Bekijk volle/desktop versie : DenYa&SemYa



Pagina's : [1] 2

19-01-2007, 13:30
Het gaat over 2 meisjes Die ik ken en dit allemaal hebben meegemaakt In hun leven en onafscheidelijk waren… Denya is van Turkse afkomst....En samya Van Marokaanse....Het is waargebeurd allemaal……. Hoop dat jullie het Zullen Lezen….Veel plezier…En het begin kan beetje saai zijn maar ja moet Nog het spannend schrijven onder de Knie krijgen…Dus gun me Ff de Tijd om het Spannender te maken….Veel lees Plezier…….

Hoofdpersonen
Denya 15 jaar.
Samya 15jaar

Het was Weeres voorbij mijn zomervakantie…Zat ik lekker een maandje in een lekker warm land ben ik weer terug in dit kikkerland…
Kwam aan op schiphol terug van Turkije Mijn lieve Mammie kwam me ophalen was namelijk bij mijn vader in turkije ouders waren gescheiden. Dus dat was wel lekker Gegarandeerd elke keer op Vakantie…….….
Maar ja kwam eindelijk thuis aan het was 3 uur in de middag En mijn lieve vriendin zat al te wachten op mij bij mij thuis…
Dat was samya ik kende haar net een jaartje van de 3e klas maar we hadden zoveel gemeen…
Kwa ouders, sgool , en denkwijze over het leven…
Maar ja daar zaten we dan nog 2 weken te gaan voor sgool.
Ze vroeg me natuurlijk hoe was turkije en wat heb je gehaald voor me uiteraard hahahha….
En ik pakte de tas met kadootjes uit en gaf haar de ketting die ik voor haar had gehaald waarop stond gegraveerd D&S 4-ever….. En ze vond het een mooie kadooo….
Maar toen vertelde ze dus dat ze een jongen had ontmoet die bij haar om de hoek woonde…
Maar dat hij al 3 weken niks van zich liet horen en ze zich zorgen maakte of het wel wat was…Dus wij gingen gewoon tot laat in de nacht kletsen en sliepen eindelijk rond een uur of 4…. Maar ja de 2 weken waren snel voorbij. En sgool begon weer.
In die 2 weken hebben we niet echt veel gedaan gewoon zwemmen bioscoop wat drinken ergens de normale dingen die vriendinnen met elkaar doen…. En ik had natuurlijk ook een vriend nou mijn eerste vriendje Hahahha…
Was ook op een rare manier gebeurd, Ontmoette hem via mijn vriendin Ayse die had een relatie met zijn beste vriend dus ja koppelen he dachten ze….
In het begin Wou ik niks ervan weten Maar ja toen Kwam de dag aan dat Hij mij oprecht Vroeg of ik met Hem wou FIETSEN!!! Ja jullie lezen het goed FIETSEN hahhahahaha dus ik lag plat daar helemaal en Zei Ja graag.
Maar niet wetend wat de gevolgen daar van waren….

