Bekijk volle/desktop versie : een verkoper boos gemaakt!



22-01-2007, 16:53


Ik zou bij hem 2 producten kopen, daar is wat informatie over uitgewisseld enzo. Product A was heel goedkoop, maar Product B was beetje duur. Ik heb 'm wat vragen over gesteld via telefoon en mail.

Paar dagen later zag ik product B ergens anders goedkoper dan bij hem. Wel lullig om het product bij hem af te zeggen, maar het scheelde wel meer dan 800 euro en dat is niet niks.

Dus ik had 'm net gebeld om te zeggen dat ik alleen product A wil nemen, en dat ik product B ergens anders veel goedkoper kon krijgen.

Hij was Pissed! En zei dat ik product A ook maar bij hun moest kopen, en en dat ie voor mij geen moeite meer zal doen om Product A te verkopen. Hij had zogenaamd zoveel tijd en telefoonkosten aan mij verspild voor niks, en gunde me die product A niet meer.
Hij zei; als je geen dief van je eigen portomonnee wilt zijn dan moet je product B bij hun kopen, maar dan moet je product A ook bij hun kopen!
Naaah jahhh!

22-01-2007, 16:56


Zou ik dus niet doen. Pech voor hem. Koop product A dan ook maar ergens anders.

Ja, ik bedoel, dan ben je toch gek als je het wel doet. Als ik iets wil kopen wat duur is ga ik eerst overal kijken en dan pas koop ik het.

22-01-2007, 17:00

Citaat door een_Rotterdamse:
Zou ik dus niet doen. Pech voor hem. Koop product A dan ook maar ergens anders.

Ja, ik bedoel, dan ben je toch gek als je het wel doet. Als ik iets wil kopen wat duur is ga ik eerst overal kijken en dan pas koop ik het.


Probleem is dat ik product A nergens anders goedkoper kan krijgen. Ik heb hier ook maandenlang naar gezocht. Maar goed, als het zo moet dan hoeft 't voor mij ook niet meer. Klant is koning, en hij wint hiermee niks.

Ik zei nog tegen hem dat als ik product A niet mag kopen, dan zou hij helemaal voor niks die moeite hebben gedaan, maar Turk is gewoon koppig.

22-01-2007, 17:03
stuur je toch iemand anders om product A te halen

22-01-2007, 17:11


haha ja idd, gewoon een ander sturen..

22-01-2007, 17:12
btw, allochtoon en zakendoen! gaat soms niet echt samen! omdat 'we' zo koppig kunnen zijn!!!!

ik als koper ben heel vaak koppig

22-01-2007, 17:18
Nee dat gaat niet om iemand anders te sturen, want die dingen moeten we uit Turkije halen, en hij had 't zo kunnen regelen dat ik in Turkije product A krijg, en bij het andere bedrijf product B ga halen (reiskosten worden vergoed), zodat ik goedkoper uitkwam.
Maar nee, hij wilt dat ik ze allebei bij hem haal, of helemaal niks.

22-01-2007, 17:39
Is hij de enige verkoper?
Dan ga je toch naar een ander verkoper, en die verkoopt het wel hoor...
Hun zijn dan dief van hun eigen portemonnee..
Of je kan naar hun manager vragen, en een klacht indienen...wedden dat je dan produkt A kan kopen....want jij bent klant, en de klant is koning..

succes

22-01-2007, 17:51

Citaat door weddingplanner1:
Is hij de enige verkoper?
Dan ga je toch naar een ander verkoper, en die verkoopt het wel hoor...
Hun zijn dan dief van hun eigen portemonnee..
Of je kan naar hun manager vragen, en een klacht indienen...wedden dat je dan produkt A kan kopen....want jij bent klant, en de klant is koning..

succes



Dat is z'n eigen bedrijf en hij runt die samen met z'n vrouw. Ik kan die product A wel kopen bij het bedrijf waar ik product B koop, maar daar is het 250 euro duurder dan bij die koppige Turk
Ik kan wel een ander keer bij hem halen (dan doe ik me gewoon als iemand anders voor, over paar maanden als ie me naam vergeten is) maar dan kan ik niet meer gratis reizen, en kom ik dus duurder uit.