Bekijk volle/desktop versie : She failed...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

18-01-2007, 19:17

~She Failed~



Vandaag, de eerste dag na een lange tijd dat ik weer op het station stond. Ik kon wel huilen, ik wist helemaal niets hier. Verdwaald kijk ik rond, ik zie een vrouw met een zwarte jas ook rondkijken. Verlegen stap ik op haar af. Haar zwarte pony verbergen haar ogen maar alsnog spreek ik haar aan. 'mevrouw?' ze knikt glimlachend als ze me aankijkt. 'Weet u misschien welke trein ik moet pakken naar den haag centraal?' ze kijkt me nog steeds glimlachend aan. Dan besef ik dat ze niets heeft gehoord. Blijkbaar was ze doof. Ze kijkt me glimlachend aan en gebaart een beetje met haar handen. Ik kijk zuchtend rond, opeens viel me die ene grote klok op. 20.00 was het, niemand die mij op kon halen. ik ga op het bankje zitten en op dat moment besef ik dat ik niet meer naar huis kon gaan. Alles was werkelijk dicht, vanwege extreme weeromstandigheden reden er vandaag blijkbaar geent treinen. Werkelijk geen een trein ging naar Den haag centraal. Ik pak mijn mobieltje maar de accu was leeg. 'Verdomme!'. Ik stop mijn mobieltje in mijn tas en sta op. Er moet toch echt iets zijn om hier weg te komen? Voor ik het wist begon ik langzaam te snikken. Ik ben hier helemaal alleen, niemand anders was hier te herkennen. Ik sjouw mijn tas een beetje mee en begin bang te worden. Het is avond en het was al aardig donker. Dan maar een hotel en dan bel ik wel naar huis. Ik vond het een geniaal idee en kijk weer glimlachend op, ik vergroot mijn stappen opzoek naar een hotel vlakbij het centrum. net dat ik om de hoek loop, loop ik tegen iemand aan. Ik val direct om. Ik mompel een paar woorden en pak mijn tas. Ik zie dat mijn sleutels uit mijn tas zijn gevallen. De jongenman pakt ze voor me op, hij helpt me overeind en ik veeg snel mijn kleren af. 'Sorry, hier' mompelt hij. Ik kijk naar zijn hand en kan al gelijk zien dat hij een marokkaan is. Zijn hand is bruinkleurig. Ik pak mijn sleutels, ik besef al snel dat ik niet naar hem zelf heb gekeken, dus snel hef ik mijn hoofd op naar de lange marokkaan. Zijn ogen kijken me spijtig aan, hij legt zijn hand op mijn schouder. 'Gaat het?' ik kijk hem glimlachend aan en knik. 'Bedankt' mompel ik snel en loop langs hem heen. ik vergrootte mijn passen, ik voelde dat zijn ogen in mijn rug prikte. Zijn ogen waren sprankelend, een jongen zoals hij zie je niet zovaak in het hedendaagse leven. Al snel vind ik het hotel, ik loop naar de receptie en vraag haar een 1 persoonskamer. 'Sorry dame, maar er zijn geen 1 persoonskamer meer' ik kijk hem geschokeerd aan. 'dat meent u niet?' ' Mijn excuses mevrouw, ik kan er niets aan doen. U ziet het buiten' Ik hoor een zwaardere stem achter mij, die mij heel erg bekend voorkwam. Abrubt draai ik me om, het is diezelfde jongen van net. Hij kijkt me met een glimlachend blik aan en vraagt aan de man van de receptie of alle kamers bezet zijn. 'Er is nog 1, 2persoonskamer'. Ik slik even. 'Dan ga ik maar naar een ander hotel' zeg ik teleurgesteld. 'Nee, ben je gek of dergelijke? Je gaat toch niet met zo een windkracht naar buiten. Ik heb je net zelf bijna omgeduwd, maar de wind is zwaarder' Ik kijk hem met een achteloze blik aan. 'Hoe wil je dat dan anders gaan doen?' 'We nemen wel samen die 2 persoonskamer...' 'Nee, echt niet' zeg ik voordat hij zijn zin kon afmaken. De man achter de receptie dacht blijkbaar dat wij een stelletje waren. 'Ik slaap op de grond dame en jij mag op het bed slapen' ik kijk zuchtend naar de marmere vloer. Ik kon ook niets anders, het waaide, er reden geen treinen meer naar Den haag, ik moest wel. Ik zuchte even 'Voor deze ene keer' Hij kijkt me glimlachend aan. 'Ik zal je niet bijten'. 'Dan maar toch de 2persoonskamer?' vraagt de man van de receptie. 'Ja, doe maar..' Hij vraagt wat gegevens en ik loop meteen naar hem toe en geef hem mijn paspoort, zodat ik niet alles zelf hoefde te zeggen. Al snel pakt 'De jongen' mijn paspoort en geeft die van hem. 'Ik betaal'. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat hoeft......' hij legt een hand op mijn schouder. ''Het is al goed, zie het als een goedmakertje van net'. De man van de receptie staat op en loopt met ons mee. Ik loop achter de jongen aan naar de kamer en de man opent de deur. Ik loop naar binnen en zie een prachtige kamer. De man laat ons alleen en doet de deur dicht. Mijn stijle haar maak ik al snel vast in een staartje. En ik pak de telefoon die daar ligt in de kamer en bel mijn ouders dat ik veilig ben.
Als ik ophang zie ik de jongen me spijtig aanstaren. 'Maakte ze zich zorgen om je?' 'Nee, viel best mee' Hij kijkt me glimlachend aan. 'Hoe heet je?' vraagt hij als hij mijn pony achter mijn oren schuift. 'Tissame'. 'Mooie naam..mohammed, aangenaam'. De manier hoe hij zijn naam uitsprak bezorgde me kippenvel over mijn hele lichaam........

