Bekijk volle/desktop versie : Takenlijst voor me man



Pagina's : [1] 2

22-01-2007, 18:43
Omdat het gewoon MOEST heb ik vandaag een TAKENLIJST voor me man gemaakt. Er valt hier zovéél mannenwerk te doen maar daar heeft ie "even nu geen tijd voor"

Dus ik heb een lijst gemaakt met al hetgeen ie moet doen met de datum van vandaag erop. Naar containerpark, een meubel in mekaar steken, een schap ophangen, en nog zoveel andere dingen.

Ben benieuwd wanneer ik dat lijstje in de vuilbak mag gooien omdat alles geklaard is en benieuwd naar zijn reactie als ie thuiskomt Ik ga het op de koelkast plakken want het eerste wat ie doet als ie thuiskomt is iets te drinken halen uit de koelkast, welcome home honey

22-01-2007, 18:54


Wij hebben dus de primeur, je man weet n0g niet van het bestaan van het 1ijstje af en wij a1we1

22-01-2007, 19:03
Bollebuik



Go girl go girl




kwil wel wete hoe hij reageerde

22-01-2007, 19:07

Citaat door saadia29:
Wij hebben dus de primeur, je man weet n0g niet van het bestaan van het 1ijstje af en wij a1we1



Volgens mij hangt dat lijstje nog steeds op je koelkast die dateert van
04-05-2001

22-01-2007, 19:08



Citaat door SweetRose:
Bollebuik



Go girl go girl




kwil wel wete hoe hij reageerde



Ik weet al hoe ie gaat reageren En gij dan?? Moet ik eens een lijst voor u opmaken!! STRRRIJKENNNN te beginnen !!!


Ik haat strijken

22-01-2007, 19:09

Citaat door Ayaat:



Bij mij ook precies hetzelfde ik heb ook nog zoveel mannenwerk die gedaan moeten worden,maar hij stelt het altijd maar uit.

Wij wonen al 5 maanden in onze nieuwe huis,maar heb nog altijd geen tegels in de keuken.
Er moeten ook nog heel wat stopcontacten afgewerkt worden.
Hij blijft maar uitstellen


Woon je niet meer in dat groot huis met die barbiekamers van je dochters ?


Ja meid, stel ook maar zo'n lijstje op We moeten ons niet laten kisten

22-01-2007, 19:10

Citaat door bollebuik:
Ik weet al hoe ie gaat reageren En gij dan?? Moet ik eens een lijst voor u opmaken!! STRRRIJKENNNN te beginnen !!!


Ik haat strijken


Beloof hem tijdig te strijken, als hij heel het lijstje afwerkt.

vergeet natuuuuurlijk het lijstje niet aan te vullen hé

22-01-2007, 19:11

Citaat door bollebuik:
Volgens mij hangt dat lijstje nog steeds op je koelkast die dateert van
04-05-2001



0nze trap hier, te schanda1ig, hij is er maanden ge1eden mee beg0nnen met schuren, hij is n0g steeds niet verder dan 3 treetjes gek0men, en s0mmige kamers, hangen n0g steeds a11een maar peertjes aan, z0nder een fats0en1ijk 1amp etc etc

22-01-2007, 19:17
Mijn man is een echte ramp wat die dingen betreft. Hij moet er vooral niet aan beginnen. Kan een inieminie kastje van de ikea niet eens in elkaar zetten....En als die het probeert houdt die toch altijd dingen over, zoals schroefjes etc.
We betalen altijd zo een handige Poolse man.

22-01-2007, 19:21

Citaat door nadine26:
Mijn man is een echte ramp wat die dingen betreft. Hij moet er vooral niet aan beginnen. Kan een inieminie kastje van de ikea niet eens in elkaar zetten....En als die het probeert houdt die toch altijd dingen over, zoals schroefjes etc.
We betalen altijd zo een handige Poolse man.


Bij mijn man is het zo dat als het eindelijk geklaard is hij zoiets heeft van "uit de weg, IK heb dit gemaakt

Dan kijk ik hem zo aan van

22-01-2007, 19:22

Citaat door saadia29:
0nze trap hier, te schanda1ig, hij is er maanden ge1eden mee beg0nnen met schuren, hij is n0g steeds niet verder dan 3 treetjes gek0men, en s0mmige kamers, hangen n0g steeds a11een maar peertjes aan, z0nder een fats0en1ijk 1amp etc etc
Vind je dat niet erg?? Echt ik word daar zo chagrijnig van

22-01-2007, 19:23

Citaat door bollebuik:
Bij mijn man is het zo dat als het eindelijk geklaard is hij zoiets heeft van "uit de weg, IK heb dit gemaakt

Dan kijk ik hem zo aan van


Omdat ze het niet gewend zijn

22-01-2007, 19:26



Citaat door nadine26:
Omdat ze het niet gewend zijn


Zeg dat wel !

Vroeger schakelde ik altijd mijn pa in maar omdat ik hem altijd zeg dat zonder mijn pa het nooit geklaard zou zijn, kan ie er niet meer tegen en wil ie het zehma zelf gaan doen. Resultaat is altijd anders maar kom, ben dan al blij dat ie eraan begonnen is

22-01-2007, 19:38

Citaat door bollebuik:
Vind je dat niet erg?? Echt ik word daar zo chagrijnig van



Nee ik neem het hem niet kwa1ijk, we w0nen hier nu ruim twee jaar, en zijn gew00n m0e, wat k1ussen en 0pknappen betreft

22-01-2007, 20:29
Ik heb een list uitgevonden voor dat

Mijn man was precies hetzelfde, hij stelde alles uit en elke dag kreeg ik te horen jah dat komt morgen wel, de dag daarop weer hetzelfde liedje.
ondertussen ging hij wel bij andere mensen klussen

Ik was daar zo kwaad om he op een gegeven moment was ik het zat.
Ik begon aan die ene klusje die gedaan moest worden waar hij bij was en dan deed ik expres heel onhandig.
Jah ik ben in het echt ook onhandig maar dan deed ik nog erger.
Hij zag me dan klungelen en de hamer telkens laten vallen en zo en dan zei hij op een gegeven moment laaaaaaat maaaaaaaaaaaar! Ik doe het zelf wel Je verpest zo die hele muur of plint ect
Ik oke .

En zo ging het met verschillende klusjes en nu is alles klaar in huis

Ik moet denken aan een Marokkaanse vrouw hier in de buurt wiens man ook nooit mannenklusjes wou doen, die heeft hem goed aangepakt hoor
Heb het van mijn schoonma gehoord.
Ze hadden veel zooi in de garage die naar de containerspark moest.
Planken, kartonnen dozen, glas, en nog veel meer.
Maar haar man had er nooit zin in om die dingen weg te brengen.
Op een gegeven moment zei ze tegen hem IK DOE HET ZELF WEL, en ga met jou camionette door de hele dorp rijden zodat iedereen ziet dat jij je vrouw zoiets laat doen.
Hij had zoiets van jah o right dat doe je niet.
Het is een man die door iedereen gezien word als een goede praktiserende man.
Zij heeft al die spullen ingeladen en ging de auto starten op dat moment komt hij naar buiten en zei tegen haar, ik doe het zelf wel ga maar naar binnen

:

Pagina's : [1] 2