19-01-2007, 13:34


Up Up UP UP kom OPPPPP

19-01-2007, 13:35
Lijkt mij wel een leuk verhaal
Ga snel verder

19-01-2007, 13:41
Dus Toen had ik mijn allereerste vriendje dus ja wist eigenlijk niet wat je moet doen als je verkering hebt….. Dus ik was gewoon nog steeds vaak met me vriendinnen en had het niet zo met hem als hij me belde ofzo nooit echt zin om hem te zien ja Zag hem al op sgool he….
Dus dacht is genoeg Niet wetend dat hij ook aandacht te kort kwam van mijn kant dan…
Maar wat weet je nou over de liefde op die leeftijd was nog maar 15 wist ik veel hoe en wat…
Maar totdat Dit gebeurde voor de vakantie…….
Zag hem met een Onbekende meisje, de Tranen vloeiden uit mijn ogen langs me wang naar beneden…..Mijn hele leven was ingestort leek het wel alsof ik geen adem meer kreeg wat was dit ik wou het liefst op haar aflopen en gewoon in mekaar slaan en hem ook…..Maar hield me in en we stapten met ze allen in de metro.
Ik was nog steeds gewoon sprakeloos zei niks…. Als ik het wou kwam er niks uit dus ik was gewoon weg ergens anders waar ik me afvroeg dit ben ik niet ik ben niet zo zwak om te huilen voor hem… Zei tegen mezelf doe normaal denya Dit ben jij niet doe normaal hou je in Wat laat je merken hoe Zwak je bent… En toen zag ik het gebeuren………
Ayse liep op hem af en gaf hem een klap en zei dat flik je mijn vriendin niet en we stapten uit….En toen pas besefte ik wat verliefd zijn was en jaloezie op die manier dan he….En die avond kreeg ik nog een belletje, van hem dat ik iemand moest spreken..
Ik zei nee dankje wil jou niet eens spreken. Maar kreeg ongevraagd dat meisje aan de lijn en het bleek zijn nichtje te zijn dus voor niks reageerde ik zo Maar zo besefte ik dat hij wel wat voor mij betekende…
Sindsdien Zijn wij onafscheidelijk Net mij en Samya …. Dus verheugde me er echt op dat hij terug kwam uit Marokko…..Dus zag hem eindelijk weer Mijn grote Liefde En riep hem meteen……..
Hééé Moessie en liep op hem af voor dat ik het wist kreeg ik een strakke knuffel en een kus op me voorhoofd….
En daar waren we weer met ze allen na een zomer vakantie Samya, Ayse, Hafsa,Yusef, Saeed en Moessie en ik natuurlijk…
Wij waren altijd samen op sgool Nou ik meestal overal en nergens maar ja daardoor had ik een goeie conditie van het rennen naar hot en her….
Nou we hadden onze boeken opgehaald en dachten bij ons zelf wat zullen we nu es doen dus we gingen zoals gewoonlijk op pleintje van sgool gewoon voetballen met ze alle….
Met gewoon muziek aan en gesellig was het zeker….Daarna werd het tijd dat iedereen gwn apart ging… Ik en samya gingen naar mijn huis en spraken Later op de dag af Met Moessie.
Maar samya wist er niet vanaf dat ik moessie had verteld over haar vriendje want moessie en samya wonen namelijk naast elkaar……Dus moessie kent gegarandeerd haar vriendje ook Die heet fouad… Dus we gingen snel ff eten opruimen en omkleden en vertrokken naar onze afspraak waar sam dus niks vanaf wist ….

19-01-2007, 13:44



19-01-2007, 13:55
Hhahahah Vind je het echt goed of heb je gwn Niks te doen hahahah want zie alleen jou reageren hierrr..........

Bedankt voor dat hoor nog....

19-01-2007, 13:56
HIER DAN NOG EEN KLEINE STUKJE HOOP WEL MEER REACTIES TE KRIJGENNN............


En daar waren we dan hahah je weet tog die stilte die je krijgt zodra de verkeerde mensen elkaar tegenkomen of je niet weet wat je moet zeggen..
Nou en we liepen naar een speeltuintje daar in de buurt.
Lieten hun achter daar en kwam met een smoesje van wij hebben honger gaan eten halen en zien jullie zo safi……
Maar ja dus kwamen na een uurtje terug en ze waren verdwenen dus wij bellen meteen van waar zijn jullie….
En ze waren gwn Samen naar de bioscoop vertrokken hahhahaha, dus ik en moessie erachter aan..
Aangekomen in de bios zagen we ze daar staan en ik zei meteen tegen sam kom we gaan ff naar de wc wil niet alleen gaan.
(terwijl ik gwn wou weten wat er gebeurd was hahahha vrouwen he )
Hey sam en vertel vertel wat is er gebeurd nou Den zo noemde ze me vaak Weet ook niet waarom….dus der hoor dan hij zei dat hij aan het werk was en zijn zusje in de ziekenhuis lach meskiena ze heeft leukemie ofzo.
Kon niks anders doen, dan gewoon hem troosten en van het een kwam het andere.
Hela Tr..UT kom je mij zeggen nee ik ga praten hij gaat zien bla bla en kijk nu 1 uurtje later. Alles is goed geen sam meer die scheld hahahahha..
Wat zijn wij tog zwak als het om Hun gaat.. Kom je gaan we popcorn enzo halen laat hun maar de film uitkiezen…….

19-01-2007, 13:58

Citaat door turkiya:
Hhahahah Vind je het echt goed of heb je gwn Niks te doen hahahah want zie alleen jou reageren hierrr..........

Bedankt voor dat hoor nog....






Ik vind het echt leuk gekkie, anders zou ik niet reageren

19-01-2007, 13:59
Ik wil er nog 1

19-01-2007, 14:04
Het verliep allemaal gesellig en Romantische Tot Dat ik werd gebeld Door mijn Broer abdul Waar ben jij waar blijf je met wie ben je wat doe je daar allemaal vragen achtemekaar wist niet welke als eerst te beantwoorde dus zei snel ja met samya ze moest nog kleren halen van huis ze komt bij ons slapen als je niet geloofd bel haar vader maar hoor!!!! (hopend dat dat hem deed doen geloven) hij zei meteen toen wil je dat ik dat echt doe schiet nou maar liever op het is al laat Snel He van Haar huis naar hier is maar 20 minuten ik hou de tijd bij….Ik dacht tfoeee heb je hem weer net doen alsof het me vader is overal mee bemoeien doe ff normaal tog zoek een leven denk je dan…… Terwijl hij het goed bedoeld maar ja op die leefdtijd weet je niet beter denk je alleen maar Wat een BEMOEIAL…. Dus We gingen naar huis namen snel afscheid van Onze vriendjes…..

