Bekijk volle/desktop versie : servies



23-01-2007, 19:04
Ik hoorde via een vriendin dat een vrouw elke maand de servies van haar kast haalt en een andere in de plaats doet. Dus elke maand wisselt ze van servies, borden, koffiekopjes etc.

Ze vermaakt zich ermee zegt ze. Is een manier voor haar om geen sleur te krijgen in haar huwelijk

Bij mij is het af en toe een nieuwe lingerie bij haar is het een afwisselend koffieservies


Maar soit, ik kon het maar niet begrijpen en zij maar blijven uitleggen waarom ze het doet. Dat dat één van de manieren zijn om de sleur van het huwelijk te halen. Nog nooit van gehoord!!

Maar waarom ik deze topic opende, plaats hier foto van je koffie of soepservies of iets anders, kunnen we eens vertellen of je idd ook van servies mag veranderen of niet

23-01-2007, 19:06


wordt ze daarvan opgewonden meh?

23-01-2007, 19:07
Ja dat wou ik ook vragen maar durfde niet Maar zoiets bestaat dus.

23-01-2007, 19:08
Sleur, huwelijk, servies; iets hoort niet in dit rijtje

23-01-2007, 19:15


Wat heeft servies in godsnaam met het huwelijk te maken????

23-01-2007, 19:17
heeft niet met huwelijk te maken , het is gewoon voor haar verandering om eens aan tafel te zitten met d'er man met ander servies ipv servies van gisteren en eeeergister

23-01-2007, 19:18

Citaat door bollebuik:
heeft niet met huwelijk te maken , het is gewoon voor haar verandering om eens aan tafel te zitten met d'er man met ander servies ipv servies van gisteren en eeeergister




Een man valt dat niet eens op!!
Als er maar eten op tafel staat, lekker belangrijk wel bord er die dag gebruikt word!!!

23-01-2007, 19:19
is ze marokkaans

23-01-2007, 19:20

Citaat door bollebuik:
heeft niet met huwelijk te maken , het is gewoon voor haar verandering om eens aan tafel te zitten met d'er man met ander servies ipv servies van gisteren en eeeergister



Is haar man een serviesofiel?

23-01-2007, 19:22
Ik wissel elke week van poetsdoek, ook tegen de sleur

23-01-2007, 19:24

Citaat door saadia29:
Is haar man een serviesofiel?


Ik weet het niet joh, vond het ook raar maar jah. Hiwa zid plaats foto van jou lelijke servies

23-01-2007, 19:24
het klinkt als een therapie wat ze doet. even van servies omwisselen is al weer een hele klus dus DAT zal het wel zijn wat haar het gevoel geeft de sleur weg te doen.

een soort van symbolische wegwerping van sleur

ach ja als het voor haar werkt. ik zelf heb geen compleet servies, heb nog een hoop huwelijkscadeautjes die ik gebruik tot ze allemaal kapot gaan.

hier en daar schaf ik wat nieuws aan als het bij een bepaald gerecht hoort maar niet zo consequent als de vrouw die je bedoelt.

23-01-2007, 19:26


ja denk het ook noona.

23-01-2007, 19:41

Citaat door bollebuik:
Ik weet het niet joh, vond het ook raar maar jah. Hiwa zid plaats foto van jou lelijke servies



Ik heb van Ikea, maar ben weer toe aan nieuwe, ik wil die van VTwonen gewoon wit, of de box van Ikea ook wit.

23-01-2007, 19:54
Ik heb ook van ikea ,laatst was hier een vrouw en die gaf een soort party van servies.Was wel mooi maar koste wel 1500 euro nou daar heb ik het neit vooor over.Ik breek elke week wel iets..Laatste wat gebroken is was vandaag ,een tajin ik baalde wel