Bekijk volle/desktop versie : Met de vriendin van me vrouw....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-01-2007, 16:05
mijn vrouw die heeft een vriendin die zeker 1 keer in de week langs komt.
een tijdje geleden was ik alleen thuis en zij kwam. ik liet er binnen. om gelijk to the point te komen. we praatten gezellig en keken elkaar aan en van het een kwam het ander....en toen hebben we het gedaan....ik weet niet meer wat te doen. als ze nu nog langskomt kijkt ze me nog steeds met zo;n geile blik aan. wat moet ik doen

ik heb 1 keer die fout gemaakt
maar het betekende niets
wat moet ik doen ik probeer haar te ontwijken en er niet te zijn als zij er is

18-01-2007, 16:10

leugenaar, zelfs in een film komt zoiets niet voor...

18-01-2007, 16:12
Met te beginnen je vrouw de waarheid te vertellen en begrijp je nu waarom de islam het verbiedt. Een man en vrouw (niet getrouwd) samen in 1 ruimte ALLEEN!!!!!!!!??????? Want er is altijd een derde aanwezig; IBLIES

18-01-2007, 16:15
Gétverdemme, verdomde 2de Hands...

Jij en die vieze vriendin....

Zina, weet je wel hoe Haraam dat is. Dit is echt een gebeurtenis, waar je vrouw ooit achter komt. Wát ben jij een kortzichtige ezel hé...
Wat kan je nu doen, niets?

Zeg je tegen je vrouw, ik wil die vriendin niet meer zien. Wek je argwaan...
Laat je haar komen, zie je zonde en bega je het nog een keer, zwakkeling...

Ik zou zeggen, blijf ontwijken, maar ze komt er toch een keer achter....

Dan is het (tv): Met mijn vriendin? Hoe kon je etc.
Dan ga jij weer smeken, kan is 55% dat ze terug komt, meestal geven ze wel 2de kans. Tenzij ze intelligent is en zegt dat je kan opdonderen, geheel terecht...

18-01-2007, 16:18


Citaat door bergen24:
leugenaar, zelfs in een film komt zoiets niet voor...


Inderdaad! Sommige marokkanen en hun fantasie

18-01-2007, 18:14
spring vanuit een raam. liefst zo hoog mogelijk

18-01-2007, 18:32

Citaat door Naffer123:
mijn vrouw die heeft een vriendin die zeker 1 keer in de week langs komt.
een tijdje geleden was ik alleen thuis en zij kwam. ik liet er binnen. om gelijk to the point te komen. we praatten gezellig en keken elkaar aan en van het een kwam het ander....en toen hebben we het gedaan....ik weet niet meer wat te doen. als ze nu nog langskomt kijkt ze me nog steeds met zo;n geile blik aan. wat moet ik doen

ik heb 1 keer die fout gemaakt
maar het betekende niets
wat moet ik doen ik probeer haar te ontwijken en er niet te zijn als zij er is



Allahoma Hada Monkar

Ten eerste, ga om vergiffenis vragen aan Allah sub7anaho wa ta3ala

Ten tweede, begin je vrouw te vertellen wat er met jou en die zogenaamde vriendin is gebeurd.

Ten derde, je maakt je eerder druk om het ontwijken enzo, als je er egt spijt van had, zou je de deur voor dr neus dicht slaan en dr niet eens je huis laten intreden...

Ow My Allah Waar gaat dit heen

18-01-2007, 18:35

Citaat door nefrologie:
spring vanuit een raam. liefst zo hoog mogelijk



Naast Zinah nog eens Zelfmoord plegen, dubbelop Haram acties...

Ya 3ibada Allah, Tawbah Ila Allah...

18-01-2007, 18:36

Citaat door Naffer123:
mijn vrouw die heeft een vriendin die zeker 1 keer in de week langs komt.
een tijdje geleden was ik alleen thuis en zij kwam. ik liet er binnen. om gelijk to the point te komen. we praatten gezellig en keken elkaar aan en van het een kwam het ander....en toen hebben we het gedaan....ik weet niet meer wat te doen. als ze nu nog langskomt kijkt ze me nog steeds met zo;n geile blik aan. wat moet ik doen

ik heb 1 keer die fout gemaakt
maar het betekende niets
wat moet ik doen ik probeer haar te ontwijken en er niet te zijn als zij er is


hoe zou jij je voelen mocht je vrouw vreemd zijn gegaan met je beste vriend... zou je haar nog vertrouwen?? zou je haar niet haten?
Wollah ik voel me nu al zo raar.. zo verdrietig..stel dat mijn man zo iets zou doen. Ik zou het hem nooit kunnen vergeven. allah yehfeth iwollah ik zou er kapot van zijn. en eerlijk gzegd mocht ik in u plaats staan dan zou ik ook niet weten wat gedaan

