Bekijk volle/desktop versie : Verliefd Op De Nieuwe Buurjongen



22-01-2007, 13:31
Hallo allemaal.. zoals jullie zien ga ik beginnen met een verhaaltje.. er zijn veel mensen begonnen uit verveling om een verhaal te plaatsen en omdat ze niks te doen hebben,. dat is in mijn geval niet zo.. ik heb wel wat te doen in tegen deel ik moet deze week 3 verslagen en een presentatie af hebben maar ben er met me hoofd niet bij dus ik wou me maar gaan onspannen..



zullen we maar beginnen!! ik begin alvast en hoor wel hoe jullie het vinden oke.?


de hoofdpersonen in mijn verhaal.. ( de gene die het meeste in voorkomen)

ik( ghoufrane) 19 jaar..
khamiss (broer) 23 jaar
nassar (broer 21 jaar
dikra ( zusje) 16 jaar
gizlane (zusje) 16 jaar
rachid (een vriend) 19 jaar.
senna (vriendin 20 jaar)
chaima (vriendin 19 jaar)


ewa veel leesplezier en laat me weten wat jullie ervan vinden..

ik begin alvast

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tfoeeeeeeeeeeeeeeeee sbal lilllah.. die klote wekker.. niet normaal dat geluidje ik graai onder mijn kussen en haal er mijn telefoon vandaan.. ik zet het op snooz dan weet ik zeker dat ik zo nog wakker ben voor het geval ik in slaap val..
ik doe mijn ogen open oow wat haat ik mijn wekker.. ik heb de meest irritante geluid uit gekozen voor mijn wekker dan weet ik zeker dat ik wakker word..
daar ben ik dan wakker om naar school te gaan.. het gevoel dat ik heb is onbeschrijvelijk.. moe, hangerig en lui jaa dat komt er van he dvd's kijken tot half 2 in de nacht.. me zusjes en ik hadden niks te doen.. dikra en gizlane zijn gek op horror en ik ook maar durf daarna niet meer te slapen..
terwijl ik nog weg aan het dromen ben.. gaat de wekker weer af die klote snoozz.. ik zet hem maar meteen uit.. en klim vermoeid mijn bed uit ik kijk op me tel 5 voor half 7 tfoee.. net alsof ik niks beters te doen heb... na de havo ben ik aan mijn studie begonnen als verpleegkundige in amsterdam.. in utrecht hadden ze ook scholen genoeg hoge scholen maar ik had liever mijn stadje uit en zo weinig mogelijk buitenlanders zodat ik me goed oop de studie kon richten en dat heb ik gevonden hier in amsterdam.. zit net in het eerste jaar heel vermoeind en zwaar.. heb veel slaap te kort en merk ook dat mijn sociale contacten verwaterd zijn.. ik word weer wakker als ik eenmaal wegdroom dan blijf ik ook weg.. ik loop in mijn slaapjurk die nu half scheef hangt naaar het ligt. weer iets voor mij zonder ff in het licht te kijken kan ik niet wakker worden.. ik open mijn tas en blader door me agenda... ooooooow neeee dit meeeeeeeeeen je niet ik kan me hoofd wel tegen de muur aan slaan.. ik kijk nog ff goed.. dom van mij wat stom.. vandaag had ik vrij de eerste twee hoorcolleges vallen uit.. dat was gister vermeld op de schoolsite en had ik het nog in me agenda geschreven om het niet te vergeten en jaa hoor toch vergeten.. ik klap me agenda dicht en loop sloom naar het licht en doe het uit..
als ik eenmaal wakker ben dan kost het me echt veel moeite om weer in slaap te komen.. ik lig op me bed en draai wat heen en weer op me zij.. dan weer op de andere maar de slaap wil maar niet komen.. ik begin te denken aan mijn leven ben 19 jaar en heb nog geen vriend gehad.. op de middelbare school werd ik vaak gepest omdat ik er nooit uitzag ik trok egt alles aan wat ik zag.. het hoefde niet eens te matchen of te passen nee hoor gewooon dragen.. ik was zelf ook aan de zware kant.. wat ze ook allemaal een ramp vonden blijkbaar.. iedereen lachte me uit ik heb nooit een vriendin gehad.. ik had altijd moeite met groeps opdrachten omdat het groepje van mij alleen uit mij bestond mijn omvang kon het wel zeggen genoeg voor 3 leerlingen.. dus ik gaf altijd maar aan dat ik liever alleen wil werken omdat ik me er dan beter op kan consentreren.. de echte reden was dat er niemand was die met mij wou werken.. er was maar 1 jongen op de hele school met wie ik goed kon opschieten en ik denk dat hij met mij praatte omdat hij de vriend van me broer was en meeer niet.. ookal praatten we wel veel met elkaar.. en konden we lachen met elkaar.. het contact verwaterde toen er een nieuw meisje bij ons op school kwam.. haar vergeet ik nooit amina.. wat was dat toch een verwend vuile kreng ze heeft rachid helemaal tegen mij opgezet.. en ze heeft mijn leven daar nog meer kapot gemaakt door grappen over mij te maken.. elke pauze was zei najib amhali en ik haar moppen ton.. alle moppen gingen over mij of me kleding.. wat ben ik blij dat ik van die school af ben en me diploma toch behaald heb..
daarom heb ik voor een school gekozen met wiening buitenlanders.. ookal zie ik er veel beter uit dan voorheen mijn zelfvertrouwen is beschadigd en ik denk dat het wel voor een lange tijd zo blijft..

