Bekijk volle/desktop versie : Drugsgeld!! Wat moet je daarmee doen?

18-01-2007, 20:37

Salaam maleikoem broeders & zusters..

Ik heb een vraagje
Wat staat je te doen,, als je een drugsdealer was..
Met het geld dat je nog bezit?
Ik heb ooit ergens gelezen,, dat je het aan goede doelen moet geven..
Maar weet het niet meer zeker..
Daarom open ik er maar een topic over..
Wil het zeker weten..

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen aan informatie..

Alvast bedankt..

Beslamma

18-01-2007, 20:50

7 keer bekeken..
Maar niemand die wil reageren..

Jammer wollah..

Ik hoop dat er toch iemand is die me kan helpen aan informatie..

18-01-2007, 20:53
Up.. (( Msn ))

18-01-2007, 20:59
Vraag:

Wat moet je doen als je gewerkt hebt in de drugs en daar berouw voor hebt getoond? Wat moet je met het geld dat je hebt verdiend doen?

Vraag ontvangen op 27 december 2004

Antwoord:

Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.

Het is duidelijk dat geld dat op een verboden manier bij elkaar is vergaard, zoals door het verkopen van alcohol, drugs enz. vuil is. Het is dan ook verplicht voor een moslim die zich hieraan schuldig heeft gemaakt om berouw te tonen en direct hiermee te stoppen. Het geld dat hij over heeft gehouden hieraan dient hij uit te geven aan goede doelen, zoals Islamitische liefdadigheidsinstellingen die met dat geld bijvoorbeeld scholen voor weeskinderen bouwen en medicijnen kopen voor arme mensen in derdewereldlanden.

En Allah weet het beter.

Sheich Fawaz Jneid

18-01-2007, 21:03

Citaat door UmmOuthaymien:
Vraag:

Wat moet je doen als je gewerkt hebt in de drugs en daar berouw voor hebt getoond? Wat moet je met het geld dat je hebt verdiend doen?

Vraag ontvangen op 27 december 2004

Antwoord:

Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.

Het is duidelijk dat geld dat op een verboden manier bij elkaar is vergaard, zoals door het verkopen van alcohol, drugs enz. vuil is. Het is dan ook verplicht voor een moslim die zich hieraan schuldig heeft gemaakt om berouw te tonen en direct hiermee te stoppen. Het geld dat hij over heeft gehouden hieraan dient hij uit te geven aan goede doelen, zoals Islamitische liefdadigheidsinstellingen die met dat geld bijvoorbeeld scholen voor weeskinderen bouwen en medicijnen kopen voor arme mensen in derdewereldlanden.

En Allah weet het beter.

Sheich Fawaz Jneid

Shokran lieve nicht inou
Hou van je om wille van Allah subhana wa ta'alaa..

Moge Allah subhana wa ta'alaa jou hiervoor belonen..

Koesjahs van je allerliefste nichtjee

19-01-2007, 20:02
Upperdepup!!