en nog potterkijkers hahaha sorry guys hahahaha.

25-01-2007, 19:06
Aboe Sa’id al-Chodri (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd: ‘Ik hoorde de Boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) zeggen:

‘Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is, moet het met zijn hand 1 veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart 2 . Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof’.

Overgeleverd door Moeslim.

25-01-2007, 22:27
Ik vind het supergoed van je dat je dit doet, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die hun hart durven teluchten in de angst dat het wordt blootgsetelt in een topic. Ik spreek niet voor mijzelf, alhamdoulilah heb ik niks te klagen momenteel .

25-01-2007, 22:29
ja dat begrijp ik oegt el hamdoellilah zijn er al oegt die hebben gereageerd en ik hoop dat ik ze goed heb kunnen helpen.

maar ik begrijp dat andere het niet durven en bang zijn dat het op topic komt.

ik kan alleen mijn woord geven dat ik dat niet doet.

moge allah swt me vervloeken als ik het wel doet.

walikoum salaam wa rahmatoelah

25-01-2007, 22:31
lieve zuster

ik wil jou zeggen dat ik enorme respect voor je heb!

Moge Allah swt je hiervoor bedanken!

Zulke dames zoals jou hebben we hard nodig

Vrouwe Ridder

25-01-2007, 22:35
barakallahoufiek oegt

26-01-2007, 13:22


Aboe Hoerayrah verhaalt dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen. En wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet zijn buurman op een goede wijze behandelen. En wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet zijn gast op een goede wijze behandelen.” (al-Boechari en Moeslim)

26-01-2007, 19:43
wees niet bang meiden ik zet ze niet op topics oegt en ik ga het ook niet doorgeven aan de andere het is tussen jouw en mij en allah swt ziet en hoort alles en niks ontgaat hem ameen!

27-01-2007, 21:53
Handelingen zijn gebaseerd op intenties en voor iedereen is dat wat met zijn intentie samenhangt.' (Sah'ih' Boekharie)

Pagina's : [1] 2