Bekijk volle/desktop versie : Ipabo!!!!!!



19-01-2007, 21:12
Sallaam lieve mensen,

Wie doet de lerarenopleiding (op de IPABO) of heeft dat gedaan, en werkt ook met competenties??? Iemand die deze heeft?????
want het is teveel en te moeilijk....iemand die me wil helpen????

groet van een wanhopige studente,

20-01-2007, 00:51


begint deze opleiding ook in feb...(ipabo van jan thor.)?????

Zeg a u b ja.

20-01-2007, 10:27
hey wanhopige studente,

Bij elk HBO-opleiding wordt er met competenties gewerkt, dus niet alleen de lerarenopleiding. Je doel is om later een juffie te worden, dus ik zou zeggen ga er voor!!!
Sterkte en veel geluk met je opleiding.

xxxxxxxxx

20-01-2007, 11:27
Je hebt niks aan andermans competenties!!! Jij moet later vakbekwaam zijn en dat kan alleen als je aan je competenties werkt!!
Bij alles wat je doet aan je stage kan je gewoon weg aan je competenties koppelen kijk naar je leerpunten werk daar en koppel dit weer aan je competenties.

't is zo gepiept als je er echt voor gaat!!!!!

20-01-2007, 15:00


Ik stress hem ook kapot, ik heb de Pabo echt onderschat! Maar wat me echt dwarszit is die RekenSgt, want je moet hem dit jaar nog halen .. :S

Maar meid niet opgeven, effe doorzetten en dan heb je hem zo gepiept !

Succes nog !

23-01-2007, 14:12
dank jullie wel voor al jullie reactie........maar aan julluie reacties te horen was ik echt wanhopig....
mijn computer had het namelijk begeven en ik kon niet meer bij mn gegevens...dus dat houdt in......geen competenties, geen verslagen, niks, nada, nopes........computer wilde gewoon niet meer aan......als ik t probeerde dat hoorde je alleen piep....piep...piepppppp, en dat constant....dus dat hield in dat ik ALLES opnieuw moet doen..en de gene die ook de pabo doet, weet dat dat dat echt HEEEEEL VEEEEL is.....en al die nachten doorgewekt zou ik nooit in een paar dagen kunnen inhalen....(moest alles namelijk voor een bepaalde dag inleveren).....wat heb ik gehuild die dag zeg.........
maar alhmdl...alhmdl heeft mn pa t gemaakt en is de pc weer de oude en doet alles t weer normaal....alhmdl......

een tip he: maak altijd een backup van je gegevens, dus opslaan op je hotmail, of cd-rom, of een usb stick......want zulke dingen gebeuren nou eenmaal en dat is buiten jou macht om........

maar toch bedankt voor de hulp.........toch??? hihihi

en mina aity...sorry....ipabo start niet in feb. in septmb. weer..succes....