Bekijk volle/desktop versie : Kruisvaarders leger ddood Pakistaanse soldaat en verwond twee



Pagina's : [1] 2

22-01-2007, 18:32
US forces 'kill Pakistan soldier'

Pakistan says US-led coalition forces in Afghanistan have mistakenly killed one of its soldiers at a border post.

Two other soldiers were wounded when coalition forces opened fire in the Shawal area of North Waziristan region, a Pakistan military statement said.

It said a "strong protest" had been lodged with the coalition, which said it was investigating the incident.

Earlier, at least three Pakistani security personnel were killed in a roadside bombing in North Waziristan.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6288023.stm

22-01-2007, 18:43


[I]En worden deze Amerikanen vervolgd?[/I]Dat lijkt me namelijk wel zo netjes.

Sallemmoe3laaikom..

22-01-2007, 18:51

Citaat door mohtje_arab:
[I]En worden deze Amerikanen vervolgd?[/I]Dat lijkt me namelijk wel zo netjes.

Sallemmoe3laaikom..
Zoals je kunt lezen is een onderzoek toegezegd. Als de uitkomst daar aanleiding toe geeft zullen mensen ongetwijfeld in staat van beschuldiging worden gesteld.

We zagen al eerder veroordelingen van Amerikaanse soldaten die misdaden begingen. Vanwaar je wantrouwen?

22-01-2007, 19:23

Citaat door Immanuel:
Zoals je kunt lezen is een onderzoek toegezegd. Als de uitkomst daar aanleiding toe geeft zullen mensen ongetwijfeld in staat van beschuldiging worden gesteld.

We zagen al eerder veroordelingen van Amerikaanse soldaten die misdaden begingen. Vanwaar je wantrouwen?


Dit soort fouten mogen en kunnen gewoon niet gemaakt worden. Heb geen wantrouwen (nog niet).. We zullen zien wat er van terecht komt

22-01-2007, 20:24



Citaat door mohtje_arab:
[I]En worden deze Amerikanen vervolgd?[/I]Dat lijkt me namelijk wel zo netjes.

Sallemmoe3laaikom..



Inschallah.


ze zijn nummers 1 als het gaat om schade aanrichten.

22-01-2007, 20:46

Citaat door Palestine:
US forces 'kill Pakistan soldier'

Pakistan says US-led coalition forces in Afghanistan have mistakenly killed one of its soldiers at a border post.

Two other soldiers were wounded when coalition forces opened fire in the Shawal area of North Waziristan region, a Pakistan military statement said.

It said a "strong protest" had been lodged with the coalition, which said it was investigating the incident.

Earlier, at least three Pakistani security personnel were killed in a roadside bombing in North Waziristan.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6288023.stm

help me ff uit de droom
jeruzalem is toch al in handen van de kruisvaarders en de zionisten??
of heb ik wat gemist ?

22-01-2007, 21:09

Citaat door misti:
help me ff uit de droom
jeruzalem is toch al in handen van de kruisvaarders en de zionisten??
of heb ik wat gemist ?


Als het aan hun land lag dan hadden ze het, maar ze hebben het gelukkig niet. Palestijnen zijn strijders, let op strijders die voor hun land strijden. jeruzalem behoort Palestina toe. hoelang is de oorlog al aan de gang tig jaren als ik me niet vergis, hoeveel Palestina's gaan er wel niet dood. tig duizend miljarden mensen.

22-01-2007, 21:14

Citaat door _BECOOL_:
Inschallah.


ze zijn nummers 1 als het gaat om schade aanrichten.


[lolmode]

Tjuh..Men moet ook geen 1000jaar oude seniele kruisvaarders in t leger toelaten he..dan vraag men erom.

[/lolmode]

22-01-2007, 21:17

Citaat door Einherjer:
[lolmode]

Tjuh..Men moet ook geen 1000jaar oude seniele kruisvaarders in t leger toelaten he..dan vraag men erom.

[/lolmode]



Ja Ja heb jij maar lol

het is wel goed met jou kruskaders kunnen mijn rug op.

22-01-2007, 21:19

Citaat door _BECOOL_:
Ja Ja heb jij maar lol

het is wel goed met jou kruskaders kunnen mijn rug op.


Hoop dat die kruskaders dat niet te letterlijk opvatten he..kost je anders een behoorlijke hernia.

22-01-2007, 21:28

Citaat door Einherjer:
Hoop dat die kruskaders dat niet te letterlijk opvatten he..kost je anders een behoorlijke hernia.



weet dat ik lichamelijk en geestelijk genees

22-01-2007, 22:22

Citaat door Dennis:
Ja, dat denk ik ook.

Strijders die hele families opblazen in restaurants. Dat wel.


.. Je haalt dingen door elkaar heen

22-01-2007, 22:23



Citaat:

Citaat door Dennis:
Ja, dat denk ik ook.

Ja maar jij denkt zoveel, dat weet ik al van jou. je denkt wat je graag wilt denken, maar niet te denken valt.[/FONT]


Citaat:
Strijders die hele families opblazen in restaurants. Dat wel.
[FONT="Arial Black"]Droom maar lekker veder.

22-01-2007, 23:48

Citaat door Dennis:
Ja, dat denk ik ook.

Strijders die hele families opblazen in restaurants. Dat wel.

Waren dat niet de Amerikanen/"Israëlen".
Vertel mij eens een ding dat de Amerikanen/"Israëlen/Europeanen goed hebben gedaan in het midden oosten.
Niks helemaal niks alleen maar gestolen families vermoord en veel mensen pijn gedaan en nu weer pakistaanse soldaten gedood.
Ik als mens zie dat het fout is en dat is het ook maar wezens als jij zijn de weg kwijtgeraakt en jammer dat die wezens aan de macht zijn.

23-01-2007, 12:40

Citaat door Dennis:
Als het Westen niet bestond kon arabie z'n olie niet kwijt.

Verder is ALLE technologie en wetenschappelijke kennis afkomstig uit het westen.

Verder is het westen vergaarbak voor kansenzoekers.

Israel mag zich verdedigen tegen aanslagen.

IDF vecht tenminste nog volgens ROE, Hamas gaat gewoon voor zoveel mogelijk burgerdoden.

Kan nog wel ff doorgaan.
In het MO heeft het westen niets gestolen.


Amerika kan men zien als de nieuwe europa gemixed met zuid amerika en afrika..

Europa heeft zijn meeste wetenschap van de Romeinen en de Arabieren en de Turken ( globaal gezien ).. Heb je wel eens geschiedenis gekregen?

Dan zul je zien dat de europese mensen weinig invloed hadden op de wetenschap.. Nu is het een ander verhaal,, nu zijn het de westen die vooruit gaan in de wetenschap.. Het is dus ook vrijwel dom om te zeggen dat alle kennis enw etenschap vanuit de westen komt..

Pagina's : [1] 2