Bekijk volle/desktop versie : LEVENSLANG SPiJT, WEET JiJ HOE DAT VOELT??



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

15-07-2002, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN
HE F.U.C.K. JULLiE ALLEMAAL HOOR!!!
WAT DENKEN JULLiE, iK MAG ALLOCHTOON HiJ PAST GEWOON BiJ MiJ.
iK ZiE DAT HiJ GEWOON NiET GOED iN ZiJN HOOFD iS OF TENMiNSTE OOK SCHiJT HAD TOEN HiJ GiNG SCHiETEN,
EN DiE TiJD TOEN HiJ GiNG SCHiETEN BEGON iK NET MET GELD TE MAKEN.HiJ HEEFT GEWOON DEZELFDE TREKJES ALS iK.
EN DE KARAKTER VAN iEMAND KAN JE NOOiT BiJ iEMAND VERANDEREN.
DEZE MAN iS NET VRiJ EN iK WEET ZEKER DAT HiJ BEHOEFTE AAN GELD HEEFT.
EN iK WiL NiET DAT HiJ JAREN VAN 9 TOT 5 GAAT WERKEN OM WAT GELD TE REGELEN.
MET MiJ VERDiENT HiJ DAT iN WEKEN.
DUSSE HE ALLOCHTOON,MATTiE TREK JE NiKS VAN DÝE BALHAREN AAN EN NEEM KONTAKT MET ME OP.
OKE LATERS.
EEJAAAAAAW GEVAARLIJK HOOR......... NOT!!!!!!!!!!!!!!!!
LAAT DIE JONGEN MET RUST HIJ HEEFT TENMINSTE VAN ZIJN FOUTEN GELEERD DUS KOM NIET MET JE MANSE PRAATJES. ZEHMA..... WIJ HEBBEN DE ZELFDE TREKJES GA IEMAND ANDERS ZOEKEN VOOR JE SMERIGE ZAAKJES. DUS ALLOCHTOON LUISTER ALSJEBLIEFT NIET NAAR HEM.

15-07-2002, 23:08


he bomladen ik weet wat je aan het lullen bent maar van jou zie ik zo dat je shi loperdje bent die ze xxxx niet eens kan vege....je ziet het direcht....hahaha dus neem contackt met me op......kanker grappermaker

15-07-2002, 23:29
ewa a sahbi....het kan wel waar zijn...waar woon je...en welke gevangenis heb je gezeten???...misschien is het daar anders !!

15-07-2002, 23:32
deze mensen allemaal moeten niet praten ze weten nog niet...wat er door je heen gaat als je hoort...hoe lang je moet zitten........ze hebben nu allemaal medelijden maar geloof mij jonge...haha je bent niet de jongste....

17-07-2002, 12:33


BELACHELIJKE PRAAT HIER
ALLOCHTOON VEEL SUCCES NOG MET JE LEVEN
ECHT WAAR
RABI I SMEHLEK
JE HEBT GEEN VERGIFFENIS NODIG VAN MENSEN EN OOK GEEN BEGRIP MAAR VAN GOD HIJ IS DIEGENE DIE JE KAN HELPEN
BEGIN JE LEVEN GEWOON TERUG
JE MOET JEZELF VERGEVEN MAAR JE MOET NOOIT VERGETEN WAT ER IS GEBEURD Dat is een raad from your sista
xxxx

17-07-2002, 23:19
HEY ALLOCHTOON

IK WOU EFFE ZEGGEN IK VIND HET HEEL ERG VOOR JE WAT ER GEBEURD IS MAR INSAHLLAH IE SMEHLICK RABI! EN VAN SUPERBOMLADEN MOET JE ECHT NIKS VAN AAN TREKKEN, EN IK WENS HEEL VEEL SUCSES IN JE LEVEN MAAK ER WAT VAN EN GENIET VOORAL VAN DE VRIJHEID!!
LIEFS LEILA!1




JIJ DENKT AAN DE ANDEREN, DE WERELD DENKT AAN JOU!

