Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig Voor Mamma...

Cina
10-07-2002, 12:59

Voor mamma… Sorry voor de keren Dat ik niet naar je luisteren wou Sorry voor de blik in mijn ogen Als ik boos was op jou Sorry voor de keren Dat ik je raad in de wind heb geslagen Sorry voor alle momenten Dat ik me als een monster heb gedragen Sorry voor de keren Dat ik met je overhoop heb gelegen En ook voor alle dingen Die ik je heb verzwegen Sorry voor de keren Dat ik heb gelogen Ik heb het echt alleen gedaan Omdat ik anders niet had gemogen Sorry voor alle fouten Je hebt het beste met me voor Mam, wil je me vergeven? Want dat heb ik nu pas door…

SweetxBaby
14-07-2002, 22:33
awileeeeeeeeee he ben allal en cina.....tbark allah 3alikoem..... ze zijn echt prachtig deze gedichtje .... wallah... ga zo door ..... liefs a baby

EmiR_Soltan
15-07-2002, 01:27
MaaMa ZamenHa GeYYa, GeeYYa.. Ba3di ShwaYYa, ShwaYYa..

Uitgeblust
01-08-2002, 15:06
Origineel gepost door Cina Voor mamma… Sorry voor de keren Dat ik niet naar je luisteren wou Sorry voor de blik in mijn ogen Als ik boos was op jou Sorry voor de keren Dat ik je raad in de wind heb geslagen Sorry voor alle momenten Dat ik me als een monster heb gedragen Sorry voor de keren Dat ik met je overhoop heb gelegen En ook voor alle dingen Die ik je heb verzwegen Sorry voor de keren Dat ik heb gelogen Ik heb het echt alleen gedaan Omdat ik anders niet had gemogen Sorry voor alle fouten Je hebt het beste met me voor Mam, wil je me vergeven? Want dat heb ik nu pas door… Jou moeder zal jou vergeven Vooral als ze dit leest Zij is daarvoor jou moeder Wees jij maar niet bevreest Want ook jou moeder was jong Zal ze in haar hartje weten Dat jij net als zij ondeugend was Haar jeugd niet is vergeten Stiekem lacht ze in haar vuistje Denkt ze "zie je nu wel" Cina is mijn lieve dochter Het is een ouders ... en kinder spel :p

Uitgeblust
20-08-2002, 22:25

Wees zuinig met je moeder, het kostbaarste bezit dat je hebt. Wees zuinig met kwetsende woorden, die kun je niet terugnemen als ze er niet meer is. Heb haar lief zoalang het kan Maak haar gelukkig zoals ze met jou heeft gedaan toen je klein was en altijd probeert te doen Ze heeft het beste met je voor wat ze ook zegt als ze boos is Een advies aan elk persoon die zijn moeder heeft en niet beseft wat hij heeft Pas op het moment dat ze er niet meer is, merk je pas wat je eigenlijk had Want het grootste en waardevolste bezit dat je kunt hebben is je moeder! En zoals de profeet (saw) al zei de poorten van het paradijs zijn aan de voeten van je moeder, en wij zouden nooit de dingen die onze ouders voor ons doen terug kunnen doen tenzij we ze als slaaf vrij zouden kopen.

Uitgeblust
26-08-2002, 23:34
Lieve mama, blijf maar liggen in het grote warme bed blijf maar lekker nog wat dromen tot er koffie is gezet strakjes maak ik een ontbijtje met beschuitjes klaar voor jou maar nu eerst een bosje bloemen omdat ik zoveel van je hou :D

Uitgeblust
26-08-2002, 23:36
Weet je wat mijn moeder doet? Let eens op, onthoud het goed stoffen, zuigen, poetsen, plassen boenen, kloppen, wrijven, wassen deurtjes open, deurtjes dicht met een opgeruimd gezicht en maar stappen langs de trappen met een emmer, veger, teil om ons huisje op te knappen met een poetsdoek en een dweil Weet je wat mijn moeder doet? Let maar op, onthoud het goed koken, bakken, braden, stoven op 't fornuis of in de oven winkel uit en winkel in steeds op pad voor haar gezin en maar stoppen, breien, naaien broeken, truien, hemden, jas...! 'k liet voor haar de vlag eens waaien als ik de baas in Holland was! :Iluvu: mamma

Cina
31-08-2002, 18:21
Mama, De leidende ster in het donker Een lichtje dat nooit zal doven De hand die je vastpakt als je dreigt te vallen Een sterke brug tussen twee kloven... Mama, Mijn ogen wanneer ik blind ben Mijn oren wanneer ik niets kan horen En het waarschuwende woord Als ik mijn verstand ben verloren... Mama, Een niet te beschrijven warmte Als een barstende vulkaan De liefde die ik voor jou voel Zal nooit NOOIT overgaan!!!

Cina
08-09-2002, 16:32
Ik weet niet waar te beginnen Er zijn zoveel verschrikkelijke dingen Ik wil je alleen zeggen dat het me spijt Dat ik soms mijn woede niet kon bedwingen Het is zo verschrikkelijk moeilijk Ik moet voortdurend slikken Sorry voor het schreeuwen En de ondraaglijke blikken Sorry...

Uitgeblust
08-09-2002, 21:37
Mama is het woord waar het leven mee begint Mama is het woord dat hoort bij ieder kind Een woord om zacht te zeggen niet om luid te schreeuwen Het hoeft niets uit te leggen en gaat door alle eeuwen Mama is het woord waar de mensheid mee begint Mama is een ander woord voor liefde - Toon Hermans - Wilde het graag met je delen Cina :Iluvu: mamma

Cina
09-09-2002, 10:12
Origineel gepost door Uitgeblust Mama is het woord waar het leven mee begint Mama is het woord dat hoort bij ieder kind Een woord om zacht te zeggen niet om luid te schreeuwen Het hoeft niets uit te leggen en gaat door alle eeuwen Mama is het woord waar de mensheid mee begint Mama is een ander woord voor liefde - Toon Hermans - Wilde het graag met je delen Cina :Iluvu: mamma Heel mooi gedicht van Toon Hermans...het kwam me al bekend voor :) Thx zuster! :D

Cina
30-09-2002, 11:04
Laat me je nog één keer knuffelen Haal nog één keer je hand door mijn haar Mag ik nog één keer liggen in je schoot Nog één keertje maar...? Veeg nog één keer mijn tranen weg Strijk nog één keer langs mijn wang Geef me nog één keer een kusje Dat is alles wat ik verlang Druk me nog één keer tegen je aan Nog één keer, want dat is zo fijn Mag ik nog voor één keer... Weer je kleine meisje zijn?

Uitgeblust
01-10-2002, 15:54

Je schrijft hier de woorden die ik pas heb mogen meemaken. Hoe jong of oud je bent, een moederschoot blijft het enigste dat nooit te vervangen is. :traan1: Dank je ik moest weer even aan die dag denken :tranen:

Cina
01-10-2002, 16:00
Origineel gepost door Uitgeblust Je schrijft hier de woorden die ik pas heb mogen meemaken. Hoe jong of oud je bent, een moederschoot blijft het enigste dat nooit te vervangen is. :traan1: Dank je ik moest weer even aan die dag denken :tranen: Aaaah......:traan1: Liefs, heel veel liefs en nog meer liefs, Cina