Bekijk volle/desktop versie : De schaduw



23-01-2007, 16:49
Verzonken in mijn eigen gedachten,staar ik voor me uit naar hoe mijn pad verder zal lopen..

Ik had absoluut geen idee, het kan alle kanten op gaan kijk waar ik nu ben beland,ik had het zelf gekozen.
Ik had me zelf helemaal kapot gemaakt ,waarom is het leven ook zo moeilijk?Ach ja het hangt ook van je zelf af wat je er van maakt .Weer denk ik terug aan die mooie tijden ,met vriendinnen die nu je vijanden zijn, met mijn vriend wat nu mijn ex is ? Ik snap me zelf echt niet,vergeleken met hoe ik eerst was,ben ik echt machteloos geworden . Ik was vroeg zo sterk , ik kon voor me zelf opkomen,niet dat ik het nu niet doe , wel wat minder .Het was vroeger allemaal zo mooi .OOOohhww !!! Ik schreeuwde het uit en knielde neer op de grond .Met mijn armen wijd voor me uit, Radealllllllllllll waaaarommmm ,Radeall, waarom, waarom ,waarom !!!!!!!! Ik sloot mijn ogen en liet mijn wangen de glijbaan zijn voor mijn tranen. Nooit had iemand had mij kunnen raken , waarom hij wel waarom zo oneerlijk? “Manarrr , Manar “ ik draaide me om en zag Farah mijn vriendin achter mij staan.”Ow, mijn god! Wesh , ben je gek geworden ?!Voor hem boei je helemaal niet hij chilt hem gewoon jij maakt je kapot ! “ Ze had gelijk ik , kon niks zeggen dan haar alleen zielig aan te kijken.Ze keek me woedend aan.Ik wist wat zij bedoelde zo sterk was ik niet meer zoals eerst.Ik kon het niet meer.Ze probeerde me overeind te helpen . Maar ik had de kracht er niet meer voor.”Dat je gek bent wist ik al , kijk wat voor schade hij je heeft aan gericht, nou had ik je het niet egzegd.Zied , ga maar dood ik heb je het gezegd !! “Ik zag hoe ze me vies aan keek en kwaad weg liep.Ik hield me mond ,een goeie vriendin was ik niet eens meer voor haar.Ik liet haar ook bijna stikken , ik heb te veel schade bij haar aangericht.Ik werd boos op me zelf, en ik haten me zelf en elke jongen en iedereen op deze aardbol.Ik kon niet geloven dat ik bleef zitten op de grond.Ik hou van haar, zonder haar kan ik het niet …


Zal ze haar liefde voor haar vriendin , laten zien ? Zal ze zich bewijzen tegen over Farah?Of blijft ze een zwakkeling? Een gek die je steeds weer kon breken ?
Dat lezen jullie de volgen de keer !



Ik ga morgen inscha’ Allah weer verder ik moet namelijk werken

Beslemma fetoesh

24-01-2007, 16:39


moet ik verder of niet ?

24-01-2007, 16:41
up .. je eerste fan

24-01-2007, 16:42
up up up up !!!




24-01-2007, 17:01


ga verder

XXX hiba


up !!

24-01-2007, 20:57
ewaaa kom op oeghtiee .. uperde pup !!

24-01-2007, 21:13
Nieuwe Fan !!! Ga Gauw Verder Je Begint Goed

02-02-2007, 13:22





UPpp UPppUPppUppp

23-02-2007, 19:23
oke sorry voor lang wachten anders typ ik voor niks