22-01-2007, 13:32


toen ik terug kwam van de zomervakantie.. bleek ik opeens in de smaak te vallen mensen die mij pesten waren opeens heel lief als ik ze tegen kwam nadat ze me herkende.
de afgelope zomer ging ik dus naar marokko zoals ik altijd gewend ben elk jaar te gaan..
mijn uiterlijke kenmerken toen:
zwart lang stijlhaar..
lichtblauwe ogen.
getint..
puistjes geen grote opvallende maar heel veel kleintjes over mijn hele gezicht
dik en dan ook goed dik.. ik hield zelfs 2 plekken bezet van dikke marokaanse vrouwen..
aangekomen in marokko dat vinden ze natuurlijk allemaal mooi dus als ik daar was voelde ik me niet minder waardig en at ik als een gek zonder op me lijn te hoeve letten waarom zou ik ik val hier in de smaak...

totdat ik heel goed ziek werd.. ik vergeet die dag nooit.. maagkrampen niet normaal ik bleef ze egt lang houden ik boerde veel op en kon niks meer binnen houden alles wat ik at kwam eruit.. die vakantie was de langste vakantie ooit.. 6 weken waren we daar in marokko.. de artsen wisten ook van niks.. ik was goed afgevallen en ik woog 55 kilo in plaats van 80 dat is wel een heel groot verschil eindelijk kon ik me tenen zien zonder voorover te bukken of me buik in te houde..ik vond het zelf wel mooi staan nu had ik geen rond gezicht meer en een kont dat iedereen plat drukte als ik zou gaan zitten.. als ik in marokko was gingen me puisjtes helemaal weg. en op recept van de arts kreeg ik er nog een creme voor die creme heeft mij ervanaf geholpen.. als ik nu kijk naar mezelf en naar de fotots van vroeger heb ik, zelfs moeite met de overeenkomsten te vinden.. mijn moeder heeft aan een stuk door lopen huilen omdat ze dacht dat ik dood zou gaan... ik had haar maar duidelijk uitgelgegd dat ik juist dood kon gaan als ik te veel at.. en de tranen waren weg..
ik wist dat als ik in nederland zou komen dat ik andere kleding moest kopen want het paste me allemaal niet meer ben zeker 25 kilo afgevallen en een andere mode kleding mag ook wel..

mijn uiterlijke kenmerken nu..
mooi slank 55 kilo
lichtblauwe ogen
getint stijle lange haren
en modieus gekleed..
nu ik het zelf zeg ja ik mag er best wezen..

me ogen werden zwaar.. en ik viel in slaap.... een paar uur later werd ik gewekt door geklop aan de deur..