18-01-2007, 20:22


Verder..?

19-01-2007, 15:35
Jah Ga SNEL verder lijkt me écht leuk verhaal

Groetjes Imane

19-01-2007, 15:44
Wów, spannend vervolg.

19-01-2007, 16:46


Overal zou ik gaan om je hartje te winnen,
maar vandaag hier van binnen
neem ik een besluit om je los te laten.
Hoe moeilijk het ook is, met me ogen vol tranen.
Weet ik dat het beter is,
en dat het plaatje van ons twee nooit getekend is.
Een eenzame traan baant z'n weg op me wang,
dit verhaal sluit ik af met steken in het hart.
Geen happy end.. want los zal ik je laten.
Het was al over..maar vandaag laat ik gaan ! en
je moet niet denken dat alles maar gespeeld was,
ik was die echte ik gaf alles wat ik had,
en wat ik in je vond. Was zekerheid en steun…
plus de liefde die je inblies als warmte uit de föhn.
Je hervormde me karakter in positeve zin,
alles wat ik in je vondt was het mooist in een vriendin.

De tranen prikte in mijn ogen, als ik mijn mp3 uitzet. Waarom Faris, waarom? 'Wat is er?' klinkt de stem van Mohammed achter me. Al snel loop ik even een stap vooruit om mijn gezicht te verbergen. Maar al snel pakt hij me bij mijn arm vast. 'Wat is er, Tisame?' 'Niks' al snel loop ik langs hem heen maar stop snel. Ik draai me even om. 'Ik ga wel op de grond slapen, pak jij het bed maar' 'Nee het is goed zo, ik slaap op de grond' hij kijkt me medelijdend aan, ik wist zeker dat hij iets doorhad. Ik gooi de lakens over me heen en moet me beheersen om mezelf in te houden. Oh God, wat heb je mij aangedaan. Mohammed komt rustig op bed liggen als hij het licht uitdoet. Hij legt zijn hand op mijn schouder en streelt er langzaam over, dat deed Faris ook altijd. Ik wil uitbarsten maar dat lukt me niet. 'Gaat het Tisame?' klinkt zijn zachte stem door de hele kamer. ik kuch even snel en knik van ja. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en gaat van het bed af. Even schrik ik, ongelofelijk hij behandeld me met respect net als hoe Faris vroeger deed. Ik pak mijn mp3 en beluister het liedje weer. Faris zei op onze laatste dag: ''De jongen heeft geschreven wat ik voel, ongelofelijk''

Ik kijk naar de sterren gedachtes die me wakker houden.
Ik denk beperkt want ik denk alleen aan jou.
Jij die mij veranderde..ik laat je los,
door de dagen die we wandelde is er nu geen ons!
1 leven 1 liefde. Geschreven in brieven.
In vorm van rap geschreven aan me liefste.
Ik voel je hier nog in me. Ik denk aan je, elke dag.
Hoe je lachte hoe je praatte hoe je liefde gaf.
En ik kan me nu wel groot gaan gedragen.
Maar ik geef toe dat ik je mis ik laat me tranen,
maar het beter dat ik afstand van je doe.. en waneer ik dat niet doe… Weet ik dat ik je pijn doe.
En dat wil ik niet want ik gun je het beste,
ik wil niet dat je huilt om mij of dat je loop te stressen..
dus het beste is wat ik nu doe…
”jou” los laten deze keuze dat is goed.

Hoe moeilijk het ook is. Het is beter zo.
Jij jou pad en ik de mijne die ik beloop.
Ik doe dit omdat ik om je geef en van je hou.
't is me stem die je hoort.. maar ik spreek met me hart.
Dus ik wil dat je luister en je je tranen veegt.
Het lijkt zo maar niemand staat alleen.
Onthoud dat. Maar hier scheiden onze wegen.
Maar in me hartje hou ik je vast weetje.
Al die dagen die we deelde waren apart.
We hebben gelachen,gehuild en je heb me veranderd
en daarom moet je weten dat je het beste verdient.
Alleen met mij in je buurt, lukt het vinden daar van niet.
Daarom laat ik je los en laat ik je gaan
dit is de reden waarom ‘ons’ niet meer bestaat.
Lieve schat je moet weten dat ik van je hou.
Laat het zo zijn..lieverd neem je eigen pad.

Ik zet het liedje uit en begin te huilen. Waarom Faris, waarom heb je mij zo achtergelaten?

19-01-2007, 17:08
mooie verhaal UP

19-01-2007, 17:13

Prachtig verhaal..!!

Uuuupp!!!


19-01-2007, 17:35
Heel mooi begin

Ga gauw verder ik wacht smachtend op een vervolg:O

20-01-2007, 10:04

Uuuupp!!





20-01-2007, 11:46
Up

20-01-2007, 12:43
prachtig verhaaal meid
ga gauw verder

kus tangaouia

20-01-2007, 13:25


20-01-2007, 23:39


Uuupp..!!




21-01-2007, 00:46
hoi,

bedankt voor jullie reacties, morgen staat er inshaa allah weer een vervolg

met veel liefs,
de schrijfster

21-01-2007, 11:02
mooi begin...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9