Bekijk volle/desktop versie : mn eerste dag met een hoofdoekje.



Pagina's : [1] 2 3

18-01-2007, 15:26
tis zo wennen. echt k voeldde em heel raar. het leek alsof iedereen me aankeek.

maar k voel me ontzettend goed hmdl

18-01-2007, 15:31



Citaat door loena18:
tis zo wennen. echt k voeldde em heel raar. het leek alsof iedereen me aankeek.

maar k voel me ontzettend goed hmdl




Ik ben heel erg trots op je meid macha allah.. en zorg ervoor dat je zowel van buiten als van binnen de hijab draagt!!

In het begin lijkt het alsof iedereen naar je kijkt, duurt het eeuwen voordat het doekje goed zit Maar het gevoel is macha allah.. je kan heel de wereld aan.. NIET?

Inchallah volgen er meer

18-01-2007, 15:35

Citaat door loena18:
tis zo wennen. echt k voeldde em heel raar. het leek alsof iedereen me aankeek.

maar k voel me ontzettend goed hmdl


wat leuk meid ..!!!

mashallah goed van je hoor ...ik draag het Ook sins ramadan

na een maandje of zo is het niet meer raar ..geloof mij maar bij was het eerst ook zo mensen keeke heel verbaast enh zo


ik ben het nu gewend ...ik kan er niet meer zonder

18-01-2007, 15:37
hahah ja ik weet nog toen ik hem ging dragen, was in de eerste. Hij zat verschrikkelijk scheef en ik had echt het gevoel alsof iedereen me aanstaarde...Maar dat is zo voorbij Incha'Allah

Mabrouk meid dat je hem draagt, macha'Allah!!

18-01-2007, 15:40


tbarkellah..!! k weet cker dat hy je prechtig staat..

18-01-2007, 15:41
whaha s0rry k bed0elde..prachtig[/SIZE]

18-01-2007, 15:44
o dank jullie wel meiden, ja echt k voel mij ontzennetend goed, ewa ja bijna 19 jaar en nog geen hoofdoek 7shoema zelfs mn zusje van 10 draagt het.

geer insha allah hopelijk volgen er idd meer.

veel liefs van jullie zusje loena.

18-01-2007, 15:52

Citaat door marokkania:
hoe kwam je op een gegeven moment erop om een hoofdoek te dragen?
ik wil ook heel graag beginnen serieus
maar ik zeg altijd van inshalah komt nog weet je..... dat had jij toch ook of niet?



dat had ik ook idd, maar de vrouw van mijn oom een hele goedde vriendin van mij. die al sinds haar 4de hoofdoek draagt, verteldde mij dat ze 3 keer heeft gedroomd dat het joumel 9iama was (de dag des oordeels), toen was ik gaan nadenken het kan zo ineens voorbij zijn, allah ie 7fed slaap je en word ej niet meer wakker. of lig je de volgende dag onder een bus allah ie 7fed. en kijk wat wij met ons leven hebben gedaan. ik be3da kreeg rillingen. en voor mij is het extra moelijk omdat k altijd veel aandacht schink ana mn haar. kwa alles verf maskertjes tis sbarkelah lang en styl en blond. en kon e rniet genoeg van krijgen. maar k kan het niet over mn hart krijgen elke keer dat ik de deur uitga, rabi boos op mij zal zijn.

dus vandaar insha allah zul jij hem ook dragen en hij zult jou prachtig staan. gewoon doen. zal wel wennen natuurlijk maar beter nu dan waneer het te laat is.

salaam wa3likom.

en ps sorry voor mijn bhoorlijkke spelfouten.

18-01-2007, 16:02
Tbarkellah 3lik.. Echt leuk om te horen

Rabi jehafdek insallah..

18-01-2007, 16:03
amin, o jami3 elmoslimien insha allah.

18-01-2007, 16:05
allahikemel meid.. allahyzidlik mekatmani insha allah.

Wees trots op je zelf!

18-01-2007, 16:07
En nu nog alleen je gedragen naar je hijab.


Om te beginnen je avatar weg te halen.

18-01-2007, 16:10



Citaat door WhoCares:
En nu nog alleen je gedragen naar je hijab.


Om te beginnen je avatar weg te halen.



die persoon ben ik niet. wat heeft die avatar met mijn hyjaab te maken.

18-01-2007, 16:10

Citaat door WhoCares:
En nu nog alleen je gedragen naar je hijab.


Om te beginnen je avatar weg te halen.



Inchallah.. alles op zijn tijd..

Maar goed dat je haar daarop attendeert

18-01-2007, 16:10

Citaat door loena18:
dat had ik ook idd, maar de vrouw van mijn oom een hele goedde vriendin van mij. die al sinds haar 4de hoofdoek draagt, verteldde mij dat ze 3 keer heeft gedroomd dat het joumel 9iama was (de dag des oordeels), toen was ik gaan nadenken het kan zo ineens voorbij zijn, allah ie 7fed slaap je en word ej niet meer wakker. of lig je de volgende dag onder een bus allah ie 7fed. en kijk wat wij met ons leven hebben gedaan. ik be3da kreeg rillingen. en voor mij is het extra moelijk omdat k altijd veel aandacht schink ana mn haar. kwa alles verf maskertjes tis sbarkelah lang en styl en blond. en kon e rniet genoeg van krijgen. maar k kan het niet over mn hart krijgen elke keer dat ik de deur uitga, rabi boos op mij zal zijn.

dus vandaar insha allah zul jij hem ook dragen en hij zult jou prachtig staan. gewoon doen. zal wel wennen natuurlijk maar beter nu dan waneer het te laat is.

salaam wa3likom.

en ps sorry voor mijn bhoorlijkke spelfouten.



macha'Allah echt goed van je!! echt mooit tbark'Allah

Pagina's : [1] 2 3