Bekijk volle/desktop versie : Het is gewoon ongelofelijk hoeveel onderontwikkelde boeren hier zitten.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-01-2007, 22:01
He bah. Slecht nieuws als je vrouw de mode volgt lees ik net, meisjes die op zichzelf wonen zijn hoeren, meisjes met spijkerbroeken zijn sletjes en ga maar door en door en door.

Gadverdamme, leer eens naar jezelf te kijken. Jullie kennen niet ELK meisje met een spijkerbroek, niet elk meisje dat de mode volgt en niet elk meisje dat op zichzelf woont. Zodra jullie IEDEREEN kennen kunnen jullie gewoon oordelen.

Serieus mensen, als jullie zo graag willen dat iedereen verbeterd word, begin dan eerst bij jezelf.

Zum kotzen sommigen hier.

20-01-2007, 22:03


ewa

dat heet marokkaan zijn


maar

beter wereld begint bij jezelf

20-01-2007, 22:05
Tis gewoon fout, maar je wilt het niet horen, oren dicht dan maar.




Citaat door Kurdi_Girl:
He bah. Slecht nieuws als je vrouw de mode volgt lees ik net, meisjes die op zichzelf wonen zijn hoeren, meisjes met spijkerbroeken zijn sletjes en ga maar door en door en door.

Gadverdamme, leer eens naar jezelf te kijken. Jullie kennen niet ELK meisje met een spijkerbroek, niet elk meisje dat de mode volgt en niet elk meisje dat op zichzelf woont. Zodra jullie IEDEREEN kennen kunnen jullie gewoon oordelen.

Serieus mensen, als jullie zo graag willen dat iedereen verbeterd word, begin dan eerst bij jezelf.

Zum kotzen sommigen hier.

20-01-2007, 22:06

Citaat door Noa_Woman:
ewa

dat heet marokkaan zijn


maar

beter wereld begint bij jezelf


Vreselijk, waarom let niet iedereen op zichzelf. Ik word daar gewoon misselijk van dat iedereen de hele tijd oordeelt over anderen. Ook in het dagelijkse leven, geloof me. Echt te erg voor woorden.

Maarja. Ik denk echt dat het gewoon een stuk beter was als niet iedereen constant iedereen voor xxxx en xxxx uit zou maken. Zomaar oordelen over superveel mensen.

Agja.

20-01-2007, 22:06


heeft niks met moslima of moslim te maken


niemand hier heeft het recht

iemand een slxt te noemen of een hxxr

20-01-2007, 22:07

Citaat door kasuperieur:
Tis gewoon fout, maar je wilt het niet horen, oren dicht dan maar.



Dus een spijkerbroek dragen mag niet, vrouw moet dag en nacht in huis blijven en modieuze kleding is alleen voor sletjes.
Toch?

20-01-2007, 22:07

Citaat door Kurdi_Girl:
Vreselijk, waarom let niet iedereen op zichzelf. Ik word daar gewoon misselijk van dat iedereen de hele tijd oordeelt over anderen. Ook in het dagelijkse leven, geloof me. Echt te erg voor woorden.

Maarja. Ik denk echt dat het gewoon een stuk beter was als niet iedereen constant iedereen voor xxxx en xxxx uit zou maken. Zomaar oordelen over superveel mensen.

Agja.


zit blijkbaar in de marokkaanse genen

stoor je niet aan dat soort lui............die komen zichzelf wel tegen zeg ik altijd....die hebben niks te doen.

20-01-2007, 22:08

Citaat door Noa_Woman:
heeft niks met moslima of moslim te maken


niemand hier heeft het recht

iemand een slxt te noemen of een hxxr


Dat vind ik dus ook!

20-01-2007, 22:09

Citaat door Noa_Woman:
zit blijkbaar in de marokkaanse genen

stoor je niet aan dat soort lui............die komen zichzelf wel tegen zeg ik altijd....die hebben niks te doen.



He bah. Nou ik hoop toch dat zij het ooit nog tegenkomen. Want als ze zich zo goed aan de islam willen houden mogen zij ook niet zomaar oordelen over een ander.

20-01-2007, 22:11
je hebt zeer zeker gelijk. hahahah. ik maak me er iedere keer weer druk om. maar ja dat zijn hun standpunten en als de jongen het doet dan is het wel oke. nou dat is zo krom.

ik probeer mezelf er niet zo erg meer aan te ergeren. maar ja wat kan er aan gedaan worden. niet veel denk ik.

ik zal voor ze bidden dat ze wat le3kel erbij krijgen. amien


Citaat door Kurdi_Girl:
He bah. Slecht nieuws als je vrouw de mode volgt lees ik net, meisjes die op zichzelf wonen zijn hoeren, meisjes met spijkerbroeken zijn sletjes en ga maar door en door en door.

Gadverdamme, leer eens naar jezelf te kijken. Jullie kennen niet ELK meisje met een spijkerbroek, niet elk meisje dat de mode volgt en niet elk meisje dat op zichzelf woont. Zodra jullie IEDEREEN kennen kunnen jullie gewoon oordelen.

Serieus mensen, als jullie zo graag willen dat iedereen verbeterd word, begin dan eerst bij jezelf.

Zum kotzen sommigen hier.

20-01-2007, 22:12
Ga terug de geschiedenis in... De meeste Marokkanen die in Nederland wonen zijn boeren, Rifgebergte...

20-01-2007, 22:12

Citaat door Kurdi_Girl:
Dus een spijkerbroek dragen mag niet, vrouw moet dag en nacht in huis blijven en modieuze kleding is alleen voor sletjes.
Toch?




De profeet zei met betrekking tot dit punt:

"Gedurende de laatste dagen van mijn oemmah zullen er vrouwen zijn die bedekt zijn, maar toch naakt zijn; zij zullen iets als kamelenbulten op hun hoofden hebben. Vervloek hen, want zij zijn vervloekt."

(Overgeleverd door Moesliem)

20-01-2007, 22:13



Citaat door Kurdi_Girl:
He bah. Nou ik hoop toch dat zij het ooit nog tegenkomen. Want als ze zich zo goed aan de islam willen houden mogen zij ook niet zomaar oordelen over een ander.


mensen die hardst roepen.......die hebben niet zoveel kennis.....ze moeten eens weten wat Allah swt daarover zegt.

20-01-2007, 22:13

Citaat door Kurdi_Girl:
He bah. Slecht nieuws als je vrouw de mode volgt lees ik net, meisjes die op zichzelf wonen zijn hoeren, meisjes met spijkerbroeken zijn sletjes en ga maar door en door en door.

Gadverdamme, leer eens naar jezelf te kijken. Jullie kennen niet ELK meisje met een spijkerbroek, niet elk meisje dat de mode volgt en niet elk meisje dat op zichzelf woont. Zodra jullie IEDEREEN kennen kunnen jullie gewoon oordelen.

Serieus mensen, als jullie zo graag willen dat iedereen verbeterd word, begin dan eerst bij jezelf.

Zum kotzen sommigen hier.


Idd, mijn haren gaan er soms ook echt van overeind staan, van al die dommigheid

20-01-2007, 22:14

Citaat door Raniyaa:
Ga terug de geschiedenis in... De meeste Marokkanen die in Nederland wonen zijn boeren, Rifgebergte...


Ja, dat is waar... er zijn ook een hoop vrouwen die niet kunnen lezen en schrijven. Degenen die het daar goed hadden, zijn niet hierheen gekomen om te werken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6