Bekijk volle/desktop versie : VS komt met resolutie over ontkennen holocaust



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-01-2007, 23:32
De Verenigde Staten hebben een ontwerpresolutie opgesteld waarin het ontkennen van de holocaust wordt veroordeeld. Het ontwerp wordt maandag verspreid in de algemene vergadering van de Verenigde Naties.

De ontwerptekst, waarvan een exemplaar ter beschikking is gesteld aan het persbureau Associated Press, roept alle VN-lidstaten op iedere ontkenning van de holocaust als een historisch gegeven af te wijzen, anders bestaat het gevaar dat de verschrikkelijke gebeurtenissen zich herhalen.

In de tekst worden geen landen bij naam genoemd, maar volgens waarnemers bestaat er een verband met de uitlatingen van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die de holocaust een mythe heeft genoemd en heeft gezegd dat Israël van de kaart moet worden geveegd.

http://buitenland.nieuws.nl/446868/VS_komt_met_resolutie_over_ontkennen_holocaust


wat een bullcrap (Õ_O)

22-01-2007, 23:37


wat een bullshit is dit weer. Vrije meningsuiting bestaat opeens niet meer als het over de joden gaat.

Fuck hun man, kijk al uit wann we israel weer overneme en elke jood daar lynche alsof zo'n domme resolutie dat kan weerhoude

22-01-2007, 23:39
Weetje wat we niet moeten ontkennen de Holocaust of genocide op de indianen die bijna zijn uitgestorven waarom hoor ik daar niemand over klagen.
Niet dat we niet aan de Holocaust moeten denken het is vreselijk ja maar om het te verbieden om te ontkennen is beetje idioot.

23-01-2007, 00:58
ik ontken het in mijn hart in mijn hoofd in mijn ziel en bloed en aders en overal. ze kunnen mij verbieden om het hard op te zeggen maar dat wil niet zeggen dat ik er anders over ga denken. bullshit.

23-01-2007, 01:16



Citaat door laila2:
ik ontken het in mijn hart in mijn hoofd in mijn ziel en bloed en aders en overal. ze kunnen mij verbieden om het hard op te zeggen maar dat wil niet zeggen dat ik er anders over ga denken. bullshit.


Jij bent de grootste bullshit die ik hier ooit tegen gekomen ben.

23-01-2007, 01:21
GOEDZO! Eindelijk doet amerika iets zinnigs, nu zal het onderzoek op de Holokots alleen maar toenemen, en nu zal revisionisme alleen maar toenemen!

Whahaha, Amerika maakt haar eigen graf!

23-01-2007, 01:25

Citaat door ReleasePeace:
Weetje wat we niet moeten ontkennen de Holocaust of genocide op de indianen die bijna zijn uitgestorven waarom hoor ik daar niemand over klagen.
Niet dat we niet aan de Holocaust moeten denken het is vreselijk ja maar om het te verbieden om te ontkennen is beetje idioot.


juist em...totaal 50 miljoen(en meer zelfs) indianen vonden de dood in amerika...

23-01-2007, 01:56

Citaat door no-name:
De Verenigde Staten hebben een ontwerpresolutie opgesteld waarin het ontkennen van de holocaust wordt veroordeeld. Het ontwerp wordt maandag verspreid in de algemene vergadering van de Verenigde Naties.

De ontwerptekst, waarvan een exemplaar ter beschikking is gesteld aan het persbureau Associated Press, roept alle VN-lidstaten op iedere ontkenning van de holocaust als een historisch gegeven af te wijzen, anders bestaat het gevaar dat de verschrikkelijke gebeurtenissen zich herhalen.

In de tekst worden geen landen bij naam genoemd, maar volgens waarnemers bestaat er een verband met de uitlatingen van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die de holocaust een mythe heeft genoemd en heeft gezegd dat Israël van de kaart moet worden geveegd.

http://buitenland.nieuws.nl/446868/VS_komt_met_resolutie_over_ontkennen_holocaust


wat een bullcrap (Õ_O)


O ja, de Holocau$t.

23-01-2007, 02:16
waarom moet je iets erkennen dat een leugen is?