18-07-2002, 22:06
groot gelijk al hoceima

18-07-2002, 22:42

Citaat:
Origineel gepost door Tissar
Beste Allochtoon

Ik heb je verhaal gelezen en is heel ontroerend en dat je zoiets hebt meegemaakt op jou jonge leeftijd is heel al wat. Je zal er zeker heel al wat uitgeleerd hebben. Ik denk dat veel jongens die zussen hebben op die manier gehandeld zouden hebben ,en wat jij hebt gedaan is zeer pijnlijk . Maar je bent nu een vrije man en laat je zeker niet misleiden door "macho" jongens,want je weet beter. Het leven kan hard en oneerlijk zijn,zo is het nu eenmaal. Je moet weten er is altijd een weg en je moet verder gaan,vergeet gewoon nooit wat je hebt gedaan en dat zal je zeker niet vergeten maar baseer je op je toekomst. Wees altijd Dankbaar en zeg Alhamdolilah want Allah magaak, iedereen verdient een 2 de kans,wat je ook hebt gedaan in je leven .
Wat er gebeurt is is gebeurt.

En al je antwoorden vind je in de Qoran,wees daar zeker van. Het leven kan ook mooi zijn,als je je best doet. Weet je ,en geld en materiele zakens maken je niet gelukkig. Het belangrijkste is is dat je onderdak,warmte eten en familie rondom je heen hebt en het allerbelangrijkste is je geloof "ISLAM". En Allah is vergevingsgezind ,je moet wel berouw tonen alleen aan HEM. Ik hoop dat je bid,want dat is het mooiste en het dichtse moment wanneer je voor Allah bidt.

En voor alle moslim zussen en broeders( en niet-moslims) ,behandel aub de mensen met respect ,iedereen heeft recht op een mening en ik lees hoe de mensen soms op een pijnlijke manier kunnen reageren,en vind ik heel erg jammer . Het kan toch op een beter manier zijn beste broeders en zussen.
Behandel de mensen hoe jij behandelt wil worden. En wie zo op een slechte manier reageert toont geen respect voor ISLAM, Ik veroordeel niemand en hoop dat jullie dit niet vergeten;
Het leven is als een mens en behandelt jou hoe jij haar behandelt en wij zijn allemaal mensen van Allah en keren terug naar hem.

Het leven is kort en als je sterft weet dat je NIETS meeneemt alleen je daden en niemand die je kan helpen.

Beste moslims,ik kan blijven vertellen maar moet helaas werken. EN ik wens jullie allemaal het beste toe en maak er iets moois van,daarvoor zijn we hier toch en we kunnen heel wat van anderen leren.
Wa Allah magakoem da i men en Moge Allah jullie goede moslims maken wa assalam ma alaikom wa rahmoato allah beste moslims

Groetjes vanuit België
Tissar
he bedankt voor je medeleven ik bedank ook de andere voor hun medeleven,en je hebt gelijk het leven gaat door en je moet er van maken wat je kan.
maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

20-07-2002, 16:59
INA LILAHIE WA INA ILLAHIE RADJI3OEN!!!

Verder wil ik er liever niets meer over kwijt,gair inschaallah.

01-08-2002, 11:11
Als jullie zogenaamde marokanen zo trots zijn om te zeggen dat jullie hetzelfde zouden doen en dat jullie die kaaskoppen ok zouden hebben neergeknald, dat je zus dit niet moet flikken met jullie, waarom gaan jullie dan niet terug naar marokko, het land van herkomst.

Daar kunnen jullie zussen niet optrekken met kaaskoppen dan hoefden jullie ook niemand neer te schieten, zal je je moeder geen verdriet mee doen.

Stoere praatjes vullen geen gaatjes. Ga maar eerst een paar jaar vastzitten zoals allochtoon. Wedden dat je anders zult piepen!

