Bekijk volle/desktop versie : Studie help stage



20-01-2007, 14:03
salaam wa 3alaikom

ik zit in het 2e jaar van de opleiding sociaal Juridische dienstverlenig sociale zekerheid en ben op zoek naar een stage, Door mij praktiserende kleding en omdat ik mannen geen hand geven is het voor mij moeilijk om een stageplek te vinden.

Mocht iemand een stage weten omgeving amsterdam laat het me dan aub weten.

Djazakka allahoe ghairan

22-01-2007, 00:15



Citaat door zina_rayhanna:
salaam wa 3alaikom

ik zit in het 2e jaar van de opleiding sociaal Juridische dienstverlenig sociale zekerheid en ben op zoek naar een stage, Door mij praktiserende kleding en omdat ik mannen geen hand geven is het voor mij moeilijk om een stageplek te vinden.

Mocht iemand een stage weten omgeving amsterdam laat het me dan aub weten.

Djazakka allahoe ghairan



Assalaam alaikoem

ik kan je mischien helpen. maar het is wel in den haag of rotterdam zuster

salam

22-01-2007, 09:38
Je moet je aanpassen wil je je diploma halen .... kom op meid je woont in nederland ... als je mannen geen hand wilt geven dan kun je denk ik beter een stage plek gaan zoeken in marokko

22-01-2007, 12:40

Citaat door Oussie87:
Je moet je aanpassen wil je je diploma halen .... kom op meid je woont in nederland ... als je mannen geen hand wilt geven dan kun je denk ik beter een stage plek gaan zoeken in marokko




salaam wa 3alaikom...hoe wil ik een stage plek in marokko vinden als JIJ als marokkaan zijnde al zo reageert..subhannallah.

26-01-2007, 15:37


Waar woon je?
Als je in amsterdam woont zou ik eventueel iets voor je hebben.

26-01-2007, 19:58

Citaat door Oussie87:
Je moet je aanpassen wil je je diploma halen .... kom op meid je woont in nederland ... als je mannen geen hand wilt geven dan kun je denk ik beter een stage plek gaan zoeken in marokko




hahhah er zijn genoeg stage plek broeder !!!

27-01-2007, 22:25

Citaat door Anti-Flirt:
Waar woon je?
Als je in amsterdam woont zou ik eventueel iets voor je hebben.


salaam wa 3alaikom

ik woon in omgeving amsterdam. dus als je wat voor me kunt betekenen heel graag..laat me ff weten djazakkallahoe ghairan