Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ciao



21-01-2007, 14:55

Citaat door Asssie08:

Maanden vliegen voorbij. Ik voelde me bij jou zo dichtbij.
Vlinders, blijschap, en gelukkig dat was mijn gevoel, en jij was mijn levensdoel.
Ik dacht dat je mijn boodschap begreep, maar nee hoor je drukte gewoon op stop als een tape.
Jij was de einge jongen die ik in mijn leven toeliet en ik hoopte ook de laatste, maar het was één en al een misplaatste.
Iedere dag en nacht denk ik nog steeds aan jou, ik hou mezelf voor de gek, en geloof nog steeds niet in jou vertrek.
De waardheid waar ik zelf achter was gekomen, kwam uit mijn kwaadste dromen, ik wou het niet geloven, de spuit die ik kreeg deed mijn verdoven.
Dat je zo laf was om mijn niks te vertellen, of zelfs te bellen doet mijn nog iedere dag nog opwellen.
De waarheid waar ik zelf achter was gekomen kwam als een zeer harde klap aan, wat heb ik jou toch misdaan?
Iedere dag denk ik nog steeds aan de leugens die ik aan mijn ouders vertelde om maar even bij jou te zijn of om met jou te praten, jammer dat jou dat alles niet kan baten.
Ik geloofde in het sprookje jij en ik, wij samen, elkaar gehoorzamen, door het leven gaan als een examen.
Het was een en al schein, hoeveelste meid was ok voor jou, of liever gezegt de hoeveelste “chik”was ik voor jou?. Bij deze Y..... zeg ik tegen jou CIAO.



.

25-01-2007, 13:38



Citaat:
Een gedicht is slechts een blad vol met woorden, maar de echo’s weerklinken eeuwig en het lijkt of ze jou willen vermoorden. Voor de één zijn het slechs woorden voor de ander kost het vele tranen.

Bedankt voor je reachtie Mirjam.
dat klopt egt maar waar ga je iiemand vinden die je begrijpt
en weet wat je bedoelt mischien is het er wel een jonge
maar niet de jonge die jij wil die het begrijpt

25-01-2007, 16:19
Damn girl! you have written my feelings!
maar gelukkig ben ik er al hamdoulillah overheen
Insha'Allah jij ook snel, heb sbar en wees sterk!