Bekijk volle/desktop versie : Ik heb vandaag een dubbel gevoel



Pagina's : [1] 2

22-01-2007, 21:48
iets in me schreeuwt dat ik niet moet trouwen en langs de andere kant wil ik hem doodgraag,maar ben bang hoe het ga worden,hoe alles gaat veranderen,
ik wil mijn leven niet kwijt ,wil niet veranderen. wil zo blijven.

waarom moeten we toch trouwen,waarom is het verplicht? waarom moeten we dit.


ps.: ik ben niet verplicht geweest hoor,alleen heb zo veel stress en het is zover binnen een week en heb schrik.

22-01-2007, 21:52



Citaat door berberinnetje:
iets in me schreeuwt dat ik niet moet trouwen en langs de andere kant wil ik hem doodgraag,maar ben bang hoe het ga worden,hoe alles gaat veranderen,
ik wil mijn leven niet kwijt ,wil niet veranderen. wil zo blijven.

waarom moeten we toch trouwen,waarom is het verplicht? waarom moeten we dit.


ps.: ik ben niet verplicht geweest hoor,alleen heb zo veel stress en het is zover binnen een week en heb schrik.



meid dat zijn de zenuwen

trek je er niets van aan, als het goed is hou je van je man!!

mabrouk!!

moge allah ta3ala je huwelijk zegenen

wa amien


22-01-2007, 21:58
Meid, maak geen overhaaste beslissingen.
Denk hier heel erg goed over na.
Dit gevoel kan voor komen, omdat je veel stress hebt en ff niet meer weet wat je moet doen.....

In ieder geval heel veel succes........

22-01-2007, 21:58

Citaat door berberinnetje:
iets in me schreeuwt dat ik niet moet trouwen en langs de andere kant wil ik hem doodgraag,maar ben bang hoe het ga worden,hoe alles gaat veranderen,
ik wil mijn leven niet kwijt ,wil niet veranderen. wil zo blijven.

waarom moeten we toch trouwen,waarom is het verplicht? waarom moeten we dit.


ps.: ik ben niet verplicht geweest hoor,alleen heb zo veel stress en het is zover binnen een week en heb schrik.



''doodgraag''?

Waar het hart vol van zit, loopt de mond van over.

Of bedoelde je ''dolgraag''?

Je hoeft je leven niet kwijt te raken, maar veranderingen zullen er zeker zijn.

22-01-2007, 22:00


Heey meid!

Tuurlijk heb je stress dat is logisch maar heb je niemand waar je mee kunt praten erover, je moeder/zussen e.d. Het komt vast goed allemaal in cha Allah! Succes nog!

Groetjes

22-01-2007, 22:00

Citaat door Zij_is_Nadina:
''doodgraag''?

Waar het hart vol van zit, loopt de mond van over.

Of bedoelde je ''dolgraag''?

Je hoeft je leven niet kwijt te raken, maar veranderingen zullen er zeker zijn.





22-01-2007, 22:12
Dat is gewoon normaal hoor die zenuwen. Zodra je getrouwd bent ken je niet anders meer. Kwens je veel geluk en moge Allah swt je huwelijk zegenen incha Allah..

23-01-2007, 01:06
ik heb gewoon bang,dat hij me niet geod gaat verzorgen en gaat behandelen,ik weeet niet wta ik moet?
ik wil niet van die rare vrouwen worden die zich laten doen!!

23-01-2007, 10:22
waarom zou je zo moeten worden?
Dit kon je je toch ook bedenken voordat je je ja woord gaf?
als je die gedachten toen niet had waarom zou je die nu heben dan :S
Leef Volgens de ISlaam en je zult de gelukkigste vrouw op aarde zijn insha Allaah!

23-01-2007, 10:23

Citaat door berberinnetje:
iets in me schreeuwt dat ik niet moet trouwen en langs de andere kant wil ik hem doodgraag,maar ben bang hoe het ga worden,hoe alles gaat veranderen,
ik wil mijn leven niet kwijt ,wil niet veranderen. wil zo blijven.

waarom moeten we toch trouwen,waarom is het verplicht? waarom moeten we dit.


ps.: ik ben niet verplicht geweest hoor,alleen heb zo veel stress en het is zover binnen een week en heb schrik.


Trouwen is een onderdeel van de Islam... Ik blijf ook liever alleen, maar dat is Haram... Ik heb van mijn nicht vernomen dat je een speciale sourat hebt voor als je gaat trouwen... Als je twijfelt, bang bent, zenuwachtig en dergelijke dan moet je die sourat reciteren... Zodra je dat hebt gedaan zul je je VEEEEEL beter voelen... Mijn nicht heeft me ooit verteld hoe die soerat heet, maar ik ben het vergeten... Misschien dat je via Marokko.nl nadere navraag kunt doen... Het helpt echt!

Veel succes!

23-01-2007, 10:59

Citaat door Miss_lonely:
Trouwen is een onderdeel van de Islam... Ik blijf ook liever alleen, maar dat is Haram... Ik heb van mijn nicht vernomen dat je een speciale sourat hebt voor als je gaat trouwen... Als je twijfelt, bang bent, zenuwachtig en dergelijke dan moet je die sourat reciteren... Zodra je dat hebt gedaan zul je je VEEEEEL beter voelen... Mijn nicht heeft me ooit verteld hoe die soerat heet, maar ik ben het vergeten... Misschien dat je via Marokko.nl nadere navraag kunt doen... Het helpt echt!

Veel succes!



Ik denk (weet het bijna zeker) dat het soerat "ISTAGARA" heet ofziets.

23-01-2007, 11:39

Citaat door berberinnetje:
ik heb gewoon bang,dat hij me niet geod gaat verzorgen en gaat behandelen,ik weeet niet wta ik moet?
ik wil niet van die rare vrouwen worden die zich laten doen!!





waarom denk je dat?


is er wat voorgevallen, of heeft hij wat gezegd??

23-01-2007, 11:45



Citaat door berberinnetje:
iets in me schreeuwt dat ik niet moet trouwen en langs de andere kant wil ik hem doodgraag,maar ben bang hoe het ga worden,hoe alles gaat veranderen,
ik wil mijn leven niet kwijt ,wil niet veranderen. wil zo blijven.

waarom moeten we toch trouwen,waarom is het verplicht? waarom moeten we dit.


ps.: ik ben niet verplicht geweest hoor,alleen heb zo veel stress en het is zover binnen een week en heb schrik.



Zijn de zenuwen ,je bent bang je vrijheid kwijt te raken.

Als je hem goed kent dan had je dit met hem moeten bespreken en dan weet je ook waar je aan toe bent ,dat je later niet voor verrasingen komt te staan.

23-01-2007, 11:48

Citaat door Casa_zeemeermin:
Ik denk (weet het bijna zeker) dat het soerat "ISTAGARA" heet ofziets.





salaat istigarah bedoel je

23-01-2007, 12:30

Citaat door berberinnetje:
ik heb gewoon bang,dat hij me niet geod gaat verzorgen en gaat behandelen,ik weeet niet wta ik moet?
ik wil niet van die rare vrouwen worden die zich laten doen!!

dan trouw je tog lekker niet want een perfect leventje krijg je tog niet

Pagina's : [1] 2