Het is echt wel duidelijk dat de joden niet door hitler zijn afgemaakt, omdat hij hen toevallig haat en psycho was. dat is pas bullshit...

Joden waren rijk in europa en wilden niet naar hun heilige en beloofde land. er moest dus heel iets ergs gebeuren om hen over te kunnen halen toch te gaan. het was als het ware een soort opoffering.
Hun kapitalen waren ze niet kwijt, want die krijgen ze nu dubbel en dwars terug van veel landen.

Er is gewoon een hogere macht ( waarvan ik zelf denk aan
Freemasonry, opgericht door joden) die de touwtjes in hadden en nog steeds hadden.

het is eigenlijk heel simpel allemaal

geloof je me niet? ga zelf lezen over Freemasonry

23-01-2007, 02:31

Citaat door bent_xxxxxxxxx:
waarom moet je iets erkennen dat een leugen is?

Het is echt wel duidelijk dat de joden niet door hitler zijn afgemaakt, omdat hij hen toevallig haat en psycho was. dat is pas bullshit...

Joden waren rijk in europa en wilden niet naar hun heilige en beloofde land. er moest dus heel iets ergs gebeuren om hen over te kunnen halen toch te gaan. het was als het ware een soort opoffering.
Hun kapitalen waren ze niet kwijt, want die krijgen ze nu dubbel en dwars terug van veel landen.

Er is gewoon een hogere macht ( waarvan ik zelf denk aan
Freemasonry, opgericht door joden) die de touwtjes in hadden en nog steeds hadden.

het is eigenlijk heel simpel allemaal

geloof je me niet? ga zelf lezen over Freemasonry

knappe vind nog dat ze woII hebben laten uitbreken
speciaal om de holocuast te kunnen verzinnen

bovennatuurlijk

23-01-2007, 06:24

Citaat door misti:
knappe vind nog dat ze woII hebben laten uitbreken
speciaal om de holocuast te kunnen verzinnen

bovennatuurlijk



het knappe hieran is weer dat je dit kunt geloven.
het doel van wo2 was wereld beheersing (waar kennen we dat vandaag de dag van?)
het vernietigen van joden kwam pas in '43 aan de orde toen de nazi's aan de verliezende hand begonnen te raken.

23-01-2007, 06:26

Citaat door ReleasePeace:
Weetje wat we niet moeten ontkennen de Holocaust of genocide op de indianen die bijna zijn uitgestorven waarom hoor ik daar niemand over klagen.
Niet dat we niet aan de Holocaust moeten denken het is vreselijk ja maar om het te verbieden om te ontkennen is beetje idioot.


en was heroshima & nagasaki geen massamoord?

23-01-2007, 08:47



Citaat door tanjawi_chdid1:
juist em...totaal 50 miljoen(en meer zelfs) indianen vonden de dood in amerika...

210 miljoen gedoodde Indianen het volk is bijna uitgestorven.

23-01-2007, 08:48

Citaat door misbaksel:
en was heroshima & nagasaki geen massamoord?

Ja dat ook nog.

23-01-2007, 09:45

Citaat door bent_xxxxxxxxx:
waarom moet je iets erkennen dat een leugen is?

Het is echt wel duidelijk dat de joden niet door hitler zijn afgemaakt, omdat hij hen toevallig haat en psycho was. dat is pas bullshit...

Joden waren rijk in europa en wilden niet naar hun heilige en beloofde land. er moest dus heel iets ergs gebeuren om hen over te kunnen halen toch te gaan. het was als het ware een soort opoffering.
Hun kapitalen waren ze niet kwijt, want die krijgen ze nu dubbel en dwars terug van veel landen.

Er is gewoon een hogere macht ( waarvan ik zelf denk aan
Freemasonry, opgericht door joden) die de touwtjes in hadden en nog steeds hadden.

het is eigenlijk heel simpel allemaal

geloof je me niet? ga zelf lezen over Freemasonry
bij deze erken ik jou niet als zijne moslima en marokaan
ji bent in mijn ogen niet, nada nog minder dan stront
doeiiiiii

Pagina's : [1] 2 3 4 5