(ghoufrane ekersennie meshemjogien kat3etred gelmadrassa jallah ker)
ook goede morgen dat is mijn moeder die mij liefde vol wakker maakt niet ze zegt heey schatje heb je vandaag geen school. nee zo ging het wekken bij haar..
op staaaaaaaaaaan wat is er met jou heb je geen school hup op staan!! en je wil niet weten met wat voor volume nou vraag dat maar aan de buren..
ik schreeuwde maar terug (ewa djejie atseg wello garie lmadrassa al 11 adebdieg)
laat me slapen ik heb pas om 11 uur school.

ik ben niet sniekie en schijnheilig het liefst zeg ik dat ik geen school heb ik doe toch niks raars maar mensen jullie willen niet weten wat voor strafkamp het is als je thuis bent en je hebt vrij egt guantanamo bay.. je ziet geen daglicht en word slecht behandeld.. mijn moeder houd ervan om haar huis schoon te behouden dus zij ziet ook stof DIE ER NIET IS..!! en dat moeten wij schoonmaken..
de dag zou dan bestaan uit vegen stofzuigen dwijlen afwassen kleren ophangen en strijken ewa geef mij maar liever ff stappen met me vriendinnen die ik na de zomer heb gemaakt sinds ik er goed uit zie..

ik keek op de klok half 10 hmmm.. wat moet ik gaan doen.. ik besloot senna te bellen..
wachten tuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuut oow ze is in gesprek..

dan probeer ik chaima maar

wachten tuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuut
die ook in gesprek.. ik legde mijn telefoon opzij en ging de douch in.. ik nam eenheerlijke douch en kwam er na 25 minuten uit.. ik wikkelde de handdoek om mijn lichaam.. pakte mijn lingerie deed een marokaanse jurk aan en ging voor het gebed.. toen ik klaar was met bidden keek ik op mijn tel

2 gemiste gesprekken
1 nieuw bericht

chaima en senna hadden me gebeld ja nu pas..

1 nieuw bericht:

heey wijfie je had me gebeld.. ik was in gesprek met chaimpie.. was het dringend.. we hebben afgesproken om ff de stad in te gaan als je zin hebt kun je meegaan laat het ons wel weten we hebben half 12 afgesproken voor de deur van chaimpie..

xx senna..

ik smsde senna terug..

heey schat... ik ben net klaar met douchen moet me alleen omkleden dan pak ik de bus naar jou toe en gaan we samen naar chaima's huis ik ga met jullie de stad in want k heb ook nieuwe kleding nodig

xxx ghouf..

ik ging voor de kast staan.. wat moet ik nou aantrekken daar heb ik zo een hekel aan he sinds ik terug ben gekomen van de vakantie heb ik daar zo een moeite mee he.. ervoor trok ik het eerste wat ik zag gewoon graaien en aantrekken en nou is het al moeilijk omeen truitjwe te pakken.. allen moet gecombineerd tot aan de sieraden toe,,

ik ging maar voor het lichtroze truitje met mijn glimmende ketting en oorbellen met lichtroze diamantjes..
ik pakte mijn nieuwe zwarte heupbroek uit de kast.. ik trok me kleren aan stopte mijn spullen in mijn roze handtasje en deed mijn roze schoentjes aan.. aangezien het niet koud is ga ik zonder jas en trek ik gewoon een net zwarte cobertje aan..

ik gooi me haren gewoon los.. ik doe er nooit wat mee het hangt of los of in een knotje waar overal nog wat van los steekt het is te lang om het in een mooi model te doen en het kost te veel tijd..

ik deed wat van mijn geurtje op en liep met de trap naar benden..

