Bekijk volle/desktop versie : Dubai



Pagina's : [1] 2

23-01-2007, 18:25
Wie is er hier naartoe geweest en hoe duur was dat?

23-01-2007, 18:28


Wil je tussen de hindoestanen ( =goedkoop) of arabieren ( = duur) zitten?



23-01-2007, 18:29

Citaat door Nysha:
Wil je tussen de hindoestanen ( =goedkoop) of arabieren ( = duur) zitten?




doe maar arabieren

23-01-2007, 18:33
M'n ouders zijn vorige zomervakantie geweest.

23-01-2007, 18:33


Ik raad je dan het Burj al Arab hotel aan

23-01-2007, 18:36

Citaat door Voorbijgangster:
M'n ouders zijn vorige zomervakantie geweest.



vertel

23-01-2007, 18:36

Citaat door Nysha:
Ik raad je dan het Burj al Arab hotel aan



prijzen please en hoeveel kost een ticket

23-01-2007, 18:45
plan je nu al je huwelijksreis wella

Ps: wil er ook heel graag heen

23-01-2007, 19:03
dubai standaard 680/750euro

23-01-2007, 19:12
Wesh kejn shi 3urs wela? Aan de topcs te zie is lella le3rosa een bruiloft aan het voorbereiden

23-01-2007, 19:31
Wij zijn op huwelijksreis naar Dubai geweest! Het was prachtig.. De reis erheen en het hotel is inderdaad prijzig, maar je kunt het zo duur en goedmaken zoals je zelf wilt. Het eten daar buiten kost praktisch niets...in iedergeval veel goedkoper dan hier in NL en in vele gevallen goedkoper dan buiten eten in Marokko! Wij waren in totaal iets van 4500 euro kwijt, maar wij hebben vele activiteiten/excursies gedaan. Pff.. winkelen daar is echt super. Ze hebben de grootste shoppingmalls, mijn man werd gek van mij en dat in onze eerste huwelijksweek

Misschien als ik straks tijd heb plaats ik een paar foto's!

23-01-2007, 19:40

Citaat door Ghatar_tangawia:
Wij zijn op huwelijksreis naar Dubai geweest! Het was prachtig.. De reis erheen en het hotel is inderdaad prijzig, maar je kunt het zo duur en goedmaken zoals je zelf wilt. Het eten daar buiten kost praktisch niets...in iedergeval veel goedkoper dan hier in NL en in vele gevallen goedkoper dan buiten eten in Marokko! Wij waren in totaal iets van 4500 euro kwijt, maar wij hebben vele activiteiten/excursies gedaan. Pff.. winkelen daar is echt super. Ze hebben de grootste shoppingmalls, mijn man werd gek van mij en dat in onze eerste huwelijksweek

Misschien als ik straks tijd heb plaats ik een paar foto's!


Wat leuk. Vertel er wat meer over.
Welke seizoen ben je geweest en voor hoelang en hoelang geleden? Kan je daar leuk winkelen?
Ben benieuwd naar de foto's

23-01-2007, 20:06


ja ben echt benieuwd, maar 4500 voor hoeveel dagen??!!

23-01-2007, 20:10

Citaat door Saloua1986:
Wat leuk. Vertel er wat meer over.
Welke seizoen ben je geweest en voor hoelang en hoelang geleden? Kan je daar leuk winkelen?
Ben benieuwd naar de foto's


Ik ben vorig jaar in april geweest gelijk na mijn bruiloft. We zijn jammer genoeg maar voor 9 dagen geweest(vanwege mijn stage konden we niet langer blijven) Als je gaat zou ik je echt aanraden om een auto te huren. Zo kan je alles zien in Dubai, want bepaalde dingen zijn best wel ver bij elkaar vandaan.

Winkelen is echt leuk daar. Ze hebben verschillende shoppingmalls. Toen ik daar was ik april was er overal sale
Ik heb ook prachtige Marokkaanse stof gekocht voor mijn moeder en schoonmoeder. Dat was wel aan de prijzige kant.




23-01-2007, 20:12

Citaat door kindly_mom:
ja ben echt benieuwd, maar 4500 voor hoeveel dagen??!!


Ik dacht ook dat het minder was, maar had het mijn man gevraagd toen straks! Jah we hadden ook een luxe kamer enz.

Wij zijn van plan inscha allah nog een keer te gaan en we zullen het zeker niet zo duur maken. Omdat wij nu alles daar kennen en weten hoe ver het vliegveld van het centrum is gaan wij de volgende keer een ticket apart boeken en een hotel ook apart.. dan ben je stukken goedkoper uit!

Pagina's : [1] 2