Bekijk volle/desktop versie : We worden door ieder minister verafschuwd

20-01-2007, 11:50
'Minister Bot onhandig met moslimuitspraak'

VVD-Tweede Kamerlid Hans van Baalen vindt dat CDA-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken ''onhandig'' is geweest met een interview dat afgelopen week gepubliceerd werd in de Braziliaanse krant Correio Braziliense. Op vragen over de situatie met moslimimmigranten in Nederland stelde Bot dat moslims een ''tolerantie-gen'' missen. ''They have different genes, so they are less tolerant. The murderers of Pim Fortuyn and Theo Van Gogh taught us a lesson'', zo citeerde de krant.

Het bericht is inmiddels opgepikt door andere media, onder meer in Turkije en het Midden-Oosten. ''Deze kwestie is slecht voor de naam en positie van Nederland'', aldus Van Baalen.

Bot zegt dat hij verkeerd is geïnterpreteerd door de Braziliaanse krant. Van Baalen vertrouwt er op dat Bot dit inderdaad niet zo heeft gezegd. De VVD'er vindt wel dat Bot het krantenbericht voorafgaand aan publicatie had moeten autoriseren.

bron

20-01-2007, 11:51

Pak je wapens maar op en bereidt je voor op een grote hetze offensief door "onze" eigen minsters.

20-01-2007, 15:59
Huh is Pim Fortuyn vermoord door een moslim? De wereld draait door
Krankzinnige idioten hebben we in de regering ..

20-01-2007, 16:01
?

Idioot minister

20-01-2007, 16:02

Dat beweerd die gast toch ???

20-01-2007, 16:04
Hier de Quote

"they have different genes, so they are less tolerant. The murderers of Pim Fortuyn and Theo Van Gogh taught us a lesson'', zo citeerde de krant

iQloze gasten en zij willen het land besturen

laat die apen denken

sorry voor me taalgebruik

me excuses

Citaat door TheClan:
'Minister Bot onhandig met moslimuitspraak'

VVD-Tweede Kamerlid Hans van Baalen vindt dat CDA-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken ''onhandig'' is geweest met een interview dat afgelopen week gepubliceerd werd in de Braziliaanse krant Correio Braziliense. Op vragen over de situatie met moslimimmigranten in Nederland stelde Bot dat moslims een ''tolerantie-gen'' missen. ''They have different genes, so they are less tolerant. The murderers of Pim Fortuyn and Theo Van Gogh taught us a lesson'', zo citeerde de krant.

Het bericht is inmiddels opgepikt door andere media, onder meer in Turkije en het Midden-Oosten. ''Deze kwestie is slecht voor de naam en positie van Nederland'', aldus Van Baalen.

Bot zegt dat hij verkeerd is geïnterpreteerd door de Braziliaanse krant. Van Baalen vertrouwt er op dat Bot dit inderdaad niet zo heeft gezegd. De VVD'er vindt wel dat Bot het krantenbericht voorafgaand aan publicatie had moeten autoriseren.

bron

Damn, dit kan er ook nog wel bij...

20-01-2007, 16:06
En lees de bron, meerderheid geeft die hond Bot gelijk ... wtf, zijn wij nu ineens de verantwoordelijke voor de dood van die kale???

20-01-2007, 16:08
boeit me niet laat ze maar lullen

20-01-2007, 16:09
voor wat moeten wij strijden

wat die knikkers zeggen

of

voor ons geloof

Moeten wij tegenover Allah swt overtuigen dat we het paradijs verdienen inshallah......of moeten we die knikkers in parlement overtuigen dat we nl verdienen.........nou ik ga voor het eerste

20-01-2007, 19:13
Wij een missen tolerante gen? ACH JA ..het is dat een CHRISTENHOND het zegt, anders was ik mss beledigd geweest

20-01-2007, 19:16

weten we gelijk hoe zijn familie aan de naam is gekomen..

20-01-2007, 19:20
geen woord hierover in de media..en als een alleen al bekende mocro zegt dat christenhonden een drang naar vernietiging en overheersing gen bezitten..is nederland te klein..