Bekijk volle/desktop versie : Tv-programma's



22-01-2007, 12:05

De laatste tijd merk ik dat de grenzen van het acceptabele nogal ver worden opgezocht. en hierbij heb ik het over de programma's die tegenwoordig op de tv verschijnen. Voorheen waren erotisch getinte programma's pas na 24:00 te bekijken, tegenwoordig zit je met je nichtje voor de tv of je ziet een Kelly smeken om een belletje. Voorheen werd er zo'n ophef gemaakt over een simpele serie als SouthParc. Het was moreel gezien niet verantwoord. En kijk waar we ons nu bevinden, programma's waar lijken publiekelijk open gesneden worden, voor de leuk met rassen wordt gespot en kinderen blootgesteld worden aan crap.

Televisie van tegenwoordig is van waardeloze kwaliteit. En om dat op te schroeven komen ze met de meest shokerende programma's om kijkcijfers te trekken.

Waar gaat dit heen


22-01-2007, 12:08


Het is crap inderdaad. Oplossing: zet de TV uit. Ik doe het al jaren en het werkt geweldig. Programmamakers en reclamemakers weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken, omdat steeds meer mensen de TV uit zetten en wegzappen van de reclame.

Maareeeh, zonder nieuwsbericht en bronvermelding is je topic hier zo weer verwijderd..

22-01-2007, 12:08
Ik kijk alleen discovery en national geographic: de rest is crap.
Waarom naar crap kijken?
Van een boek lezen leer je meer.

22-01-2007, 12:10

Citaat door led_zeppelin:

Maareeeh, zonder nieuwsbericht en bronvermelding is je topic hier zo weer verwijderd..

http://www.tien.tv/
Talpa...

22-01-2007, 12:13



Citaat door bombom:
http://www.tien.tv/
Talpa...


Die zender heb ik nog niet eens ingesteld.

22-01-2007, 12:23

Citaat door N'YaT: