Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die over hun man "praten"



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-01-2007, 15:47
Ze zijn er echt.. Er is geen vertrouwen..

Alles wat besproken word met de man word doorgeroddeld naar vriendinnen...


Ik vind dit niet kunnen... Alles wat word besproken tussen man en vrouw.. hoort privé te blijven..

Is er bijv. ruzie... je moet het met je man/vrouw uit zien te komen.. ipv roddelen van hij/zij heeft dit gezegd en toen heeft hij/zij dit gedaan.. blablabla... BULLSHIT!


Ewa beste vriendinnetjes van de lieve roddelaartjes...


Kan/mag dit???

20-01-2007, 15:57


net alsof mannen dat niet doen


nee vind niet kunnen

wat tussen vier muren gebeurd is prive

20-01-2007, 15:58
Je kan bv wel je hart opluchten tegenover een vriendin. Maar je hoeft niet in details te treden..

Je hoeft je eigen man niet zwart te maken tegenover andere...

20-01-2007, 16:01

Citaat door MR.Gizoe:
Ze zijn er echt.. Er is geen vertrouwen..

Alles wat besproken word met de man word doorgeroddeld naar vriendinnen...


Ik vind dit niet kunnen... Alles wat word besproken tussen man en vrouw.. hoort privé te blijven..

Is er bijv. ruzie... je moet het met je man/vrouw uit zien te komen.. ipv roddelen van hij/zij heeft dit gezegd en toen heeft hij/zij dit gedaan.. blablabla... BULLSHIT!


Ewa beste vriendinnetjes van de lieve roddelaartjes...


Kan/mag dit???


tuurlijk kan dit niet
e ndat mag ook helemaal niet!!!!

Hoe kan je je geheimen en je liefdesleven aan derden vertellen als je zoveel van die man houdt en graag alle samen wil delen zonder dat de buitenwereld van zal weten?????

dat snap ik dan niet

20-01-2007, 16:01


Ik vind het niet kunnen, wat je samen met je man bespreekt hoort privé te blijven.
en mocht ik over mijn man praten tegen mijn vriendin dan is het alleen maar positief!!

20-01-2007, 16:02

Citaat door MR.Gizoe:
Ze zijn er echt.. Er is geen vertrouwen..

Alles wat besproken word met de man word doorgeroddeld naar vriendinnen...


Ik vind dit niet kunnen... Alles wat word besproken tussen man en vrouw.. hoort privé te blijven..

Is er bijv. ruzie... je moet het met je man/vrouw uit zien te komen.. ipv roddelen van hij/zij heeft dit gezegd en toen heeft hij/zij dit gedaan.. blablabla... BULLSHIT!


Ewa beste vriendinnetjes van de lieve roddelaartjes...


Kan/mag dit???


Ach ja, soms moet je bij iemand je hart uitstorten, maar eenmaal getrouwd kan dit echt niet! Dan moet alles wat binnenshuis gebeurt, ook binnenshuis blijven, tenzij er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.

20-01-2007, 16:02

Citaat door Sundous:
Je kan bv wel je hart opluchten tegenover een vriendin. Maar je hoeft niet in details te treden..

Je hoeft je eigen man niet zwart te maken tegenover andere...


Eerlijk gezegd vind ik dat ook niet kunnen.. zelfs niet tegen je ouders!

Je hart lucht je op als je er met je man over praat.. Ook al is het niet in detail!!

Je vrouw/man is degene met wie je alles bespreekt over je priveleven..

Of ben ik fout?

20-01-2007, 16:03

Citaat door Noa_Woman:
net alsof mannen dat niet doen


nee vind niet kunnen

wat tussen vier muren gebeurd is prive


Sorry beetje verkeerd geschreven..

maar ik had er "hij/zij" neergezet..

20-01-2007, 16:05
Opkroppen is nergens goed voor!

20-01-2007, 16:05

Citaat door mariaaaaa18:
tuurlijk kan dit niet
e ndat mag ook helemaal niet!!!!

Hoe kan je je geheimen en je liefdesleven aan derden vertellen als je zoveel van die man houdt en graag alle samen wil delen zonder dat de buitenwereld van zal weten?????

dat snap ik dan niet


Prive is prive.. ook al zit je hart vol.. je moet er samen uitkomen met je man/vrouw.. en niet met een "beste vriendin"..


20-01-2007, 16:06

Citaat door JAMIE_3:
Ach ja, soms moet je bij iemand je hart uitstorten, maar eenmaal getrouwd kan dit echt niet! Dan moet alles wat binnenshuis gebeurt, ook binnenshuis blijven, tenzij er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.


Deur dicht voor iedereen.

20-01-2007, 16:06

Citaat door MR.Gizoe:
Sorry beetje verkeerd geschreven..

maar ik had er "hij/zij" neergezet..


sorry...

maar volgens mij is iedereen hier met elkaar eens



na ouders moet je nooit gaan tenzij echt niet meer kan,...in de zin van huwelijk niet meer wilt voorzetten...maar om kleine dingen elke keer naar ouders te springen.......zielig gewoon. Ouders hebben jaren gevecht voor hun huwelijk ..........laat ze dan nu in hun oude jaren beetje met rust.

20-01-2007, 16:06


allah heeft duidelijk in de koran gezegd wat prive is moet prive blijven.

20-01-2007, 16:07

Citaat door BoraSita:
Opkroppen is nergens goed voor!


wie heeft het over opkroppen??


Je kan het met je partner bespreken toch? Er samen uitkomen toch??

20-01-2007, 16:07

Citaat door MR.Gizoe:
Prive is prive.. ook al zit je hart vol.. je moet er samen uitkomen met je man/vrouw.. en niet met een "beste vriendin"..



En als je er niet met je man / vrouw uit kunt komen..?

Wat dan...? Dan maar gaan scheiden..?

Pagina's : [1] 2 3 4 5