18-01-2007, 18:46

Citaat door Naffer123:
mijn vrouw die heeft een vriendin die zeker 1 keer in de week langs komt.
een tijdje geleden was ik alleen thuis en zij kwam. ik liet er binnen. om gelijk to the point te komen. we praatten gezellig en keken elkaar aan en van het een kwam het ander....en toen hebben we het gedaan....ik weet niet meer wat te doen. als ze nu nog langskomt kijkt ze me nog steeds met zo;n geile blik aan. wat moet ik doen

ik heb 1 keer die fout gemaakt
maar het betekende niets
wat moet ik doen ik probeer haar te ontwijken en er niet te zijn als zij er is


Het betekent dat jij bent vreemdgegaan
Het betekent dat jij onverantwoord bent
Het betekent dat jij een zonde hebt begaan
Het betekent dat jij aan lustgevoelens hebt toegegeven
het betekent dat jij zwak bent
Het betekent dat jij je vrouw hebt bedrogen

duidelijk of niet?

Neem verantwoording voor je daad en vertel je vrouw de waarheid. je maakt de situatie alleen maar erger. Stel je voor dat ze een andere versie van het verhaal krijgt te horen van haar zogenaamde vriendin?
Toon berouw voor je zonde aan Allah swt en aan je vrouw. Moge zij je vergeven,inchallah

beslama

18-01-2007, 18:48
K heb hoofdpijn gekregen door je Topic

18-01-2007, 18:54
Is ze ook Marokkaans dan?

Lekker geil, ga door zou ik zeggen pik.

18-01-2007, 18:59


Citaat door Naffer123:
mijn vrouw die heeft een vriendin die zeker 1 keer in de week langs komt.
een tijdje geleden was ik alleen thuis en zij kwam. ik liet er binnen. om gelijk to the point te komen. we praatten gezellig en keken elkaar aan en van het een kwam het ander....en toen hebben we het gedaan....ik weet niet meer wat te doen. als ze nu nog langskomt kijkt ze me nog steeds met zo;n geile blik aan. wat moet ik doen

ik heb 1 keer die fout gemaakt
maar het betekende niets
wat moet ik doen ik probeer haar te ontwijken en er niet te zijn als zij er is
ga ga a bledder denk je nou echt een vriendin van jou eigen vrouw die gaat met jou op de bank sexen geloof der geen moer van en zei zelf kan dat toch niet doen een meid die denkt hij heeft een vrouw en ik ben de vriendin van je vrouw dus word lastig maar ja khab heb je over al die willen het liefst elke dag genomen worden

18-01-2007, 19:01
Wollah ziek, wajow maar het gebeurt dat weet iedereen die een beetje hersens heeft , zo dus je vrouw ook waarschijnlijk, ze zal de signalen opvangen zodra jullie met zn drieen zijn ook al denk je dat je totaal gee siganelen afgeeft... wel grappig is dat aan mannen wollah maar als ik Jouw vrouw was ben het hmdl niet maar dan zou ik Mn ze3hma vriendin heel hard aanpakken... En jouw zal ik je ballen afsnijden en al je spullen naar buiten gooien.... Ga je diep schamen en om vergeving vragen... ipv van je druk te maken hoe je je moet opstellen... Je bent een getrouwde man verantwoordelijk Voor Jouw en Je gezin.... Dus je weet heel goed wat je mis hebt gedaan, waardoor je dus nu met een schuld gevoel zit... Nou Je was Man genoeg met ballen om vreemd te gaan Met haar vriendin dnog wel.... Dus als je dan nu niet man genoeg kan zijn om jouw vrouw eerlijk te vertellen van jouw en haar vriendin... dan ben je echt niks meer waard in mijn ogen dan een enkeltje hel

18-01-2007, 19:12
hij heeft raad gevraagd en wat doen jullie? jullie maken het erger voor hem hij voelt zich schuldig en weet niet wat hij moet doen, iedereen maakt fouten dus breek hem niet af!!!!!!mensen alsjeblieft alsof jullie heilig zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8