01-08-2002, 11:22
EN DiE TiJD TOEN HiJ GiNG SCHiETEN BEGON iK NET MET GELD TE MAKEN.HiJ HEEFT GEWOON DEZELFDE TREKJES ALS iK.
EN DE KARAKTER VAN iEMAND KAN JE NOOiT BiJ iEMAND VERANDEREN.
DEZE MAN iS NET VRiJ EN iK WEET ZEKER DAT HiJ BEHOEFTE AAN GELD HEEFT.
EN iK WiL NiET DAT HiJ JAREN VAN 9 TOT 5 GAAT WERKEN OM WAT GELD TE REGELEN.
MET MiJ VERDiENT HiJ DAT iN WEKEN.

Jij doet stoerder dan je bent. Je loopt hier met diensten te koop als een goedkoop h.o.e.r.t.j.e. Kom bij mij geld verdienen, waar slaat dat nou weer op. Amateurtjes gedrag.

Als je echt zoveel geld verdiende zou je daarmee niet te koop mee lopen op het internet waar iedereen het kan lezen. Dat is niet stoer hoor maar laag en zielig. zeker geen aandacht bij jou matties kom je hier nieuwe matties werven door ze met gestolen geld te lokken.

Denk je dat je nu stoer bent omdat je gestolen geld hebt?
Ben je nu trots omdat je iets doet wat verboden is in de islam?
Ik heb je maar 1 ding te zeggen. Gedraag je als een moslim en
GET A LIFE PLEASE!

o ja jaren vanaf 9 t/m 5 werken is geen zonde en is duizend keer beter dan het bedrag in een week te verdienen met bloedgeld! haram 3alik sukkkel!

01-08-2002, 12:22
Dag plop.

Met zogenaamde marokanen bedoel ik daarmee diegene die het toestaan en zelfs aanmoedigen om te moorden. Zij denken dat zij hierdoor meer respect kunnen afdwingen. wat niet zo is.

Ik heb zelf broers. als ik met een jongen sta te praten zijn zei heus niet zo gek om meteen een gun te trekken, ook al moedigen hun vrienden dit aan. Zij zullen met mij praten op een rustige manier, deze manier is het beste, praat het uit.

PS: ik heb geen mavo gedaan ik weet niet hoe je daar bij komt, maar zo te zien plaats jij ook mensen in hokjes.

01-08-2002, 13:58


Mijn broers zijn nog nooooooooooooit naar mij toegekomen met de opmerking van wat deed je met die jongen. Ik praat vaak met jongens in het bijzijn van mijn broer (s). Mijn broers vertrouwen mij degelijk.
Ik wordt heel vaak door hun aan hun vrienden voorgesteld, en ik kan over alles met ze praten.

Als ik zeg: wat een mooie jongen loopt daar. Dan praten mij broers gewoon mee. Zij gaan niet gelijk schelden of iets anders zoals veel jongens dat doen met hun zusters.

Ik gaf daarnet alleen een voorbeeld/oplossing van wat het beste zou zijn als jij als jongen je zus niet vertrouwt met een jongen. Gewoon op afstappen en praten.

ps: ok sorry van die mavo, heb je waarschijnlijk verkeerd begrepen. Kan gebeuren.

01-08-2002, 16:51
salaam oe alaikom,

moge Allah jou leiding geven, alle moeslimien incha Allah.

02-08-2002, 14:17
he jongen oulah ik heb er echt tranen van gekregen. ik kan niet tegen zulke verhalen echt zielig oulah maar ja dank allah voor het feit dat je heel thuis bent gekomen en dat je haar nog hebt kunnen zien oulah want het had veel erger kunnen zijn voor je en gelukkig is alles toch gekomen he jongen ik wens je veel sterkte en succes verder in je leven en een klein adviesje IN DE TOEKOMST A.U.B EERST DENKEN DAN DOEN!!!!!!!!!
veel liefs en de groetjes van moi
thalla

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6