ik nam een glas jus de orange.. ik hou er niet van om sochtends te ontbijten in tegen stelling tot hoe ik vroeger was gewoon vreten maakt niet uit welke tijdstip...

ik dronk me glas leeg gaf mijn moder een kus op der voorhoofd en liep de deur uit.. op naar de bushalte..

toen ik er aan kwam was de bus net weg shit en nou 10 minuten wachten..
in de verte zie ik rachid aan komen lopen.. ik heb hem sinds de zomer niet meer gezien hij weet niet dat ik zo veranderd ben..

hoe zou ik me moeten gedragen als hij komt moet ik hem wel groeten..
daar stond hij dan opeens tegen over mij hij keek zonder te knipperen..

ik wist niet wat ik moest zeggen tot dat hij begon met de openings zin ik kon het niet geloven wat hij zei..

zei hij nou egt......................................

22-01-2007, 13:38
1ste fan ga snel veder..Leuk begin...

23-01-2007, 20:40
2de fan
enne magrebia87
in één woord PRACHTIG meid
de groete uit antwerpen
nabila XXX

24-01-2007, 17:22


nieuwe fan meld zich aan ga snel verder

24-01-2007, 17:43
Nieuwe Fan

24-01-2007, 22:21
hey meid
ga gauw verder
ik wacht met geduld op je vervolg
toedeloe
de groete uit antwerpen
XXX nabila

25-01-2007, 13:18
hallo lieve meiden bedankt voor jullie reactie.. ik zet hier nog een vervolg je het is niet groot omdat ik bezig ben met presentatie voor te bereiden hoop dat jullie het wat vinden dikke kus van mij






hallo mooie dame.. wat doet zo een schoonheid als jou hier bij de bushalte. moet jij niet ergens foto's gaan schieten...

ik keek hem dom aan rachid die zo praat wat heeft amina wel niet met hem gedaan.. hij sprak meisjes nooit op straat aan tenminste niet dat ik zag..

ik gaf hem maar geen antwoord terug ik ga niet met hem praten als hij zo lomp doet.. ookal heb ik hem lang niet gezien..
maar hij bleef maar door praten..

ewaa kom op ga je mij nu negeren wella.. vind je mij niet goed genoeg voor jou.. psst dame.! ik heb het tegen jou hoor..

ik keek hem met een arrogante blik aan en zei: heey rachid goh jij leeft ook nog..

rachid keek mij verward aan en zei:'' sorry zei jij nou rachid?? moet jij mij ergens vandaan kennen?"

hij bleef mij maar aanstaren, en ik antwoorde hem.. nou laat ik het zo zeggen wij waren ooit vrienden geweest.. we vertelde veel aan elkaar.. en opeens zomaar uit het niets liet jij mij vallen.. niet omdat we ruzie hadden neee omdat omdat...''

ik had me zin niet eens uitgesproken en hij zei al'' Ghoufrane?

ja presies ghoufrane wil je nou aan de kant gaan.. en ophouden met dat gestaar van je..

hij bleef me met open mond aankijken.. soww man wat ben jij veranderd.. wat is er met jou gebeurt..

ik gaf hem geen antwoord ik wou het wel doen maar opeens werden we verstoord er stopte presies een auto voor de voeten van rachid.. stiekem probeerde ik te kijken wie er in zat..

de raam ging open ik hoorde een meisjes stem,.. tfoeeeeeeee als ik het niet wist he amina staat er zijn pooier ze gaat hem zeker oppikken.. terwijl rachid in gesprek was met haar keek hij mij aan.. ik dree om en liet hem maar zijn gang gaan.. ik hoorde hem nog zeggen ik ken haar niet ze pakt gewoon de bus en ze wist nie hoelaat die ging en nee ik kan niet ik moet egt de bus hebben maar even later stapte hij verslagen in.. wedde dat die goedkope hem heeft overgehaald..

