Bekijk volle/desktop versie : Tv-programma's



22-01-2007, 12:05

De laatste tijd merk ik dat de grenzen van het acceptabele nogal ver worden opgezocht. en hierbij heb ik het over de programma's die tegenwoordig op de tv verschijnen. Voorheen waren erotisch getinte programma's pas na 24:00 te bekijken, tegenwoordig zit je met je nichtje voor de tv of je ziet een Kelly smeken om een belletje. Voorheen werd er zo'n ophef gemaakt over een simpele serie als SouthParc. Het was moreel gezien niet verantwoord. En kijk waar we ons nu bevinden, programma's waar lijken publiekelijk open gesneden worden, voor de leuk met rassen wordt gespot en kinderen blootgesteld worden aan crap.

Televisie van tegenwoordig is van waardeloze kwaliteit. En om dat op te schroeven komen ze met de meest shokerende programma's om kijkcijfers te trekken.

Waar gaat dit heen


22-01-2007, 12:08


Het is crap inderdaad. Oplossing: zet de TV uit. Ik doe het al jaren en het werkt geweldig. Programmamakers en reclamemakers weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten bedenken, omdat steeds meer mensen de TV uit zetten en wegzappen van de reclame.

Maareeeh, zonder nieuwsbericht en bronvermelding is je topic hier zo weer verwijderd..

22-01-2007, 12:08
Ik kijk alleen discovery en national geographic: de rest is crap.
Waarom naar crap kijken?
Van een boek lezen leer je meer.

22-01-2007, 12:10

Citaat door led_zeppelin:

Maareeeh, zonder nieuwsbericht en bronvermelding is je topic hier zo weer verwijderd..

http://www.tien.tv/
Talpa...

22-01-2007, 12:13



Citaat door bombom:
http://www.tien.tv/
Talpa...


Die zender heb ik nog niet eens ingesteld.

22-01-2007, 12:23

Citaat door N'YaT:

De laatste tijd merk ik dat de grenzen van het acceptabele nogal ver worden opgezocht. en hierbij heb ik het over de programma's die tegenwoordig op de tv verschijnen. Voorheen waren erotisch getinte programma's pas na 24:00 te bekijken, tegenwoordig zit je met je nichtje voor de tv of je ziet een Kelly smeken om een belletje. Voorheen werd er zo'n ophef gemaakt over een simpele serie als SouthParc. Het was moreel gezien niet verantwoord. En kijk waar we ons nu bevinden, programma's waar lijken publiekelijk open gesneden worden, voor de leuk met rassen wordt gespot en kinderen blootgesteld worden aan crap.

Televisie van tegenwoordig is van waardeloze kwaliteit. En om dat op te schroeven komen ze met de meest shokerende programma's om kijkcijfers te trekken.

Waar gaat dit heen




Citaat:
Hé er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee de bloemen buiten zetten
Quote van de grote filosofen van de jaren 80 Doe Maar, gaat nog steeds op!

22-01-2007, 13:55

Citaat door N'YaT:

De laatste tijd merk ik dat de grenzen van het acceptabele nogal ver worden opgezocht. en hierbij heb ik het over de programma's die tegenwoordig op de tv verschijnen. Voorheen waren erotisch getinte programma's pas na 24:00 te bekijken, tegenwoordig zit je met je nichtje voor de tv of je ziet een Kelly smeken om een belletje. Voorheen werd er zo'n ophef gemaakt over een simpele serie als SouthParc. Het was moreel gezien niet verantwoord. En kijk waar we ons nu bevinden, programma's waar lijken publiekelijk open gesneden worden, voor de leuk met rassen wordt gespot en kinderen blootgesteld worden aan crap.

Televisie van tegenwoordig is van waardeloze kwaliteit. En om dat op te schroeven komen ze met de meest shokerende programma's om kijkcijfers te trekken.

Waar gaat dit heen



Waar dit heen gaat? Naar het dag des oordeels, dit zijn de kenmerken ervan.

22-01-2007, 13:58

Citaat door led_zeppelin:
Die zender heb ik nog niet eens ingesteld.


Vraag me toch af hoe je een zender op de tv instelt...

22-01-2007, 14:23

Citaat door dromer:

Waar dit heen gaat? Naar het dag des oordeels, dit zijn de kenmerken ervan.



Er wordt inderdaad over gesproken dat dit een van de tekenen is van de Dag des Oordeels, naast de weersomstandigheden die we nu zien.

22-01-2007, 14:27

Citaat door N'YaT:
Er wordt inderdaad over gesproken dat dit een van de tekenen is van de Dag des Oordeels, naast de weersomstandigheden die we nu zien.



Er zijn taloze tekenen die hierop wijzen. De onrust, de verderfelijkheid, de dwaling, de oorlogen, de weersveranderingen, de rampen (aarbevingen die toenemen, orkanenen etc.), en ga zo door.