19-01-2007, 14:12
Ben ik gek als ik er nog 1 wil???

19-01-2007, 14:13
Oh... ff lezen

19-01-2007, 14:17


ThQ

19-01-2007, 14:44
Dus zo gezegd zo gedaan kwamen aan bij mijn nicht Hilal…..
Groette me nicht deed meteen de pc aan en ging op 0p msn Meteen kijken of moessie er was eN sam achter me die zeurde van ey kijk dan of Fouad er is kijk dan Ik zei sjodemieter op w8 op je beurt hahahha en wij daar als kippen zonder kop tegen elkaar schreeuwen en toen ging mijn tel had dilemma toen op mijn tel staan als beltoon is namelijk ons liedje van Moessie en mij….Hey sgattttt ben bij me nicht hilal kom je ook ?
Moessie: Nou ik ben ga nu de deur uit Fouad belde me net dus ja zeg maar wanneer komen we wel ff langs..
Ik: oh safi is goed sgat zie ik je zo wel maar ja niet vergeten chocola meenemen voor hilal je weet entreee kaartjee is dat hahhaa hou van je ttot sjowww…
Moessie: Oke sgat vergeet het niet Neem wel extra mee voor jou en Sam ook safi Tot zo Ik ook van jou oki daag.
Hey sam heb slecht nieuws hij komt alleen fouad was er niet ofso sorry he, dat doe je nou altijd alleen aan jezelf denken tfoeee en jij noemt je zelf een vriendin…Eet me op wil je met je je noemt jezelf een vriendin Hoofd rustig rustig ze komen…….
Nou ja zeg waarom zeg je dan zoeits mij voor niks para maken hekss,.,.
Maja hoe zie ik eruit goed tog der Ja gaat wel gewoon Lelijk zoals gewoonlijk..
Ja lijk op jou he Dikzakkkk Turkiyaaaaa…
Daar waren ze normaal in hun champion pak net alsof ze elkaar bellen van te voren afspreken die 2 maja ze kwamen we gingen rustig een filmpje kijken en het was al bijna 8 uur dan zou de man van hilal komen dus we vertrokken maar en gingen een eindje wandelen…….
Ik liep met moessie hand in hand en we praatten over de toekomst samen…
Hij had het al over trouwen kinderen enzevoorts…Toen zei ik doe normaal pleaseee ben nog maar 15 nou bijn 16 dus doe normaal we zijn nog jong en trouwen ben een turkse hoor alsof jij mag trouwen met mij bledder…..
Wie zegt van niet dan, ik trouw met de vrouw van wie ik hou niet hun…. En weet niet wanneer ik die tegen zal komen maar komt goed insha-allah……. Owh ja is goed met jou Praat maar Leukkkk Doe maar leukk met je als ik die nog tegen kom……..
Toevallig ben JIJ dat…. Niet meteen histerisch doen Moppie je weer tog dat Ik heel veel Om je geef a Turkiya Djeliii zei die altijd hahah vond het wel leuk Betekende Mijn turkse Meisje Zeg maar ongeveer……
En ik bloosde en begon meteen te giegelen en hij zag dat hoe ik reageerde en hield me strak vast tegen zich aan net alsof ik weg wou lopen ofzo….laat me nou los Gek ik kan geen adem meer halen doe ff normaal wil je wat heb jij vandaag gerookt man je doet wel te meliggg… Net ook al met je we blijven Eten bij je nicht wil je dat haar man ons opeet ofzo…..
Bedoel maar we moeten wel een beetje voorzichtig zijn weet je wel….
Het begon al laat te worden dus ik ging naar huis en vroeg sam of ze meeging of niet ze ging mee en we bleven zoals gewoonlijk kletsen tot laat in de avond..
Het was zeker een uur of 10 in de ochtend en sam maakte me wakker…….
Zei ik heb afgesproken met Fouad we gaan Vandaag ff langs zijn zus safi ze heeft kindje gekregen ik zei safi is goed geen punt ik zie wel wat ik doe veel plezierr hee Toedeloeee……
En Lag al wakker op mijn bed na te denken hoe ik weg zou komen om met Hem af te spreken want ja sam is ook weg al ergens heen dus ja Wat kan ik nu zeggen En toen OpEens Hoorde Ik iets………………&#82 30;…

19-01-2007, 15:01
hey hey turkiya mooi verhaaaaaaal ben je 2de fan yela zied
ga snel verdeeeeeeeeeeeer
aub ...

Pagina's : [1] 2