en hij kent mij zogenaamd niet he.. wacht maar.. dan moet hij volgende keer niet met mij praten.. amina en rachid reden weg... rachid bleef nog kijken naar me totdat hij helemaal de hoek om ging..

ik ging maar zitten.. wat was dat voor iets raars hebben die twee nou met elkaar.. als het niet zo is waarom is zij hem dan een verklaring verschuldigd? waarom moet hij zeggen wie ik ben en wat we deden,.. en waarom is hij zo veranderd sinds wanneer stapt hij gewoon op meisjes af met een of andere domme versier truc??

ik bleef denken terwijl de bus al voor mij stil stond..
ik stond gouw op en stapt in.... ik liet me ov zien en liep naar achteren.. ik zit altijd achter in de bus het lijkt net of dat het plekje is voor de buitenlanders iedereen doet dat en daar zit ik ook het lekkerst.. een paar haltes later stapte er een jongen in.. hij was oogverblindend mooi.. prachtig om te zien ik bleef hem aan kijken.. later weerde ik me hoofd af waar was ik nou bezig me uiterlijk is een beetje veranderd en ik durf nu jongens aan te gapen..

ik keek uit het raam en hoorde een stem mag ik naast jou zitten, het was een mannen stem.. zonder op te kijken zei ik ja hoor gaat u maar haal ik ff mijn tas van de stoel weg.

ik keek op en keek in de mooste licht bruine ogen ooit.. mooi getint en een stoppelbaardje wat hem onwijs mooi stond.. ik bleef staren en vergat mijn tas te verzetten..

hij wees naar mij tas en zei lachend moet ik je helpen.. ik kleure rood aan en zei oow nee zo zwaar is hij niet.. ik bedacht me opeens dat ik wat thuis was vergeten sorry..
hij knikte van ja het zal wel en kwam naast mij zitten..

zo en waar ga jij naar toe of is dat te veel gevraagd.. ik vertelde hem dat ik naar mijn vriendin zou gaan we hebben samen afgesproken om de stad in te gaan en kleren te halen hebben we al een tijd niet samen gedaan..

ik vroeg waar zijn reis heen zou gaan.. hij vertelde mij dat hij een straat had gekregen waar een huis zo leeg staan over een week hij stond eerste op de lijst dus hij ging maar ff snel kijken hoe de buurt in elkaar zat..

het beviel hem allemaal wel en nu is hij opweg naar zijn werk..

aangekomen op centraal stapte wij uit..

trouwens ik ben saif en hij stak zijn hand mijn kant op.. oow aangenaam ik ben ghoufrane.. en voordat hij het wist vloepte er een compliment uit zijn mond.. zo een mooie naam even mooi als jou leuke kopppie ... ik kleure rood.. ik trok mijn hand terug en bedankte hem voor zijn compliment..

het gesprek liep verder en vergat dat ik naar chaima moest..

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

mijn tel ging af

ik keek op het display en zag chaima belt staan..

....



sorry wil graag verder schrijven maar moet zo een presentatie houden,,

heel veel liefs

25-01-2007, 13:26
aah mooi vervolg" gaa verder


xx

25-01-2007, 16:38
demmmmm hla mooi verhala deze ga k zkkr volgen hier je andere fannieetjee dikke kusje sgatje(K)

25-01-2007, 17:14
wejouw mooi verhaal
je MOET gwn verder gaan

25-01-2007, 18:09
hey schatje bedankt voor je vervolgje
je kunt echt heel mooi schrijven
tbarkallah
dikke kus
de groete uit antwerpen
Nabila xxx

28-01-2007, 01:28


schateke je doet het goed
de groete uit antwerpen
nabila
xxxxxxxxxxxxxx

28-01-2007, 10:24
egt VET verhaal MEN!!!! egt mooi!! en dit is nog maar het begin!!!

je moet egt verderrrr gaan!! nieuwe fan trouwens

28-01-2007, 17:55
niuwe fan ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55