Bekijk volle/desktop versie : hoe kan je je partner pakken of hij/zij vreemdgaat??????



21-01-2007, 16:14
salaam alaikoem
ik heb een vraag en dat is hoe kan je je partner pakken of hij zij vreemdgaat??

21-01-2007, 16:17


Wat ik heb geleerd is: Niet aan pakken, gewoon laten gaan!

Zij komt zichzelf nog wel tegen.

Jij moet gewoon geduld hebben.

21-01-2007, 16:35
waarom wil je haar terug pakken??? Opgeruimd staat toch netjes???

21-01-2007, 16:39

Citaat door Soul_Searching:
waarom wil je haar terug pakken??? Opgeruimd staat toch netjes???


Dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Hij loopt met een gebroken hart rond en de andere geniet ervan!

21-01-2007, 16:49



Citaat door MiSsOuJDiA:
Dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Hij loopt met een gebroken hart rond en de andere geniet ervan!


Wat ik bedoel is dat hij het gewoon moet laten rusten!! Ja hij heeft een gebroken hart, maar hij weet nu in ieder geval dat hij veel beter verdient en dat zij zijn liefde niet waard is. Ik bekijk het positief. Iemand die niet te vertrouwen is ben ik liever kwijt dan rijk.

23-01-2007, 15:52
Op een dag weg zijn zonder iets te hebben gezegd. Je hoeft deze dame geen verantwoording meer af te leggen. Vervolgens nooit meer iets van je laten horen. Je komt er wel overheen mannetje en uiteindelijk vind je wel iemand die jou wel waard is. Want niemand is jou pijn waard.

24-01-2007, 14:10
Sorry mensen, maar er staat OF JE partner vreemd gaat en niet, wat moet ik doen ALS mn partner vreemd gaat. Allereerst moet je weten hoe de situatie is en daarna kan je een reactie geven, dus mn vraag is wrm wil je dat weten en wat is er gebeurt? anders geef je desnoods een prive mail......
HIHI, xxjes addicted to someone

16-05-2008, 14:30
aselaam aleikoem,

Waarom denk je dat ze vreemdgaat?

beslama